Vapaa kuvaus

Kiva kun poikkesit tsekkaamaan profiiliani :) Olen yksi J-lan luoduista ja eräs Hänen monista kuvistaan. Kannan sydämessäni uskon salaisuutta ja Hänen antamaansa lupausta iankaikkisesta elämästä uskon kautta Hänen Poikaansa, Yeshua HaMashiach'an. J-lani on sisimmältä olemukseltaan ikuinen ja täydellinen Rakkaus. Hän on antanut minulle elävän toivon Pojassaan. Uskon tarkasti käännettyyn Raamattuun ja olen Yeshuaa takaisin palaavaksi odottava jeshualainen. Omaan terveelliset elämäntavat ja rakastan kävelyä luonnossa Herrani kanssa ja pidän mielelläni yhteyttä uskoviin ystäviini. Rakastan erityisesti niitä uskovia, jotka rakastavat Herraani Yeshuaa ja rukoilemista Pyhässä Hengessä sekä ymmärtävät mistä pelastus on lähtöisin: "...Sillä pelastus on juutalaisista. Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää Hengessä ja totuudessa; sillä sen kaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla Hengessä ja totuudessa." (Joh.4:22b-24) Jos tahdot periä iankaikkisen elämän, niin sinun on synnyttävä uudesti ylhäältä. Kuten Yeshua sanoi: "Joka ei synny uudesti ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan Kuningaskuntaa." (Joh.3:3) Hän lisäsi myös sanoen: "Jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei voi päästä sisälle Jumalan Kuningaskuntaan." (Joh.3:5) 'Uudestisyntyminen' tarkoittaa sitä, että otat tänään Yeshua HaMashiach'n vastaan uskon kautta sydämeesi asumaan. Vapahtajamme hebrealaiset alkuperäisnimet ovat Yeshua HaMashiach. Voin kokemuksesta vakuuttaa sinulle, että myös sinä voit syntyä uudesti ylhäältä! Voit kysyä, että miten niin? No siksi, että Johannes todistaa Yeshuasta näin: "Kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi!" Joh.1:12 Tuon jakeen sana 'kaikille' sisältää myös sinut. Ota siis tänään Yeshua uskossa vastaan sydämeesi asumaan ja koe tänään uudestisyntyminen ihmisen lapsesta J-lan lapseksi! Yeshuan vastaanottaminen sydämeen tarkoittaa pelastussanomaan uskomista eli uskonkuuliaisuutta Yeshuaa kohtaan, mikä merkitsee seuraavaa: (Apt.2:38-40 tässä juutalaiset kysyivät ensin, että mitä heidän tulee TEHDÄ pelastuakseen?) "38. Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Yeshua HaMashiach Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan. 39. Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu. 40. Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta". Jos koet J-lan kutsuvan sinua nyt pelastukseen ja tahdot olla kuuliainen Yeshuaa kohtaan, niin ota jo tänään yhteyttä minuun kuvien alla olevan meiliosoitteeni kautta! ------- Mieliaforismini: "Voit kulkea maailman ympäri etsien jotain kaunista, sitä kuitenkaan löytämättä, ellet kanna sitä mukanasi." - Emerson. Voimme nähdä, kokea ja aistia luonnon äärettömän kauneuden vain Pyhän Hengen kautta! Siksi tarvitsemme Hänet sydämeemme ja oppaaksemme myös täällä alhaalla vaeltaessamme. Vapaa-aikani kuluu hengellisissä harrastuksissa. Pidän erityisesti hartaasta hengellisestä musiikista, edellyttäen, että se on Pyhän Hengen synnyttämää ja sitä esitetään Pyhän Hengen voitelussa. Pyhä Henki on hebreaksi Ruah HaKodesh. Soittelen toisinaan akustista kitaraa ja lauleskelen ylistystä Herralle ja omaksi ilokseni. Jos et vielä ole uskossa tai olet uskossa, mutta olet yhä ilman pelastusvarmuutta, niin opastan mielelläni sinua uskontiellä eteenpäin. Olet Herralle ylen rakas! Kavahdan lahkoja, joten ota rohkeasti yhteyttä! Herra J-lan nimi hebreaksi on Y-H-W-H Elohim. Olisi kiva saada teiltä uskovilta rakentavaa palautetta. Voisit esimerkiksi kertoa mitä kaikkea Yeshua sinulle merkitsee ja miten tulit tuntemaan Hänet. Kerro myös saamistasi rukousvastauksista ja ajankohtaisista rukousaiheistasi, jotka voimme yhdessä kiittäen kantaa taivaan Isän luo. "Vanhurskaan rukous on voimallinen ja tehokas!" (Yakov 5:16). Suomennettu käännöksestä: Complete Jewish Bible (David H. Stern) "Kaikki unelmamme voivat muuttua todeksi, jos meillä on kylliksi rohkeutta tavoitella niitä!" Tuo tietenkin edellyttää sitä, että unelmamme ovat J-lalle mieluisia! Silloin ne ovat meillekin parhaaksi! Voit ottaa yhteyttä: [email protected] Lisäksi voit lukea blogiani: http://yeshuahamashiachonherra.blogspot.com/ Voit myös tutustua nettisivuun: TV is the Image of the Beast: http://www.tv-is-the-image-of-the-beast.host56.com/ Myös kotisivuni olen päivittänyt ja pääset sinne yllä olevalta nettisivulta. Iloisiin tapaamiin ja siunausta Yeshuassa! Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=hIxdJWWduBM, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030303570, http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/, http://www.thefreedictionary.com/reversed, http://www.mechon-mamre.org/p/pt/pt0.htm, http://www.tucows.com/windows.html, http://www.aish.com/wallcam/default.asp, http://www.zionministry.com/bst_dan.html, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030251277, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030279386, http://www.wyattmuseum.com, http://www.tv-is-the-image-of-the-beast.host56.com/, http://www.yeshua-is-adonai.comoj.com/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: --- Skype: Yakov Email: [email protected] Hakusanat: Yeshua, HaMashiach, Y-H-W-H, Elohim, Tanakh, B'rit Chadashah, Ruah HaKodesh

