Sukupuolisuhteet

Ajattelin kirjoittaa muutaman sanan tästäkin tärkeästä asiasta.

Suhdeluku naisten ja miesten välillä on näillä palstoilla ehkä 80/20, eli miehiä on 20% ja naisia 80%.

Te naiset jäätte "huulesta kiinni" helpommin niin miksei kirjoituksestakin.

Joskus tuntuu, että meitä miehenpuolia on vain kaksi Maalaismies ja minä mutta muitakin lienee.

31

2704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tullaan häviämään naisille rauhanomaisessa suunsoitossa, sama kirjoitetun sanan kanssa.

Mutta nyrkillä ja pelolla meistä monet siippojansa hallittee.

Valitettavasti

• krissan

Äijät - opetelka suunsoiton hienovaraisia vastausiskuja! Ei räyhäämisiä, ei nyrkkiä vaan ironista ja myrkyllistä suunsoittoa välillä, näin krissanin mies pääsi välillä yllättämään, vaikka krissan on tosi paha suustan

• Maalaismies*

Minä olen aina tykännyt leikkiä tyttöjen kanssa. Tytöt ovat kivoja. En ole ollut moksiskaan, vaikka kaverit ovat kiusanneet.

• keskiyonkehraaja

aina olen mielummin poikien kanssa leikkinyt mielummin kuin tyttöjen.Pienestä pitäen vaistosin että niissä on jotain erilaista kuin meissä tytöissä.Silloin en tiennyt vielä mitä.Olen sen jo kyllä pikkuhiljaa oppinut....

• Maalaismies*
        keskiyonkehraaja kirjoitti:

aina olen mielummin poikien kanssa leikkinyt mielummin kuin tyttöjen.Pienestä pitäen vaistosin että niissä on jotain erilaista kuin meissä tytöissä.Silloin en tiennyt vielä mitä.Olen sen jo kyllä pikkuhiljaa oppinut....

Eikö totta keskiyonkehrääjä, se pieni mutta ihana ero sen tekee, mieltymyksen, viihtymisen, suolan, mausteen, jännityksen, koko elämisen taidon ja merkityksen. Ei se aina helppoa ole, mutta se on mielenkiintoista - tämä elämä, siis tämä.

• keskiyonkehraaja
        Maalaismies* kirjoitti:

Eikö totta keskiyonkehrääjä, se pieni mutta ihana ero sen tekee, mieltymyksen, viihtymisen, suolan, mausteen, jännityksen, koko elämisen taidon ja merkityksen. Ei se aina helppoa ole, mutta se on mielenkiintoista - tämä elämä, siis tämä.

siinä onkin niin ihanaa.Nimen omaan maustehan se on tässä elämän keitossa.Joskus niin makeaa...
        Että kävisi jopa jälkiruuasta..

• Maalaismies* kirjoitti:

Ranskan Parlamentissa eräs edustaja aloitti puheenvuoronsa sanoen: Naisen ja miehen välillä on pieni ero.

Viva la differance, eli eläköön tämä pieni ero, huusi edustajatoveri.

En osa ranskaa, joten lause saattaa olla väärin kirjoitettu.

Samaa mieltä näytätte muutkin olevan.

• krissan
        Ruuneperi kirjoitti:

Ranskan Parlamentissa eräs edustaja aloitti puheenvuoronsa sanoen: Naisen ja miehen välillä on pieni ero.

Viva la differance, eli eläköön tämä pieni ero, huusi edustajatoveri.

En osa ranskaa, joten lause saattaa olla väärin kirjoitettu.

Samaa mieltä näytätte muutkin olevan.

se on muuten vive la differance
        Salute Runegren

• Difference
        krissan kirjoitti:

se on muuten vive la differance
        Salute Runegren

Se nasaali-a kirjoitetaan "en", difference.

• Roope63

meitä muutama mutta tuleepi harvemmin kirjoiteltua mutta kyllä nuo tämän palstan leidit saa joskus innustumaan kirjoittelun ;))

• keskiyonkehraaja

Leidit lisääntyivät ainakin sadalla prosentilla kun minä tänne eksyin..

• keskiyonkehraaja

Leidit lisääntyivät ainakin sadalla prosentilla kun minä tänne eksyin..

onhan tässä nyt vähän kielletyn hedelmän makua,kun eksyin tähän ikäryhmään..

