Mikä saa kolmikymppisen, hyvännäköisen, hyvätuloisen, pitkän, sosiaalisen miehen pysymään sinkkuna? ...tuskin olosuhteiden pakosta siis...
Miksi sinkku?
33
5032
Vastaukset
- ei,,
ole löytänyt oikeaa.
- kkkkgfhgf
ei ole kelvannut kenellekään.
- Kinkkukiusaus
kelpaisi ja monelle! Naiset suorastaan sulaa jalkoihin.
- Asiasta huvittunut
Tarjolla on vaan turskaa. Lutkia, katkeroituneita tapauksia, ylilihavia tai muuten vaan moniongelmaisia.
- Kinkkukiusaus
huono tarjoilupöytä miehen katselemaan toisten pöytiin? Koska yritystä on ollut varattuun suuntaan.
- Asiasta huvittunut
Kinkkukiusaus kirjoitti:
huono tarjoilupöytä miehen katselemaan toisten pöytiin? Koska yritystä on ollut varattuun suuntaan.
Itsekin olen viime aikoina saanut kunnian törmätä ainoastaan helmiin, jotka ovat jo nauhassa. Olen kuitenkin katsonut asiakseni olla riuhtomatta tätä helminauhaa onnellisen kantajasta kaulasta.
- Kinkkukiusaus
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Itsekin olen viime aikoina saanut kunnian törmätä ainoastaan helmiin, jotka ovat jo nauhassa. Olen kuitenkin katsonut asiakseni olla riuhtomatta tätä helminauhaa onnellisen kantajasta kaulasta.
varattuna olo tulee helmilläsi esiin? Tiedätkö sen jo, sanovatko sen vai kuuletko muualta?
Kyselyikä on kokoikä :) - Asiasta huvittunut
Kinkkukiusaus kirjoitti:
varattuna olo tulee helmilläsi esiin? Tiedätkö sen jo, sanovatko sen vai kuuletko muualta?
Kyselyikä on kokoikä :)Kun lyhyen juttutuokion päätteeksi rohkenin kysäistä neidin suunnitelmia ensi vuotta koskien, näytti hän vasemman käden keskisormeaan, jossa oli sievä sormus. Tämän jälkeen hän sanoi, että "Katsos, kun tämä on jo melkein tässä nimettömässä."
- Kinkkukiusaus
Kun lyhyen juttutuokion päätteeksi rohkenin kysäistä neidin suunnitelmia ensi vuotta koskien, näytti hän vasemman käden keskisormeaan, jossa oli sievä sormus. Tämän jälkeen hän sanoi, että "Katsos, kun tämä on jo melkein tässä nimettömässä."
se olikin vain vinkki sinulle. Mutta joo... ei se ole aina helppoa asiaa kakaista pihalle varsinkin jos itsellä sattuu olemaan kiinnostusta ko. henkilöä kohtaan.
- Asiasta huvittunut
Kinkkukiusaus kirjoitti:
se olikin vain vinkki sinulle. Mutta joo... ei se ole aina helppoa asiaa kakaista pihalle varsinkin jos itsellä sattuu olemaan kiinnostusta ko. henkilöä kohtaan.
Ajatusten vaihtomme oli toki esitettyä monisanaisempi ja sen aikana neidin mielihalut ja siviilisääty tulivat kyllä varsin selvästi esille.
- Lanttulaatikko
Ajatusten vaihtomme oli toki esitettyä monisanaisempi ja sen aikana neidin mielihalut ja siviilisääty tulivat kyllä varsin selvästi esille.
Mikä kiire 30:llä miehellä on vielä perhe perustaa? Naisilla tosin on ollut, joten tarjolla on joko yksinhuoltajia, kiimaisia pikkurouvia tai kenellekkään kelpaamattomia vanhoja piikoja.
Voi toki ottaa itseään 10 vuotta nuoremman, mutta mikä on kiva katsella, voi olla vittumainen kuunnella. Summa summarun, 30:llä sinkkumiehellä ei ole pullat niin hyvin uunissa kuin äkkiseltään voisi kuvitella. - lipeäkala
Lanttulaatikko kirjoitti:
Mikä kiire 30:llä miehellä on vielä perhe perustaa? Naisilla tosin on ollut, joten tarjolla on joko yksinhuoltajia, kiimaisia pikkurouvia tai kenellekkään kelpaamattomia vanhoja piikoja.