Aloituksia

236

Kommenttia

7621

1. Sulle "aamun kaste":

Oletko mennyt uskoontulosi JÄLKEEN apostoliselle uskovien UPOTUSkasteelle?

Oletko tuon askeleen otettuasi pyhittäytynyt myös ulkoisen vaelluksesi suhteen (eli karttanut kaikenkaltaista syntiä) ja sitten odottanut ja myös saanut kokea aidon apostolisen Pyhällä Hengellä täyttymisen sitä seuraavine merkkeineen, kuten puhuminen vierain kielin jne.?

Ellet ole, niin olet nyt vain luterilaisen - Uuden Testamentin opetuksille vieraan - uskonnon kannattaja, jossa synnit laastaroidaan armolla ilman, että ihmistä VAADITAAN tekemään todellinen parannus ja uskonratkaisu elämässään!

Jos noin on asian laita, kuten arvelen edellisten kommenttiesi perusteella, niin sinulla on TODELLINEN KIIRE tulla aidosti uskoon ja sisälle pelastukseen, sillä nyt on kyse vain lyhyestä ajasta, jolloin Adonai Yeshuan Matt. 25.:ssä luvun alussa mainitsema viiden viisaan neitsyen ylöstempaus tapahtuu!

Olen Adonai Yeshuan armosta kastanut useita henkilöitä vajaan vuoden aikana, johtuen siitä, että Adonai Yeshua on ensin avannut heidän ymmärryksensä käsittämään mitä Raamatun Uusi Testamentti TODELLA opettaa Adonai Yeshuan seuraamisesta!

Nuo Adonai Yeshuan mainitsemat viisaat neitsyet ovat uskoontulonsa lisäksi olleet kuuliaisia Adonai Yeshuan ja tämän apostolien opetuksille ja saaneet sen vuoksi Pyhän Hengen lahjan apostolisella tavalla ja täyttyvät jatkuvasti Pyhän Hengen voimalla, sillä juuri tätä tarkoittaa kyseisessä kertomuksessa mainittu "öljy" heidän astiassaan ja "astia" tarkoittaa heidän sisintään.

