Vapaa kuvaus

Music is everything..... Linkit: http://murobbs.muropaketti.com/index.jsp, http://www.darkthrone.com/, http://www.hockeyarena.net/hokej.php Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

14

Kommenttia

1129

  1. onkin oiva tapa kysyä TT:ltä mikä mättää...
    Koneessa OLI XP 64bit versio joka tahmas esim. kun outlookilla luki mailia (imap)... No nyt tää hyväkäs teki viimesen tempun, alkoi resetoimaan SCSI-levyä johon OLI asennettu, nooh.. Reboottia kehiin, kun ne yleensä auttaa näillä systeemeillä... Kas vaan, lataa, lataa *NAPS*!
    Täh, mitä se nyt boottaan, sama uudelleen.... *NAPS*!
    Nooh... Korjaava asennus, kaikki ok, EKA bootti... Lataa, lataa... *NAPS* ja taas kone boottaa!!!
    Noo, tästä sisuuntuneena, kokeilin josko 32bit XP meni... Kaikki ok, kunnes tuli aika näyttää asennuksen EKA graafinen osa, vaan eipä tullut edes 10min odottelun jälkeen!
    Halvata!
    Eikun kaivamaan w2k hyllystä ja toimaa (toistaiseksi)...
    Kerroppa TT mikä mättää!
    Ai niin, ethän sä pysty kertomaan, kun et tiedä/osaa trolli kun oot!