Voi toki ottaa itseään 10 vuotta nuoremman, mutta mikä on kiva katsella, voi olla vittumainen kuunnella. Summa summarun, 30:llä sinkkumiehellä ei ole pullat niin hyvin uunissa kuin äkkiseltään voisi kuvitella.elämänsä, niin ei tarvitse tuumailla onko kiire vai ei ;-)
- Laurua
Kinkkukiusaus kirjoitti:
Kyselyikä on kokoikä :)MIST SAA NIIT SINKKU SORMUKSII ??
- Kinkun kiusaaja
Mikä saa kolmikymppisen, hyvännäköisen, hyvätuloisen, pitkän, sosiaalisen naisen pysymään sinkkuna? Kysyn vaan...
- vaan ihmisyys
Onko hän oikeasti sosiaalinen siis molempiin suuntiin?
On kokemusta miehistä, jotka ovat usein niin täynnä omaa erinomaisuuttaan että karkoittavat kaiken älyllisen elämän 1 km säteellä itsestään...on muuten samanlaisia naisiakin pilvin pimein näinä narsismin luvattuina aikoina.
No oli vain arvaus.- Kinkkukiusaus
sosiaalinen. Ainakin on kovin pidetty. Ehkä näennäisesti saattaa olla hivenen narsistinenkin mutta ei oikein päästä ketään lähelleen. Ja on herkempi kuin moni voisi luulla.
- listani
Uskalluksen puute toimia? Mies odottaa, että nainen hoitaisi "äidillisenä" suhdepuolen ja hän vai odottelisi sen tapahtuvan ja nautiskelisi?
ujoutta tajuamatta, että naisetkin voivat olla ujoja?
Ja unohtaen, että elämää ei ole tarkoitettu torkuttavaksi vaan elettäväksi...
löytyikö tuosta jotakin vinkkiä...?- Kinkkukiusaus
kyllä mies on jopa hieman röyhkeä ja iskee kiinni kuin sika limppuun siis henkisellä tasolla.
Ei ole ujo. Eikä laiska.
Eipä tainnut löytyä. - nainen on
Kinkkukiusaus kirjoitti:
kyllä mies on jopa hieman röyhkeä ja iskee kiinni kuin sika limppuun siis henkisellä tasolla.
Ei ole ujo. Eikä laiska.
Eipä tainnut löytyä.On herkkä ja lyö jarrut päälle jos mies on liian röyhkeä ja ohittaa näin naiselle törkeitä osa-alueita? Ehkä etenit aivan liian nopeasti ja hän olisi vielä halunnut oppia luottamaan sinuun, ennen etenemistä. Naisellehan tärkein asia on saada turvallisuutta...
Ehkä nainen kaipaisi herkkyyttä paljon enemmän, kun mies on ajatellut antaa?
Ehkä kuljet aina vain yhä uudelleen sen oikean ihmistyypin ohi, koska et ajatellut hänen kuuluvan todelliselle listallesi, hän ei ehkä ole ulkonäkölistallasi, etkä tiedä vielä mitä sille todelliselle listalle kuuluu? Voihan olla, että hän se oikea kävelee päivittäin hyvin lähellä kaivaten sinua huomaamaan, mutta tavoittelet kuuta taivaalta ja ohitat jotain mitä olisi pitänyt huomata...
Ehkä pelkäät, että teet virheratkaisun ja kadut sitä myöhemmin, tai olet sellaisen jo kerran tehnyt ja sen muistoa ajatellen, et uskalla enää heittäytyä tunteeseen?
Ehkä ohikiitävän hetken olet ihastunut johonkin ihmiseen joka ei tajunnut välittämistäsi, sillä sinä et kuulunut hänen listalleen...romanttista itsetuntoa voi sekä kohottaa, että sieltä korkeuksista tipahtaa hyvin pienellä tölväisyllä alas yksinäisyyteen välinpitämättömän ihmisen tönäisystä...
Entäs jos aivan kokonaan heittäisimme listat pois mielestä ainakin ulkoiset toiveemme ja keskitymme siihen mitä sisimmässämme toivomme toisen olevan...
Haluatko, että hän katsoo sinua ihailevasti?
Hän haluaa luottaa sinuun, ethän tekisin hänelle niin, että "paremman" sattuessa kuvioihin hänen luottamuksensa sinuun loppuisi?
Tärkeintä on se mitä itse haluat ihmissuhteilta, vaali niitä arvoja
ja muista, että ulkonäkö tulee aina häviämään iän myötä, mutta aito sydämmenlämpö pysyy senkin jälkeen lämmittämässä mieltäsi...
Pääsinkö yhtään lähemmäs?
Joka tapauksessa tottakai onnistut ennemmin tai myöhemmin, onnea yritykseesi roppakaupalla... - nainen voi nenä
Kinkkukiusaus kirjoitti:
Ei ole ujo. Eikä laiska.
Eipä tainnut löytyä.juttuni siis meni hiukan väärin...
- .................
Varsinkin, jos on poikkeuksellisen hyvännäköinen mies, niin ne ei saa naisista sitä kaipaamaansa haastetta (iskemisen haastetta), koska kaikki on niin "helppoja". Monet hyvännäköiset miehet (ja varmaan naisetkin) voi alkaa tuntea jopa vastenmielisyyttä ympärillä pyöriviä vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan, jos ei saa olla lainkaan rauhassa.
- Kinkkukiusaus
Tämä voisi olla aika ytimessä. Mies nimittäin on sellainen, että nauttii kaikenlaisista haasteista.
Onko sellainen nainen jota ei voinut saada tällaisellä miehellä sellainen unohtumaton ihastus? - ............
Kinkkukiusaus kirjoitti:
Tämä voisi olla aika ytimessä. Mies nimittäin on sellainen, että nauttii kaikenlaisista haasteista.
Onko sellainen nainen jota ei voinut saada tällaisellä miehellä sellainen unohtumaton ihastus?"Onko sellainen nainen jota ei voinut saada tällaisellä miehellä sellainen unohtumaton ihastus?"
Joo, mahdollisesti. Kyseisen kaltainen mies pitää myös sellaista vaikeasti saatavaa naista parhaana ehdokkaana vakavampaan suhteeseen.
Jos haluaa lähestyä komeaa miestä tosimielessä, niin ei kannata ainakaan alkaa heti "iskemään" tai pyytämään jatkoille tms., vaan paras tapa on puhua kuin puhuisi jollekin ystävälleen, eli menee keskustelemaan ihan tavallisista asioista, eikä ala esim. kehumaan miehen ulkonäköä (kaikenlainen mielistely on pahasta, mutta ystävällisyys on tärkeää). Eikä pidä heti suostua, jos mies vaikka pyytää tulemaan hänen asunnolleen, koska miehet "testaavat" usein kuinka helppo tapaus on kyseessä. Jos nainen lähtee helposti miehen mukaan, niin mies ajattelee, että niin se lähtisi muidenkin miesten mukaan.
"Vähemmän komeilla miehillä" on taas usein ihan erilainen ajatusmaailma. - Kinkkukiusaus
............ kirjoitti:
"Onko sellainen nainen jota ei voinut saada tällaisellä miehellä sellainen unohtumaton ihastus?"
Joo, mahdollisesti. Kyseisen kaltainen mies pitää myös sellaista vaikeasti saatavaa naista parhaana ehdokkaana vakavampaan suhteeseen.
Jos haluaa lähestyä komeaa miestä tosimielessä, niin ei kannata ainakaan alkaa heti "iskemään" tai pyytämään jatkoille tms., vaan paras tapa on puhua kuin puhuisi jollekin ystävälleen, eli menee keskustelemaan ihan tavallisista asioista, eikä ala esim. kehumaan miehen ulkonäköä (kaikenlainen mielistely on pahasta, mutta ystävällisyys on tärkeää). Eikä pidä heti suostua, jos mies vaikka pyytää tulemaan hänen asunnolleen, koska miehet "testaavat" usein kuinka helppo tapaus on kyseessä. Jos nainen lähtee helposti miehen mukaan, niin mies ajattelee, että niin se lähtisi muidenkin miesten mukaan.
"Vähemmän komeilla miehillä" on taas usein ihan erilainen ajatusmaailma.Kirjoituksesi saa minut tajuamaan monia asioita. Minä en ole lähestynyt tätä miestä, päinvastoin juossut pakoon ja yhteen ollaan otettu lukuisia kertoja kipinöiden sinkoilessa ja tuntuu, että niistä mies vain innostuu enemmän. Mikä on hassua. Testailee myös minua ja sanomisiani kaiken aikaa. Ottaa askeleita lähelleni ja sitten kauemmaksi. Tilanne on vähän kiusallinen minulle kun itse olen varattu mutta silti mies minua kovasti kiehtoo. Sekö on pelin tarkoitus?
