On vähän henkitaukoa ja poikkesin tänne iltakahville.

Tein vikateon kun olen antanut syntymäpäivävierailleni vapaat kädet tulla silloin kun heille sopii!!!
Nyt kadun jalomielisyyttäni! Jos olisin järjestänyt YHDET AINOAT BILEET niin olisin päässyt vähemmällä. Kenelle ei olisi sopinut tulla, ei olisi ollut minun ongelmani.
Nyt on juhlia tiedossa pitkin kevättä ja kesää...

Juhlat jatkuvat perjantai-iltana...
Kyllä se tästä taas rauhoittuu!
Hyvää viikonloppua kaikille!
Toissa jouluna sain joululahjaksi pojaltani Nokia-merkkisen kännykän.
Se toimi hyvin puolen vuoden ajan. Sitten tyhjeni paristo niin nopeasti, että sain ladata sen joka toinen päivä.
Menin takuulappuineni liikkeeseen, mistä puhelin oli ostettu ja vaadin uutta tilalle.
- Ei se niin helposti onnistu, virnisteli kaveri.
Täytyy ensin tutkia ja korjata jos voi.
Saisin hakea sen kuukauden päästä.
Onneksi oli vanha Motorola, joka oli aina toiminut moitteettomasti, joten en ollut ilman puhelinta.
Kun sain Nokiani takaisin, ei sille varmaankaan oltu tehty mitään.
Taas liikkeeseen. Kuukauden aikana olin ehtinyt tutustua ruotsalaiseen kuluttajalakiin ja olin valmistautunut "ottelemaan".
Poika liikkeessä yritti taas samaa juttua, että lähetetään uudestaan verstaalle, mutta minä sanoin että kuluttajalain mukaan minä saan määrätä mitä tehdään: 1) suostua vielä kerjan korjauskierrokseen 2) saada rahat takaisin tai 3) saada uusi puhelin tilalle.
Poika meni pomon puheille ja tuli hetken päästä takaisin uuden puhelimen, hieman "paremman" mallin kanssa :D
3510i on toiminut hyvin.