Luterilaisten opettama oppi on vierasta evankeliumia Raamatun Uuden Testamentin opetuksiin verraten, sillä sylivauvakasteen armolaivalla EI yksikään ihminen purjehdi taivasten kuningaskuntaan! Oikea järjestys on tämä:
    (Mark. 16:15-18)

"15. Ja hän (Yeshua) sanoi heille (opetuslapsilleen): "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. (((Ensin pelastuksen suuren Ilosanoman julistus)))

16. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. (((Sitten vain uskoon tulleiden kastaminen upottamalla heidät hetkiseksi veden alle)))

17. Ja nämä merkit SEURAAVAT niitä, jotka USKOVAT: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,

18. nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi." (((Lopuksi Adonai Yeshuan seuraaminen pelastussanomaa julistamalla ja saamalla sen ohessa kokea yliluonnolliset ihmeet todeksi omassa elämässään)))

Mä sain ekan suuren rukousvastaukseni jo 4½-vuotiaana, kuulin Adonai Yeshuan äänen kotona yksin ollessani 12-vuotiaana, jolloin tein itsenäisesti aidon uskonratkaisun seurata Adonai Yeshuaa. Sinä samana iltana Hän antoi mulle lupauksen, jonka Hän myös täytti ollessani 22-vuotias. Täytyin apostolisella tavalla Pyhällä Hengellä torstaina 31.8.1972 illalla klo 21.

Pyhä Henki avasi minun ymmärrykseni hetimiten käsittämään, millainen harhaoppi-instituutio ev.lut.kirkko oli jo tuolloin ja siksi erosin sen jäsenyydestä 1972, siis jäsenyydestä, johon minut oli sylivauvana liitetty lupaani kysymättä!

Mulle on siis 40-vuoden merkkivuosi elokuussa! Silloin olen mies parhaassa iässä, joten vapise paha maailma! HalleluYah!
  2. Sulle Z-logi kahteen eri palautteeseesi:

En ole normaalia lääketiedettä vastaan, sillä ilman muuta sairauksia kuten syöpää ja astmaa jne ja tapaturmia kannattaa hoidattaa mahdollisimman pikaisesti lekurilla, samoin hampaitaan.

Olen työskennellytkin teknisissä kehitysprojekteissa Orion Yhtymässä, sen erillisessä yksikössä nimeltä Orion Analytica.

Kyseessä on aivan eri asia, kun aletaan leikellä ihmisistä sisäe-elimiä ja ulkoisia elimiä ja käyttää niitä ikäänkuin varaosina kenelle tahansa ihmiselle, riippumatta siitä miten tämä on elänyt tai tulee elämään.

Minun kehoni on kokonaan pyhitetty Adonai Yeshualle! En voisi kuvitellakaan, että kuoltuani esim. maksani siirettäisiin jollekin juopolle, joka on itse tuhonnut maksansa olutta kittaamalla ja jatkaisi samaa pahettansa hautaansa asti. Tai sydämeni, joka sykkii rakkaalle Vapahtajalleni, siirettäisiin jollekin huorintekijälle ja Luojansa pilkkaajalle! Listaa voisin jatkaa, mutta ymmärrät jo varmaan tuosta oleellisimman...

Mitä tulee toiseen kommenttiisi, niin ilman muuta kannatan tekohengityksen antamista tukehtumaisillaan olevalle. Siinä yhteydessä eivät sisäelimeni siirry toiseen :) Pitäisin lisäksi mokomalle ahmatille kunnon läksytyssaarnan, sillä tuollaiselle lähimmäiselle hänen vatsansa on epäjumala! Mokomakin mässäilijä!

Hmmm... Vaikuttaa ihan siltä, että juuri sulla on tapana mässäillä rafloissa ja että olet toisinaan tukehtumaisillasi pihviin(?)

Tee heti paikalla parannus ja lahjoita siitä säästyneeet varasi vaikkapa Intian nälkää näkeville lapsille!
  3. Sulle ^¨^:

Ihan tarkkaan ottaen lainasin suoraan Aamoksen kirjasta ne jakeet, joista ilmenee YHWH Elohim katsoneen kuolleen luiden polttamisen olevan hirvittävä synti, jonka perusteella Hän tuhosi koko kansan!

