mitähän

Päntti Nelonen

22

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuudenTorvi..

      Eu rahoittaa tutkimuksia. Todellisuudessa Direfoxi osuus jää noin 7,5%, koska muihin käyttöjärjestelmiin ei saa asennettua IE:tä

      • höpöhöpö

        Kyllä Linuxiin ainakin saa.


      • nieltäväksi???

        Taitaa olla liian kova pala TT/P4:lle nieltäväksi toi fakta että Firefoxin käyttö ja suosio on PUOLUEETTOMIEN tutkimusten mukaan kasvussa, eikä ole EU:n rahoitusta tällä kertaa...toisinkuin eräissä muissa tutkimuksissa. Lisäksi luuletko että ihmiset on niin helvetin tyhmiä että suinpäin haluavat käyttää IE:tä jos tietäisivät paremmastakin??

        Mulla tässä koneessa on kyllä vanha IE 4.01 mutta sille ei ole sallittua mennä nettiin ja oikeastaan voisin työkalujen avulla poistaa sen kokonaan...se nimittäin kyllä onnistuu vaikka muuta väitetään, sen sijaan Opera 8.5 ja Firefox on kovassa käytössä.


      • Thats cool
        nieltäväksi??? kirjoitti:

        Taitaa olla liian kova pala TT/P4:lle nieltäväksi toi fakta että Firefoxin käyttö ja suosio on PUOLUEETTOMIEN tutkimusten mukaan kasvussa, eikä ole EU:n rahoitusta tällä kertaa...toisinkuin eräissä muissa tutkimuksissa. Lisäksi luuletko että ihmiset on niin helvetin tyhmiä että suinpäin haluavat käyttää IE:tä jos tietäisivät paremmastakin??

        Mulla tässä koneessa on kyllä vanha IE 4.01 mutta sille ei ole sallittua mennä nettiin ja oikeastaan voisin työkalujen avulla poistaa sen kokonaan...se nimittäin kyllä onnistuu vaikka muuta väitetään, sen sijaan Opera 8.5 ja Firefox on kovassa käytössä.

        "Tulikettuilijoiden määrä kasvoi taas"

        Hahaa. Sillä lailla. Ihmiset ymmärtää hyvän päälle.


      • Pentti Nelonen
        Thats cool kirjoitti:

        "Tulikettuilijoiden määrä kasvoi taas"

        Hahaa. Sillä lailla. Ihmiset ymmärtää hyvän päälle.

        Vasta äskettäin todettiin, että Firefox vuotaa pahemmin kuin IE.


      • Vai mitä?
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Vasta äskettäin todettiin, että Firefox vuotaa pahemmin kuin IE.

        *viesin otsikko tähän*


      • vaikeeta!
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Vasta äskettäin todettiin, että Firefox vuotaa pahemmin kuin IE.

        Miten ne välilehdet on *niin* vaikea saada siihen Internet Exploderiin?


      • ihmettä
        vaikeeta! kirjoitti:

        Miten ne välilehdet on *niin* vaikea saada siihen Internet Exploderiin?

        "Miten ne välilehdet on *niin* vaikea saada siihen Internet Exploderiin?"

        Siis täh. Eikös siinä seiskassa nyt vihdoin ja viimein sellaset oo?


      • Pentti Nelonen
        vaikeeta! kirjoitti:

        Miten ne välilehdet on *niin* vaikea saada siihen Internet Exploderiin?

        Miksi pitäisi? Välilehdistä ei ole hyötyä... sama onnistuu avaamalla uusi selainikkuna.


      • Pentti Nelonen kirjoitti:

        Miksi pitäisi? Välilehdistä ei ole hyötyä... sama onnistuu avaamalla uusi selainikkuna.

        varmaan tosi hyvältä tuo alapalkki 20 selaimen jäljiltä!
        :-D


      • jaapa
        ihmettä kirjoitti:

        "Miten ne välilehdet on *niin* vaikea saada siihen Internet Exploderiin?"

        Siis täh. Eikös siinä seiskassa nyt vihdoin ja viimein sellaset oo?

        Taitaa olla seiska-IE vielä ritsa-beta-asteella. Mutta oisko siinä sitten tosiaan vihdoin ne välilehdet, en tiedä.


      • hax0r
        djmosse kirjoitti:

        varmaan tosi hyvältä tuo alapalkki 20 selaimen jäljiltä!
        :-D

        Hehheh! Taitaa olla tämä meidän Pentti melkonen tehokäyttäjä, oikea superuser.


      • se on
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Miksi pitäisi? Välilehdistä ei ole hyötyä... sama onnistuu avaamalla uusi selainikkuna.

