Purnausta

ja ihmettelyä.
Ostin Nokian puhelimen,siis kännykän.
Viikko meni alkoi ongelmia,puhelin ei hälyttänyt,
en saanut puhelua lopetettua ,jäi päälle,häiriö ääniä kuului ja puhelin kuumenikin mieles,täni enemmän kuin entinen.
Liikkeeseenhän törmäsin mistä puhelimen ostin ja sieltä ohjattiin toiseen ,Nokian kännyköitä myyvään.
Siellähän sitten koneelle naputeltiin viat ja kun kyselin tilalle puhelinta,sanottiin ,että maksaa
viisi euroa.
Tämä ei mahtunut minun päähäni,olin ostanut viallisen laitteen ja tarvitsen puhelimen,oletin ilman muuta ,että saan korjauksen ajaksi toisen.

Siinä sitten vaihdettiin mielipiteitä ja kai vähän kiukkuiselta vaikutin,kun rauhoitellen selittelivät,että Nokialla ei ole tälläistä palvelua,he joutuvat antamaan oman puhelimen ja tietenkin he haluavat korvauksen.
Siinä sitten päiväilin ja vilautin jo kuluttajaasiamiestäkin,kun minusta viallisen tuotteen tilalle annetaan aina tilalle korvike,korjauksen ajaksi.

Huoltomies kertoi myös, että asia on niin periaatteessa ,että kun asiakas astuu ulos kaupasta on vastuu hänellä.
Tämä soti mielestäni takuu ajatusta vastaan ja intin vain edelleen korvaavaa puhelinta.
Kai he ajattelivat pääsevänsä helpommalla kustantamalla minulle sen viiden euron kännykän korjauksen keston ajaksi.
Raha ei tässä ollut kynnys asia,mutta periaatteessa en voinut hyväksyä asiaa,lienenkö ollut väärässä.
Onko kokemuksia toisilla.

Sitten oletteko seuranneet linnunpöntön elämää ,näin keväisenä pesintä aikana,tähän on nyt hyvä tilaisuus,www.radiosavo.fi.
Siellä sinitiainen on muninut 10 munaa ja nyt seurataan miten hautominen edistyy.
Olin jo huolissani,kun tämän aamupaivän lintu oli pois pesästä,mutta nyt taas hautoo.
Olisipa somaa nähdä poikasten kuoriutuminen ja kotielämää sen jälkeen.
Käykää kurkkaamassa,jos kiinnostaa.

4

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toissa jouluna sain joululahjaksi pojaltani Nokia-merkkisen kännykän.
      Se toimi hyvin puolen vuoden ajan. Sitten tyhjeni paristo niin nopeasti, että sain ladata sen joka toinen päivä.
      Menin takuulappuineni liikkeeseen, mistä puhelin oli ostettu ja vaadin uutta tilalle.
      - Ei se niin helposti onnistu, virnisteli kaveri.
      Täytyy ensin tutkia ja korjata jos voi.
      Saisin hakea sen kuukauden päästä.
      Onneksi oli vanha Motorola, joka oli aina toiminut moitteettomasti, joten en ollut ilman puhelinta.
      Kun sain Nokiani takaisin, ei sille varmaankaan oltu tehty mitään.
      Taas liikkeeseen. Kuukauden aikana olin ehtinyt tutustua ruotsalaiseen kuluttajalakiin ja olin valmistautunut "ottelemaan".
      Poika liikkeessä yritti taas samaa juttua, että lähetetään uudestaan verstaalle, mutta minä sanoin että kuluttajalain mukaan minä saan määrätä mitä tehdään: 1) suostua vielä kerjan korjauskierrokseen 2) saada rahat takaisin tai 3) saada uusi puhelin tilalle.
      Poika meni pomon puheille ja tuli hetken päästä takaisin uuden puhelimen, hieman "paremman" mallin kanssa :D
      3510i on toiminut hyvin.

• annoit varmuutta minullekin,että en horissut.
        Noin juuri se olisi tapahduttava,onhan asiakkaallakin oikeutensa,mitä virkaa muuten olisi takuulapuista.

Olenpa edelleen jämäkkänä,jos ei asiat korjaannu;))

• uneton
        SkillaN kirjoitti:

annoit varmuutta minullekin,että en horissut.
        Noin juuri se olisi tapahduttava,onhan asiakkaallakin oikeutensa,mitä virkaa muuten olisi takuulapuista.

Olenpa edelleen jämäkkänä,jos ei asiat korjaannu;))

vihjeestäsi skillan tuosta linnunpöntöstä.

• uneton kirjoitti:

vihjeestäsi skillan tuosta linnunpöntöstä.

varmaan on mukava katsella oikasten kuoriutumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      260
      10977
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      128
      6952
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5623
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      37
      4971
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4221
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3779
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3474
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3422
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2908
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      58
      2690
    Aihe