Perustelin YHWH:n vihastumisen sillä, että Hän loi ihmisen omaksi kuvakseen ja kuolleenakin ihmisen ruumis on edelleen Luojansa kuva niin kauan kunnes se maatuu.

Tuota taustaa vasten varmaan ymmärrät asian paremmin, kun vertaan tuota ihmisruumiin polttohautausta maailmassa yleistyneeseen tapaan polttaa jonkin vihatun valtion lippu ja/tai jonkun vihatun poliitikon kuva osoittaakseen mitä suurinta häväistystä tekonsa kohteelle. Aidoille juutalaisille ja apostolisille kristityille on kauhistus polttaa ihmisen ruumis!

Raamatun opetusten mukaan ihmisille ei ole tarjolla pelastusta kuin lihaan tulleessa Messiaassa ja tämän yhdessä ainoassa Nimessä. Luemme ne jakeet alkuperäisiä taivaan Isän enkelinsä kautta ilmoittavia erisnimiä vääntämättä tai kääntämättä muille kielille: (Ap.t. 4:5-12)

"5. Seuraavana päivänä heidän hallitusmiehensä ja vanhimpansa ja kirjanoppineensa kokoontuivat Jerusalemissa,

6. niin myös ylimmäinen pappi Hannas ja Kaifas ja Johannes ja Aleksander sekä kaikki, jotka olivat ylimmäispapillista sukua.

7. Ja he asettivat heidät eteensä ja kysyivät: "Millä voimalla tai kenen Nimeen te tämän teitte?"

8. Silloin Pietari, Pyhää Henkeä täynnä, sanoi heille: "Kansan hallitusmiehet ja vanhimmat!

9. Jos meitä tänään kuulustellaan sairaalle miehelle tehdystä hyvästä työstä ja siitä, kenen kautta hän on parantunut,

10. niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Yeshua HaMashiach HaNostri Nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen Nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.

11. Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.

12. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta Nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hindut eivät usko Raamattuun, eivätkä ainoaan ihmisten Pelastajaan: Adonai Yeshuaan. Siksi heidän polttohautauksensa on vain erään ei-pelastavan uskonnon tapa päästä nopeasti eroon vainajistaan. Hindujen kastijärjestelmä on suorastaan kuvottava, koska siinä ihmiset eriarvoistetaan heidän syntymänsä perusteella!

Intian kansallisena ongelmana on kristinuskon hylkääminen ja lehmien palvonta jumalana, samoin hillitön lasten hankkiminen. Intiassa on usein slummeissa 15-lapsisia perheitä, vaikka jo yksilapsinen perhe elää siellä toimeentulon rajamailla!

Ei ihmisen arkkuhautaus olisi ongelma missään valtiossa, jos kansat olisivat olleet kuuliaisia iankaikkiselle pelastuksen ilosanomalle Adonai Yeshuasta! Kansat olisivat vaurastuneet ja oppineet perhesuunnittelua, kuten länsimaissa on tapahtunut ja tällä en tarkoita järjettömiä aborttien tekoja eli lastenmurhia.

Kysymys: Et kai sinä pidä hinduismia kristinuskon vertaisena?
  4. Sulle "aamun kaste":

Sun kantsii nyt visusti tutkistella sisintäsi, sillä Vapahtajamme itse varoittaa peräti 11 kertaa (niistä yhteensä 12 kerrasta, mitä löydämme UT:sta) ihmisiä karttamaan kaikenlaista syntiä, etteivät he joudu Hel-vet-tiin!

Tutkistele itseäsi myös seuraavalla yli 100 vuotta vanhalla profetialla, joka perustuu täysin Uuden Testamentin opetuksiin.

>>>Profetia siitä millainen on maailma, ja kristikunnan hengellinen tila päivää ennen Yeshuan tulemusta.

Pelastusarmeijan perustaja William Booth 1829-1912.

1. Silloin on politiikka ilman Jumalaa.
    Tulee päivä, jolloin koko läntisen maailman virallinen valtiopolitiikka on sellaista, ettei kukaan päättäjistä enää pelkää Jumalaa. Uusi sukupolvi poliittisia johtajia hallitsee Eurooppaa, sukupolvi joka ei enää pienimmässäkään määrin pelkää Jumalaa.