• Roope63

onhan tässä nyt vähän kielletyn hedelmän makua,kun eksyin tähän ikäryhmään..

se kielletty hedelmä onkin mielenkiintoisempi että ei kun siitä vaan mukaan ;))

• keskiyonkehraaja
        Roope63 kirjoitti:

se kielletty hedelmä onkin mielenkiintoisempi että ei kun siitä vaan mukaan ;))

Tällä hedelmäkauppiaalla olisi tarjolla?
        Nyt heittäydyin oikein uteliaaksi

• : (((

Tällä hedelmäkauppiaalla olisi tarjolla?
        Nyt heittäydyin oikein uteliaaksi

Eipä täällä kai meitä kuusikymppisiä naisia enää tarvitakaan; pitänee mennä tuonne vanhempien miesten seuraan, jospa he huomaisivat! Täällä nämä nelikymppiset näyttävät vikittelevän seuraa itselleen....:((

• Roope63
        : ((( kirjoitti:

Eipä täällä kai meitä kuusikymppisiä naisia enää tarvitakaan; pitänee mennä tuonne vanhempien miesten seuraan, jospa he huomaisivat! Täällä nämä nelikymppiset näyttävät vikittelevän seuraa itselleen....:((

tämä nyt sitä vanhassa vara parempi mistä oli tuossa aikaisemmassa ketjussa kysymys :))

• keskiyonkehraaja
        Roope63 kirjoitti:

tämä nyt sitä vanhassa vara parempi mistä oli tuossa aikaisemmassa ketjussa kysymys :))

Ei kai se nyt kiellettyäkään ole vilkuilla välillä aidan tännepuolelle..?

• Roope63

Ei kai se nyt kiellettyäkään ole vilkuilla välillä aidan tännepuolelle..?

ainahan se on suotavaa että käy vilkuilemassa mitä muillakin palstoilla puuhastellaan vaikka aika hiljaista näkyy olevan taasen :)

• :(((
        Roope63 kirjoitti:

ainahan se on suotavaa että käy vilkuilemassa mitä muillakin palstoilla puuhastellaan vaikka aika hiljaista näkyy olevan taasen :)

Ei tietenkään kiellettyä! Eihän mummoilla ole mitään oikeuksia; ei edes ikäistensä miesten seuraan.
        Post scriptum: Sanoisin kuitenkin tälle nuorelle naiselle, että epäreilua! Muutenkin miehiä vähemmistö täällä...

• xxxx
        :((( kirjoitti:

Ei tietenkään kiellettyä! Eihän mummoilla ole mitään oikeuksia; ei edes ikäistensä miesten seuraan.
        Post scriptum: Sanoisin kuitenkin tälle nuorelle naiselle, että epäreilua! Muutenkin miehiä vähemmistö täällä...

eikös se ole niin että vanhempi pukki sitä kovempi sarvi...

• keskiyonkehraaja

se mummu on yön aikana rauhoittunut?En minä täältä ketään vie mukavaa juttuseuraa vaan hain... tuskinpa edes saisin..

• Maalaismies*

Kehrääjä kehrää, kehrää se vain, laulelee J. Karjalainen mukavasti ja mukavahan meistä miehistä keskiyonkehrääjäkin on. Ruuneperi viritteli tämän ansan lähinnä meille miehille, jotta löytyykö miehiä kirjoittelemaan. Ja, kuten nähdään, löytyy - jos määrä ei ole kovin suuri, laadussa kyllä riittää. (Voihan kissanhäntä!)

• : )))

Itse asiassa provoilin ja kiusoittelin... Käyhän nuoret miehetkin vähän väliä meiltä ikääntyneiltä naisilta kyselemässä yhtä ja toista intiimiä. Luulevat, että olemme helppo saalis, koska meitä ei muut huoli. Väärin luultu; tilanne vaan on niinpäin ainakin minun kohdallani, että mietin, kenet itse huolin:))) Senkuin vamppaat ihan rauhassa täältä nämä muutamat miehet mukaasi! Mitä muuten miehesi pitää näistä seikkailuistasi?

• keskiyonkehraaja
        : ))) kirjoitti:

Itse asiassa provoilin ja kiusoittelin... Käyhän nuoret miehetkin vähän väliä meiltä ikääntyneiltä naisilta kyselemässä yhtä ja toista intiimiä. Luulevat, että olemme helppo saalis, koska meitä ei muut huoli. Väärin luultu; tilanne vaan on niinpäin ainakin minun kohdallani, että mietin, kenet itse huolin:))) Senkuin vamppaat ihan rauhassa täältä nämä muutamat miehet mukaasi! Mitä muuten miehesi pitää näistä seikkailuistasi?

Nyt on tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin.En todellakaan ole "vampannut" ketään näiltä sivuilta.Kivaa keskusteluseuraa hain, monesti "vanhempi" mies todellakin osaa puhua muustakin kuin seksistä.Kumpaakohan itse olet hakemassa kun leikistä herneen nenääsi vedit?

• Oho! - ajattelin kun näin Ruuneperin otsikon "Sukupuolisuhteet"!
      Siinäpä aihe jonka pitäisi vetää, ainakin nuorempia toisilta palstoilta!
      Seksistä puhuminen tuntuu olevan suosittua.
      Näillä ikäihmisten palstoilla ei niistä asioista puhuta, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, esim. Ellinpoksissa on remseitä naisia, joille ei mikään aihe ole vieras, ei seksikään.

