Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
racer-88
profiilit
racer-88
racer-88
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mulla pari vuotta sitten oli sellanen 2.0 gti-16 celica.... uuden putkiston vaihdon yhteydessä jätettiin katti pois kokonaan... tehon/kuluksen kanssa suuri ero, ennen penkistä 144hv jälkeen 157hv kulutus varmaan sellasen 0,5-1,5l pienempi /100km..... katalysaattorin sisällä on n. jalkapallo-kentän verran hyvin ohutta verkkoa ja se jos jokin ahdistaa konetta.... jos katti on monta vuotta kerännyt karstaa niin uskon että on koneelle terveellisempää ottaa se pois kun taas pitää sitä siinä.. eiku hommiin vaan....
20.03.2009 00:50
on suht helppoa muuten, mutta sen vanhan laakerin irrottamiseen voi mennä useampi tuntikin ... alotat sillä että otat jarrulevyn irti tarvitset 30mm hylsyn ja ison räikän/momenttiavaimen sekä ehkä ulosvetimen... sen lälkeen irroitat iskarin, raidetangon sekä tukivarren laakeripesästä niin että saat sen johonkin tukevaan paikkaan. sen jälkeen ulosvetimellä/vasaralla ja putkenpätkällä hakkaat vanhan laakerin ulos ja putsaat tietty huolella kaikki osat... sitten uusi laakerisarja (motonetissä 22,90€) laitat lukkoprikan laakeripesän takaosaan kiinni sen jälkeen uuden laakerin (muista käyttää paljon mukana tulevaa voiteluainetta) ja sen jälkeen etu puolen lukkoprikan (muista kaikki etukautta)sen jälkeen kaikki takaisin kiinni ja lopuksi vasaran kanssa paukuttelet levyn kiinni ja ruuvaat tuon 30mm mutterin takaisin ja kiristä loppuun asti (aina välillä paukuttelet vasaralla levyä)
08.06.2007 16:21
1 / 1