2. Silloin on taivas ilman helvettiä.
    Tulee päivä, jolloin tapahtuu suuri irrottautuminen siitä, mitä Raamattu nimittää täyden totuuden evankeliumiksi. Silloin Raamatun profetioiden mukaan saarnataan korvasyyhyn. Kuulijat määräävät, mitä saarnatuoleista julistetaan. Ja silloin yleinen määräys saarnatuoleille on tämä: Puhukaa lempeitä, makeita sanoja. Puhukaa taivaasta, jättäkää meidät vapaiksi, jotta emme joutuisi rasittumaan, kun saarnaatte helvetistä.

3. Kristikunta on täynnä anteeksiantamusta ilman parannuksen tekemistä. Kristikunnasta katoaa se Raamatun oppi, ettei syntien anteeksiantamista voi olla ilman, että tehdään parannusta synnistä.

4. Päivä ennen Yeshuan tuloa, ihmiset, jotka eivät ole uudestisyntyneet ylhäältä, ovat täynnä pelastusiloa.

5. On paljon uskontoa, ilman Pyhää Henkeä.

6. Kristikunta on ilman HaMashiach'a (Messiasta).
    HaMashiach ei ole siellä, missä veri ja tuli eivät ole voimassa – kieltäkää noista sanoista toinen, ja teillä on kristillisyyden muodot, mutta teillä ei ole Kristusta.
  5. Mä kyllä ymmärrän 'kierrätyksen', kun se koskee vaatteita, huonekaluja, kodin irtaimistoa yms. Mutta sitä en ymmärrä enkä hyväksy, että aletaan vaimoja, aviomiehiä tai ihmisten sisä- ja/tai ulkoisia elimiä kierrättää ja vieläpä kieron lainsäädännön kautta, kuten nyt on tilanne Suomessa!

Yhteiskunta EI OMISTA minun kehoni osia ja on TÖRKEÄ vääryys vaatia minua kantamaan alati lompakossani erillistä kieltolappua, jossa lukee, etten suostu elinluovutukseen! Asia pitäisi hoitaa niin, että jokaiselle tulee erillinen kysely vaihtoehtoineen ja sen perusteella ihmisen kanta elinluovutukseen merkitään hänen ID-numeronsa infoon data-pankissa, josta sen sitten voi itsekin tarkistaa, ettei virhettä ole tehty.

Jo on maailma mallillaan, kun Luojan kuviksi luotujen ihmisten kehoja aletaan silpoa kuin sian ruhoa teurastamolla ja sitten lopuksi se poltetaan krematoriossa! Voi tätä pimeintä pakanuuden ajanjaksoa koko ihmiskunnan historiassa täällä kotosuomessakin!

Jos tuntisit Raamattua (jota et ole ilmeisesti kertaakaan lukenut huolella läpi), niin tietäisit, että ihmiskehon polttaminen on Herralle kauhistus! Luemme kyseiset jakeet:
    Aamos 2:1-3

1. Näin sanoo Herra: Mooabin kolmen rikoksen, neljän rikoksen tähden
    minun päätökseni on peruuttamaton. Koska se on polttanut Edomin kuninkaan luut kalkiksi,
    2. sentähden minä lähetän tulen Mooabia vastaan, ja se kuluttaa Kerijotin palatsit. Ja Mooab kuolee sodan melskeessä, sotahuudon ja pasunan pauhinassa.
    3. Ja minä hävitän tuomarin sen keskeltä, ja kaikki sen päämiehet minä tapan yhdessä sen kanssa, sanoo Herra.

Huomaatkos, että Herra päätti tuhota KOKO KANSAN ja yhtenä syynä siihen oli ihmisen luiden häpäisy, mitä tapahtuu nimenomaan polttohautauksen yhteydessä!

Olen edellä selkeästi perustellut syyt, joiden vuoksi ei pidä alkaa mestaroida eikä leikkiä Luojaa ja väenvängällä yrittää pidentää ihmisen elinikää, vaan meidän tulee nöyrinä tyytyä juuri 'sen pituiseen elämään', minkä ikuisesti Ylistetty Luojamme YeHoWaH Elohim on meille itse kullekin säätänyt.