No, oli vaan kysymys kirjoittelusta. :)))
      Kai nämä ikäihmisten palstat kuvastavat yhteiskuntaa yleensä.
      Ikääntyviä naisia on enemmän kuin miehiä. Sen huomaa näillä palstoillakin.
      Miehet ovat ehkä arkoja jos huomaavat muitten miesten pysyttelevän ulkopuolella, niin "en sitten minäkään" kirjoittele.
      Mutta kyllä Ruuneperi, Maalaismies, Lokari, Roope ym. ovat rohkaisevia esimerkkejä muillekin miehille. Tulkaa kirjoittelemaan!

• fiiuliN

Ensilukemalta minäkin kuvittelin ketjun sisältävän seksiasiaa, mutta eihän se niin ollutkaan.
        Ja kun asiaa oikeasti ajattelee niin eiväthän seksi ja sukupuolisuhteet aina samaa asiaa ajakkaan.

Minä en osaa kuitenkaan antaa kunnon mielipidettä kummastakaan asiasta koska kohdallani ei oikeastaan ole nykyisin kumpaankaan minkäänlaista omakohtaista kokemusta.

Täällä palstalla olevista miehistä sanoakseni, tai oikeammin myös piipahtaneista miehistä, olen ottanut sen kannan että he ovat aivan samoja virtuaalisia olentoja kuin me naisetkin.

Poikkesihan täällä joskus Sampias, Matteus, Väiski, ja moni muukin nyt muistamaton nikki, mutta eivät viihtyneet varmaankaan.

Kuitenkin Ruuneperin sanonta että "naiset jäävät paremmmin huulestaan kiinni" ei pidä paikkaansa.
        Joskus katsellessani kaupasta tulevia naisia ja miehiä ja heidän käyttäytymistään, niin useimmin naiset kokoavat tavaransa jä lähtevät kotiaskareisiinsa, mutta miehet kertovat tarinoitansa vielä autojensa ovien raoistakin.

• krissan

Nythän Ruuneperi keksi aiheen...
      Minä olen 70- ikäinen, seksi on kyllä jäänyt jonnekin hyvinkin taakse, mieheni, samanikäinen kuvittelee että hän on edelleen vedossa - mutta vaimo (eli minä) on sitä mieltä, että eiköhän se vehtaaminen jo riitä. Olenko paha muija vai voiko ikä pelastaa??

• Ajomies

Nainen 70-vuotiaana on varsin mehukas, sanoisinko hieman ylikypsä. Se ei ole loukkaus, sillä tiedän monien naisten olevan jopa parhaimmillaan kuten kypsä hedelmä tai viini.
        Seksuaalisuus ei ole missään tapauksessa hävinnyt minnekään ja siitä voi nauttia jopa enemmän kuin konsanaan nuorena olisi arvannutkaan.
        Hellyyttä ja huomaavaisuutta suhteeseen kaipaa myös ikääntyvä mieskin, mutta nautinnollista se voi todella olla...

• yks vaan

Ruuneperi tarkoitti varmaan otsikoida: "Eri sukupuolten osallistuminen" tms. Vai olisiko ollut niin kaukaa velmu, että tahallaan "suhteeksi" mainitsi.

Paha tässä on tulla sinua ojentamaan olemaan "ihana muija", kun nuo asiat ovat niin henkilökohtaisia. Ikään voi vedota, mutta eihän se pidä paikkaansa. Asiasta toisessa ketjussa enemmälti.

• soilike

Me mummelit kirjoitellaan tälle palstalle, kuten jotkut ukkelitkin, mut kun SE tulee mieleen, pannaan haku ihan toiselle palstalle, josta tulee vastauksia, varsinkin ukkeleille, pilvin pimein.
        Mun ilkäiseni ukkeli pani profiilin palstalle, josta yhteydenottoja tuli yli 200, kunnes hän joutui sulkemaan palstan.
        Luulen , että tällä palstalla ei ole oikeesti mikään ”haku päällä”, vaan halutaan keskustella, väitellä ja joskus värikkäästi vähän jähnätääkin.

• Tuuuria
        soilike kirjoitti:

Me mummelit kirjoitellaan tälle palstalle, kuten jotkut ukkelitkin, mut kun SE tulee mieleen, pannaan haku ihan toiselle palstalle, josta tulee vastauksia, varsinkin ukkeleille, pilvin pimein.
        Mun ilkäiseni ukkeli pani profiilin palstalle, josta yhteydenottoja tuli yli 200, kunnes hän joutui sulkemaan palstan.
        Luulen , että tällä palstalla ei ole oikeesti mikään ”haku päällä”, vaan halutaan keskustella, väitellä ja joskus värikkäästi vähän jähnätääkin.

Ei minulle ole kukaan....

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1592
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      868
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      832
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      829
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      812
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      763
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      749
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      705
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      700
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      680
    Aihe