Karvaiset Varpaat !!

TaikisN

ÄYKS, tänään huomasin että mulla kasvaa karvoja varpaissa. Oonkohan muuttumassa karhuksi vanhetessani.:((
Tää on varmana tuhkapilven vaikutusta !

39

882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taisinpa kerrankin saada palstakirjoittajat ihan hiljaiseksi :))))

• kuullu mun naurun.:D

• Olis eri asia jos olisit kertonu että sulle kasvaa häntä. Semmosesta voiskin olla hiljaa tunnin, niinku myötätunnosta Ü

• Tai sit susta on tulossa mies..Eikös niillä kasva karvaa kaikkialla...:)))) Katoikkos leukaa kunnolla?Siel saattaa olla pikku sänki jo tulossa...:D

• että miehisyyteni on pääsemässä valloilleen, oltuaan kauan kaapissa :D

• TaikisN kirjoitti:

että miehisyyteni on pääsemässä valloilleen, oltuaan kauan kaapissa :D

meissä asuu pieni mies..;)

• Meriläinen

Onks sulla uudet lasit, kun musta toi tuntuu kevät taudilta.
      Siis ainahan kesän lähetessä alkaa tää karvojen metsästys naisilla ja nykyään kyllä joillakin miehilläkin.
      Mutta mun mielestä miehellä pitää olla reilusti karvoja.

"Sinussa on roimaa alkumiehen voimaa, kanna minut metsään Apinamies AH"
      Että tälleen :)

• peilistä katsoen näyttää siltä että hartiatkin on leveämmät kuin eilen !
        Kiitos kannustuslaulusta :DD

• Meriläinen
        TaikisN kirjoitti:

peilistä katsoen näyttää siltä että hartiatkin on leveämmät kuin eilen !
        Kiitos kannustuslaulusta :DD

Heh heh, ei se laulu ihan nyt sulle ollut tarkoitettu :)
        En ainakaan ihan toivoisi että Sinä mut metsään kantaisit :)

• Meriläinen kirjoitti:

Heh heh, ei se laulu ihan nyt sulle ollut tarkoitettu :)
        En ainakaan ihan toivoisi että Sinä mut metsään kantaisit :)

ehkä nuo löytyneet varvaskarvat ei vielä tee apinamiestä mutta......tilannetta seurataan tiiviisti. :))

• ...että kyse ei oo tuhkapilvestä. Mut kun oli pitkästä aikaa kova kunnon talvi niin elimistö ikäänkuin suojelee itteensä kasvattamalla karvapeitettä. Sulla tietty varpaat palellu talvella, siinä sitte seuraus. Mulla on vissiin nenä paleltunu Ü

• sisä- vai ulkopuolella ?
        Teoriasi on kyllä ällistyttävän looginen, tuota en hoksannut edes ajatella. Noinhan sen täytyy olla, evoluution tekosia.

• TaikisN kirjoitti:

sisä- vai ulkopuolella ?
        Teoriasi on kyllä ällistyttävän looginen, tuota en hoksannut edes ajatella. Noinhan sen täytyy olla, evoluution tekosia.

pääosin sisäpuolella. Ü

• Zone kirjoitti:

pääosin sisäpuolella. Ü

suojaa kaikenlaisilta pölyiltä ja pasiliskoilta joten niitä kannattaa hoivata ja vaalia jotta pysyvät tuuheina :)

En muuten oo ikinä nähnyt ihmistä jolla kasvaisi karvoja nenässä..ulkopuolella.:D Ootko sinä nähny?

• Adria

Mä luulen, et ne karvat on isovarpaitten välissä.

• *tukistaa kaksimielistä*
        Nämä karvat, jotka innoittivat keskustelunavaukseen, eivät sijaitse varpaitten välissä vaan niiden päällä.

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

*tukistaa kaksimielistä*
        Nämä karvat, jotka innoittivat keskustelunavaukseen, eivät sijaitse varpaitten välissä vaan niiden päällä.

Olipas kiva heittäytyä koltiaiseksi pitkästä aikaa. Siellä jänkhälläkö vielä lunta?

• Adria kirjoitti:

Olipas kiva heittäytyä koltiaiseksi pitkästä aikaa. Siellä jänkhälläkö vielä lunta?

ole kuin kurasia lumilänttejä siellätäällä, lähinnä aurausvallijäämiä. Mutta tänään satoi isoja rakeita, sekaisin on säät, tuhkapilvet sotkeneet.

• Tänään katselin työkaverin profiilia vasten auringon valaisemaa tilaa. Niin hienoinen mutta selvästi havaittava ihokarvoitus näkyi aivan selvästi. Otsasta nenän alle, kuin tarkkaan ajeltu irokeesi. Nainen.

Mä olen jo aikoja sitten huomannut varpaissani karvoja, nukkaa...
      Taikis, pese ne kakkulat välillä :D

• varvaskarvat olisivat vain näköharhaa viiruisista laseista johtuen. Voin kumota epäilysi kertomalla että myös TUNNUSTELEMALLA karvat löytyvät. Molemmista pottuvarpaista. Voinko enää ikinä pitää kesäisin sandaaleja paljaissa jaloissa.?? Jos ajan varvaskarvat pois, nehän vain villiintyvät siitä.

• TaikisN kirjoitti:

varvaskarvat olisivat vain näköharhaa viiruisista laseista johtuen. Voin kumota epäilysi kertomalla että myös TUNNUSTELEMALLA karvat löytyvät. Molemmista pottuvarpaista. Voinko enää ikinä pitää kesäisin sandaaleja paljaissa jaloissa.?? Jos ajan varvaskarvat pois, nehän vain villiintyvät siitä.

Ties vaikka joku jo ehdottanutkin...lukenu vielä koko ketjua.

Toisaalta taas...
        Olen pannut merkille, että mikä tahansa tavallisuudesta poikkeava !? näky katukuvassa voi äityä oikein muoti-ilmiöksi. Teikäläinen saattaa jäädä siinä kilpailussa harmaaksi hiireksi, jollet sitten osta mustaa väriä.

Toisaalta....jos kerran omaa pottuvarpaat, niin eikös se ole ihan sama mitä niiden päällä kasvaa *hirnuu*

• TIIKERI62

viimeksi vilkaissut varpaitasi. #MURR#
      (nähnyt ne) "viheltelee"

joudut sitten vaihtamaan nikkisi, TaikakarhuN.

terveisiä lapista.

• suihkun jälkeen kun kuivailin varpaanvälejä, siellä ne karvakasat kasvaa pottuvarpaiden päällä ! Etkai sä hyvääkäs kuvittele etten näkisi varpaitani:DDD

Kiitos terkuista, joko lapissa lumet vek?
        Tuo TaikakarhuN olis kans aika hyvä nikiksi.

• TIIKERI62
        TaikisN kirjoitti:

suihkun jälkeen kun kuivailin varpaanvälejä, siellä ne karvakasat kasvaa pottuvarpaiden päällä ! Etkai sä hyvääkäs kuvittele etten näkisi varpaitani:DDD

Kiitos terkuista, joko lapissa lumet vek?
        Tuo TaikakarhuN olis kans aika hyvä nikiksi.

kuvittele. #MURR#
        mutta näin asia varmistui. :=D
        on siellä lunta vielä.
        olen myöhässä tuohon, kirjoitus juttuun mut toiste.

kerro kun kasvat karhuksi. :=D

• TIIKERI62 kirjoitti:

kuvittele. #MURR#
        mutta näin asia varmistui. :=D
        on siellä lunta vielä.
        olen myöhässä tuohon, kirjoitus juttuun mut toiste.

kerro kun kasvat karhuksi. :=D

tulee uusia, ehkä jo ennen vappua :)

Juu, raportoin palstalla jos muutosprosessi etenee *nauraa*

Tänään kuulin yllättävän positiivista tieto varvaskarvoista.....Ne on merkki siitä että ääreisverenkierto toimii hyvin jaloissa !! Joten kasvakaa karvat ja lisääntykää kaikessa rauhassa :))

• vasso-Q

Ja sitten keskellä yötä tai jopa hieman sen jälkeen piti tarkistaa varpaitteni karvat. Niitä ei ollut eli teoria ääreisverenkierron heikentymisestä pitää sikäli pakkansa, että minä ikuinen kuumavarvas olen parisen vuotta joutunut turvautumaan yösukkiiin. Leukani sen sijaan ei kärsi huonosta verenkierrosta vaan lykkää kaikki kymmenen karvansa ulos päivän välein. Tai siltä minusta tuntuu. Eihän se minua lainkaan HARMITA. EI HARMITA jos sanon niin.

• jouduitko jopa nousemaan kesken unien ylös tarkistamaan varvaskarvasi ?? Ällös ollos harmistunut leukahaivenista, onhan niitä miehilläkin :DDD Niin ja tärkeämpäähän se verenkierto on päässä kuin varpaissa...luulisin. Leuka on osa päätä, öh.

• heittämässä talviturkkisi pois! Hopihopi uimaan siitä! :)

• miten minun vaivalla rakennetun naisellisen palstaimagoni kävi kun paljastin tämän karun totuuden varpaistani. Voinko enää ikinä heittäytyä lirttailemaan koko sydämeni kyllyydestä, vai muistavatko palstauroot ensimmäisenä vain epäseksikkäät karvaiset varpaani. *äärettömän huolissaan*

• TaikisN kirjoitti:

miten minun vaivalla rakennetun naisellisen palstaimagoni kävi kun paljastin tämän karun totuuden varpaistani. Voinko enää ikinä heittäytyä lirttailemaan koko sydämeni kyllyydestä, vai muistavatko palstauroot ensimmäisenä vain epäseksikkäät karvaiset varpaani. *äärettömän huolissaan*

kyl sun lipsahdusta ;)

*etsii kuumeisesti pinsettejään*

• TaikisN kirjoitti:

miten minun vaivalla rakennetun naisellisen palstaimagoni kävi kun paljastin tämän karun totuuden varpaistani. Voinko enää ikinä heittäytyä lirttailemaan koko sydämeni kyllyydestä, vai muistavatko palstauroot ensimmäisenä vain epäseksikkäät karvaiset varpaani. *äärettömän huolissaan*

käydä niinku mulle ja Typylle,et meidät muistetaan vaan karvaisista kintuista..;)

Voihan noi palstauroot kysellä sulta,että kai käytät ny sukkia...:D

• TaikisN kirjoitti:

vaikea näin äkkiseltään sanoa mitään. Riippuu tietty karvoituksen määrästä, laadusta ja väristä. Nappaa vaikka kuva ja laita galleriaasi niin arvioidaan sitten porukalla uudestaan! :))

• norMix kirjoitti:

vaikea näin äkkiseltään sanoa mitään. Riippuu tietty karvoituksen määrästä, laadusta ja väristä. Nappaa vaikka kuva ja laita galleriaasi niin arvioidaan sitten porukalla uudestaan! :))

ilmassa, värjään varvaskarvani kesäksi pinkinväriseksi ja otan niihin permanentin. Eiköhän ala taas naisellisuus puhjetaa uuteen kukoistukseensa.

Aihetta on sivuttu myös ikäryhmissä :) Luulen että minulla on pian palstojen kuuluisimmat varvaskarvat

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9015873/43718887

• BonnieBonBon kirjoitti:

kyl sun lipsahdusta ;)

*etsii kuumeisesti pinsettejään*

tavataan nyppiä leukahaivenia.....isot tytöt on kertoneet, en mä muuten mitään niistä tietäisi.... :))

• mii-su kirjoitti:

käydä niinku mulle ja Typylle,et meidät muistetaan vaan karvaisista kintuista..;)

Voihan noi palstauroot kysellä sulta,että kai käytät ny sukkia...:D

ne teidän karvakinttunne ovat kyllä vielä hiukan hurjemmat kun vaivaiset pienen varvaskarvat :)

• TaikisN kirjoitti:

ne teidän karvakinttunne ovat kyllä vielä hiukan hurjemmat kun vaivaiset pienen varvaskarvat :)

Kyllä nää hurjat karvaturrikat onkin..;)

• TaikisN kirjoitti:

ilmassa, värjään varvaskarvani kesäksi pinkinväriseksi ja otan niihin permanentin. Eiköhän ala taas naisellisuus puhjetaa uuteen kukoistukseensa.

Aihetta on sivuttu myös ikäryhmissä :) Luulen että minulla on pian palstojen kuuluisimmat varvaskarvat

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9015873/43718887

sitten laita muodikkaita raitoja? :))

• TaikisN kirjoitti:

tavataan nyppiä leukahaivenia.....isot tytöt on kertoneet, en mä muuten mitään niistä tietäisi.... :))

oon kuullu kans jotain sensuuntaista ;) blondin etu on vaaleet huomaamattomammat karvat ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      58
      4118
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      126
      2944
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      43
      2643
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2197
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      437
      1797
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1277
    7. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      72
      1266
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      57
      1170
    9. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259