        Hiiri on turha. Kyllä näppikselläkin pärjää.

        Tulostin on turha. Kynällä voi kirjoittaa.

        CD:t/DVD:t ovat aivan turhia! Kyllä korpuillakin pärjää! Tai lerpuilla!


      • on aina ottanut
        se on kirjoitti:

        Hiiri on turha. Kyllä näppikselläkin pärjää.

        Tulostin on turha. Kynällä voi kirjoittaa.

        CD:t/DVD:t ovat aivan turhia! Kyllä korpuillakin pärjää! Tai lerpuilla!

        Nimetkääpä se tuote taikka Windowsin ominaisuus jota ei ole matkittu muilta...


      • greenshift
        on aina ottanut kirjoitti:

        Nimetkääpä se tuote taikka Windowsin ominaisuus jota ei ole matkittu muilta...

        "Nimetkääpä se tuote taikka Windowsin ominaisuus jota ei ole matkittu muilta..."

        Eikös virukset oo tuotteita/ominaisuuksia?


      • täytyy olla ja just niin!
        greenshift kirjoitti:

        "Nimetkääpä se tuote taikka Windowsin ominaisuus jota ei ole matkittu muilta..."

        Eikös virukset oo tuotteita/ominaisuuksia?

        "-"Nimetkääpä se tuote taikka Windowsin ominaisuus jota ei ole matkittu muilta..."

        Eikös virukset oo tuotteita/ominaisuuksia?"

        Oikein jos alkaa pohtimaan tuota vastausta...
        Matkittu muualta - jostain muualta tuotuja - tuotteita/ominaisuuksia - ei siis W:sta - jonkun muun käyttiksen käyttäjältä - kaikki käyttikset keskenään riippuvaisia - toinen käyttää hyödykseen toista - - -
        Ja niin edespäin.


      • löytyi
        greenshift kirjoitti:

        "Nimetkääpä se tuote taikka Windowsin ominaisuus jota ei ole matkittu muilta..."

        Eikös virukset oo tuotteita/ominaisuuksia?

        jo commodoren tuotteisiin. Lista siis näyttää edelleen nollaa.


      • miksuh.
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Miksi pitäisi? Välilehdistä ei ole hyötyä... sama onnistuu avaamalla uusi selainikkuna.

        No ei se kyllä ole ollenkaan sama asia. Kun on paljon sivuja auki yhtäikaa välilehdet auttaa todella paljon.

        Nii ja Amigan Ibrowsessa oli välilehdet jo kauan ennen Firefoxiakin ja muita mainstream selaimia. Eli jopas se MicroSoft on pahasti ajastaan jäljessä kun ovat nyt vasta niitä lisäämässä selkaimeen :)


      • Bits©
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Miksi pitäisi? Välilehdistä ei ole hyötyä... sama onnistuu avaamalla uusi selainikkuna.

        No minkäs vuoksi IE7:ssa sitten on tabit?


      • Pentti Nelonen
        Bits© kirjoitti:

        No minkäs vuoksi IE7:ssa sitten on tabit?

        Microsoft tekee vain ohjelmia ja käyttöjärjestelmiä käyttäjilleen, kun taas linuxnistit itselleen. Siinä on vissi ero sillä Microsoftin koodi on silloin huippuvalmiiksi ja käyttäjäystävälliseksi tehtyä, kun linuxin koodi on kesken ja ei käyttäjäystävällistä. On oma vikasi jos ryhdyt käyttämään linuxia.


      • sulla p€na
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Microsoft tekee vain ohjelmia ja käyttöjärjestelmiä käyttäjilleen, kun taas linuxnistit itselleen. Siinä on vissi ero sillä Microsoftin koodi on silloin huippuvalmiiksi ja käyttäjäystävälliseksi tehtyä, kun linuxin koodi on kesken ja ei käyttäjäystävällistä. On oma vikasi jos ryhdyt käyttämään linuxia.

        "On oma vikasi jos ryhdyt käyttämään linuxia."

        Elä hemmetissä! Meinasinkin syyttää anoppivainaata kaikista näinstä vakaista ja viruksettomista vuosista Linuxin parissa.


      • näitä yhden lauseen
        sulla p€na kirjoitti:

        "On oma vikasi jos ryhdyt käyttämään linuxia."

        Elä hemmetissä! Meinasinkin syyttää anoppivainaata kaikista näinstä vakaista ja viruksettomista vuosista Linuxin parissa.

        kampanjoita, tähän viimeiseen se oli kopioinut jotain jostain.

        Mutta hemmo on senverran pipi, ettei sille kannata kommentoida yhtään mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe