normix

norMaalimies- tai sitten ei :) <a href="http://www.glitter-graphics.com">http://dl.glitter-graphics.net/pub/1666/1666261vmsya41ho0.gif</a> Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia82 aloitusta · 1975 kommenttia
- Ja NK:n kanssa kehitettiin yhteistyönä siivoustarkoituksiiin umpiluuta! :)
- tästä näyttäisikin kehittyvän noottikriisi Wanhojen hyvien päivien malliin! :))
- Katos tuolla itärajan takana on niin paljon naisia, ettei Suomesta voi millään riittää kaikille miestä! :)) Ja kuten elokuvasta Piukat paikat laitoimme visusti mieleen, kukaan ei ole täydellinen! :))))
Osoitteet on mitä ilmeisimmin saatu taannoisen Suolilootan tietomurron yhteydessä, tavoitteiden epäilen olevan taloudellisia. - tässä nyt vaan on hierottu kansojen välistä ystävyyttä! :)....Muistathan, meillä on hyvät ja luottamukselliset välit itäisten naapurien kanssa? :))
- tuota, tuutko jonon jatkoksi? ;))
- tuota epäilinkin. Taitaa liittyä tähän S24 sähköpostiosotteiden kaappaamiseen ja niiden hyödyntämiseen!
- miehellä nyt pari naista ainakin olla! :)
- noinhan sen täytyy olla. Että osaa olla kiero nainen! :)
- kun köyhät ja nuoret naiset on mun kimpussa ...tai siis voihan ne olla rikkaitakin, mistäs mä tiedän! :)
- mutta taidan tosiaan varoiksi laittaa Visanummeron vasta seuraavaan viestiin!
- eikä hetkiin! :))
- Tatjana, Anastasia, Larisa....ja mitä näitä nyt onkaan....willitys! :))
- Larisallekin? :))
En minnekään ole laittanut, on vaan maine alkanut kiiriä ulkomaille asti! :) - Hei, Larisa alkaen dating site Suomi24. Toivottavasti muistat minut. Olen pahoillani, en voisi kirjoittaa sinulle pitkaan, minulla oli ongelmia Internetissa. Kuten olen jo kertonut, olen 25 vuotta vanha, en ollut koskaan ollut naimisissa eika minulla ole lapsia. Nyt etsin vakavaa suhdetta. Odotan vastaustanne kanssa karsimattomina. suukkoja
.....mahtavaa olla näin suosittu! :)))) - ja ennenkaikkea henkinen skaba ennen kesälomille lähtöä voisi olla paikallaan!
- vaikea näin äkkiseltään sanoa mitään. Riippuu tietty karvoituksen määrästä, laadusta ja väristä. Nappaa vaikka kuva ja laita galleriaasi niin arvioidaan sitten porukalla uudestaan! :))
- varoiksi antaa NOKIan gps:llä varustettu känny kaulaan? :)
- heittämässä talviturkkisi pois! Hopihopi uimaan siitä! :)
- kukaan muistanut informoida muuttolintuja jatkuvista muutoksista?
- että Korvenkukka alkaisi päivystää 7/24 palstaovella ja kysyä henkkareita jokaiselta sisäänpyrkijältä? :)