Koska et tunne Raamattua tuonkaan seikan suhteen, niin luetan sulla myös seuraavan jakeen asian vakuudeksi:

Ps. 139:14-16
    14. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.
    15. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.
    16. Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.

Huomasitko, että Luoja on säätänyt meille jokaiselle päivälleen haluamansa pituisen elämän! Miksi kapinoit Luojaasi vastaan, etkä tyydy Hänen päätökseensä?

Ne, jotka kuolevat TÄÄLLÄ nuorina saavat siirtyä PALJON TÄTÄ PAREMPAAN PAIKKAAN, jos he ovat ottaneet vaarin etsikkoajastaan ja turvautuneet sielunsa Lunastajaan ja Vapahtajaan, Adonai Yeshua HaMashiach'an!

Turvaudu sinäkin Yeshuaan ja lopeta tuollainen vahingollinen yltiöhumanistinen vouhotus, joka ei ole mitään muuta kuin kapinointia Luojamme säädöksiä vastaan!
  6. Adonai Yeshuaa ei ainoastaan 'silvottu'!

Profeetta Jesajan profetian mukaan "sillä niin runneltu, ei enää ihmisen kaltainen oli Hänen muotonsa, Hänen hahmonsa ei ollut ihmislapsen hahmo, sillä Hän oli runnellumpi kuin kukaan muu ihminen".

Viisas kysyy miksi Messiasta kohdeltiin noin alentavasti?
    Vastauksen läydämme Jesajalta:
    (Jes. 53:3-12)

3. Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.

4. Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,

5. mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

6. Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.

7. Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.

8. Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.

9. Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa.

10. Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.

11. Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa.

12. Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta.

"YHWH Elohim oli Pojassaan Yeshuassa ja sovitti maailman itsensä kanssa!"
  7. Nyt sä et tajua Raamatun kieltä sitten alkuunkaan!

Kun Raamatussa kerrotaan Jobin kirjassa esim. aamutähdistä (siis monikossa), niin sillä tarkoitetaan eräässä merkityksessä planeettoja, kuten mars, venus, merkurius jne. Mutta Raamattu on monikerroksinen. Siksi siitä löytyy useita lisämerkityksiä.

-Nuo planeetat ovat vain eka kerros Raamatun profetiassa.

-Toinen kerros on, että aamutähdillä tarkoitetaan nuoria tähtiä (siitä nimi AAMU-tähti). Orionin tähtisumussa syntyy jatkuvasti uusia nuoria tähtiä. Tästä johtaen 'iltatähden' yksi merkitys on jo elinkaarensa loppuvaiheessa oleva tähti, joka lopuksi räjähtää supernovana.

-Kolmas kerros on, että niillä tarkoitetaan suuria enkeliruhtinaita, joista kukin hallitsee omaa tähteään tai tähdistöään (suurimmat enkeliruhtinaat jopa galaksejaan) ja siksi Raamatussa kielletään kumartamasta 'taivaan sotajoukkoa' eli tähtiä, tähdistöjä ja galakseja.

-Neljäs kerros on, että niillä tarkoitetaan vain noita enkeliruhtinaita. Tämä ilmenee siitä, kun Ilmestyskirjassa sanotaan näin: (Ilm. 12:3-4)
    "3. Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua;
    4. ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle."

-Ymmärrät varmaan, että maan päälle ei mahdu tähtiä, eikä edellä mainittuja planeettojakaan, joten kyseessä on oltava jotain muuta. Mutta mitä?
    -Luemme vastauksen ja selityksen siihen saman luvun jakeista 7-9:
    "7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,
    8. mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa.
    9. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.

-Siis per-keleen enkeleistä olikin noissa jakeissa kyse!

Tuo aikakausi on osittain jo käsillä ja lisää riivaajia heitellään tänne jatkuvasti, joten pakene sinäkin henkesi edestä Adonai Yeshuan verihaavojen turviin voidaksesi pelastaa ikuisen sielusi joutumasta saaliiksi jollekin noista per-keleen enkeleistä ja sen johdosta kadotukseen ja lopulta hel-vetin lieskoihin kärventymään ikuisesti! NYT SUA ON VAROITETTU!!!