- DWFv
Kinkkukiusaus kirjoitti:
Kirjoituksesi saa minut tajuamaan monia asioita. Minä en ole lähestynyt tätä miestä, päinvastoin juossut pakoon ja yhteen ollaan otettu lukuisia kertoja kipinöiden sinkoilessa ja tuntuu, että niistä mies vain innostuu enemmän. Mikä on hassua. Testailee myös minua ja sanomisiani kaiken aikaa. Ottaa askeleita lähelleni ja sitten kauemmaksi. Tilanne on vähän kiusallinen minulle kun itse olen varattu mutta silti mies minua kovasti kiehtoo. Sekö on pelin tarkoitus?
Että sinäkö tässä pelissä olet siis mukana yhtenä osapuolena? Ehkä mies on näitä ns. "metsämiehiä". Metsästettävä pitää kaataa keinolla millä hyvänsä, sitten kun akka on ansassa, niin voi haistattaa pitkät ja sanoa "sainpas nalkkiin!". Mies kiehtoo? Oletko sitten valmis pistämään suhteesi likoon ja katsoa jälkeenpäin kun kummatkin miehet haistattaa sulle pitkät?
- Kinkkukiusaus
DWFv kirjoitti:
Että sinäkö tässä pelissä olet siis mukana yhtenä osapuolena? Ehkä mies on näitä ns. "metsämiehiä". Metsästettävä pitää kaataa keinolla millä hyvänsä, sitten kun akka on ansassa, niin voi haistattaa pitkät ja sanoa "sainpas nalkkiin!". Mies kiehtoo? Oletko sitten valmis pistämään suhteesi likoon ja katsoa jälkeenpäin kun kummatkin miehet haistattaa sulle pitkät?
voihan sitä tavallaan osapuoleksikin kutsua. Minä pidän kuitenkin enemmän termistä: sivustaseuraaja. Mielenkiinnolla seurailen mutta sellaista tiettyä profilointia en ole kyennyt tekemään kun en ymmärrä hänen motiivejaan tai toimintamallejaan. Ja ajattelin, että mitä enemmän ymmärrän sitä vähemmän mies mietityttää ja siten myös kiehtoo.
Tämä mies tuntuu jo kaatonsa tehneeltä. Eläkkeelle siirtyneeltä pelimieheltä siis, pidättäytyy naisista. Siksikin kummastuttaa.
- kokenut
hänelle ei kelpaa kukaan. Käyttää ehkä muutaman viikon jotain ihan nättiä tyttöä, mutta kun huomaa, että hänessäkin on joku pieni vikansa, niin jättää kylmästi, kun luulee että toisaalla on vain häntä varten joku täydellisempi. Tai sitten henki haisee.
- Kinkkukiusaus
ei ole sellaisesta miehestä kysymys ollenkaan! Ja henki haisee raikkaalle piparmintulle ;)
Miksi mies ei saisi nauttia vapaudesta. Itse ainakin pidin sinkkuna olessani suunnattomasti siitä tilanteesta, että itse sai elää ja olla juuri niin kuin halusi. Toki parisuhteessa on omat hyvät puolensa, mutta sinkkuudestakin voi nauttia. Ainakin aikansa.
Omalla kohdallani pari vuotta sinkkuna meni ihan kuin siivillä vaikka kysyntää oli riittävästi, kunnes kolahti ihan kunnolla.... =D
Nykyään voi vain haaveilla sellaisesta vapaudesta.- Kinkkukiusaus
jos todella nauttii siitä. Toisaalta epäilen.
- Kinkkukiusaus
jotka vastailivat. Näen ko. miestä tänään eikä hän enää mietitytä niin kovasti. Sympatiapisteitä kyllä hänelle kerääntyi tässä kun ehkä nyt ymmärrän hänen valintojaan paremmin.
- Psykopaatti
Mies on mitä ilmeisemmin psykopaatti.
- Kinkkukiusaus
itses tosta kuvauksesta vai?
Tää mies ei ole kyllä mikään psykopaatti, niin herkkä ja tunteva ihminen. Välittää kovasti muista ja haluaa auttaa. Psykopaatilla ei sellaisia piirteitä ois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693