aina puhutaan suomalaisesta passiivisuudesta sexin suhteen niin katsotaan onko siinä perää...
elikkä mikäs teillä on ollut se villein paikka?
itsellä taitaa olla näsinneulassa, mutta ei siitä enempää tässä...
mikä villein paikka jossa harrastanut sexiä?
19
13126
Vastaukset
- se täällä
fantasioitaan tuo julki, mutta ei siitä sen enempää ! HAH
- juntti
haaveilee...
- kun oltiin
niin, sovituskoppi.
- ....
Junan vessassa! :)
Ku oon kavereiden kanssa jutellut niin on tullut ilmi että se taitaa olla aika yleinen paikka seksin harrastamisen suhteen..
- muisto
Eduskuntataloa vasten. Yöllä tietenkin. Siinä oli kamera mutta ei välitetty.
- kiko
ravintolapöydässä muija otti 10-15min suihin...ja oli ravintola melkein täynnä porukkaa
- muisto vain jää
...merellä.. saaressa.. autiolla hiekkarannalla.. keskellä päivää.. auringon hyväillessä.. kalastaja-aluksia ankkurissa vähän matkan päässä.. oman kullan kanssa silloin joskus...
Ei mikään villi paikka, mutta jäänyt mieleen ikuisiksi ajoiksi! - mirkkusi
makuuhuone vällyjen alla,se oli tosi jännittävää
- valvonta esimies
imin vangin kiviä eristys sellissä........... oli se niin makiaa...
- ent. kokeilija
Lenkkipolun vieressä keskellä kirkasta päivää oli melko mielenkiintoinen kokemus...
- tässänäin
Kalvikissa uimarannalla, etelässä rannalla, suihinotto baarin terassilla täynnä porukkaa. Autossa, lentokoneessa suihin yöllä muiden nukkuessa vieressä. Laivan discossa käsihoitoa. Onhan noita vaikka mitä metsiä ja muita.
- metang
keski yöllä autossa. Se on ihanaa kun saa ottaa suihin ja kun minua pannaan ja oikein unelmani on, että olisi tumma komea mies 20-40v. ja iso pippeli. se olisi unelmani. SEKSI ON IHANAA!!
- noita sattunut
nussin erästä kansanedustajan tytärtä seurakunnan
lumppuvarastossa myöhemmin hänen (isänsä) parisängyssä... pankaa paremmaksi? - on se
no minäpä vien neitsyyden marialta kun se sai jeesuksen
Muutamia paikkoja missä on tullut kokeiltua:
Uimarannalla, metsässä, takapihalla, taksissa, parvekkeella, baarin vessassa ja autossa.- Nimetön
Ethän sä edes tiedä mitä kirjoitat....
- miguelsierra
Se on Italia, Rome ja Colosseum. Eturivisa.
- blondi-72hki
laivan kannella,ravintolan wc,keskellä päivää ulkona postin edessä penkillä,metsässä,kallioilla,työpaikan pöydällä ja duunin wc,uimahalli ym ym ;))
- hdfhdh
Yleisö-WC:ssä Helsingin Eirassa. :D Vähä oli kivaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663