Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mdk.mdk
profiilit
mdk.mdk
mdk.mdk
Vapaa kuvaus
Aloituksia
153
Kommenttia
2629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toinen veljistäni sai vaihtaa GoldWingin kultasiivet valkoisiin, kun sivutieltä tuli ralliautoilijaa leikkivä nuori mies ja pamautti miehen pyörineen nurin...
Toistasataa goldwingiläistä olivat totisia poikia hautajaisissa.
02.08.2006 17:44
En tiedä kuinka koneessasi on käännetty tekstit suomeksi, mutta omassani pääsen säätelemään hiirtä, jos klikkaan ensin "tämä tietokone", sitten "muuta säätöjä", seuraavaksi tulee kovasti pieniä ikoneja, yhdessä on hiiren kuva ja sitä klikkaamalla voin säätää nopeuden hitaammaksi.
02.08.2006 13:47
toimivan hotmail-osoitteesi minun Suomi24-osoitteeseen, niin voisin siirtää oman, jumissa olevan viestini edelleen :)?
01.08.2006 20:02
Etkö ole vieläkään saanut postia auki? :-/
01.08.2006 18:34
tarvitaan vaan pala puhdasta paperia ja likainen mielikuvitus!
01.08.2006 12:52
olin, ei puhettakaan että olisi päässyt lähemmäksi :)
Pirkko Mannolasta tuli mieleen, että kerran kun odottelin junaa Riihimäellä niin ympärilläni oli nuorisoa ja he supattelivat keskenään. Kuulin vaan "on se varmasti" ja niin he alkoivat lykätä lehtiöitä minulle nimikirjoitusta varten.
Kirjoitin nimeni ensimmäiseen lehtiöön ja tyttö, jonka lehtiö se oli, parkaisi: "Etkö sinä olekaan Pirkko Mannola!!!"
Vastasin, että en ole. Heidän mielestään olin täsmälleen Pirkon näköinen :D
31.07.2006 19:58
Onko sinullakin jäänyt pop-up blocker päälle tietsikassa?
Minäkään en saanut sähköpostia auki Suomi24:llä, mutta sitten huomasin kokeilla ottaa tuon mainitun esteen pois päältä niin johan posti aukesi.
31.07.2006 16:39
Voi hyvä jysäys!
Enhän minäkään ole väittänyt että Paul Anka olisi/ei olisi itse paikan päällä! Tai että antaisit harhaanjohtavia tietoja! Sen takia oli kysymysmerkki "nostalgisen illan" perässä, niinkuin luulin asianlaidan olevan.
Mutta tuleehan suurienkin tähtien ohjelmiin muutoksia ja sen takia katsoin hänen ohjelmansa netiltä siinä toivossa että ehkä pääsisin mukaan häntä kuuntelemaan. Olin mukana Linnanmäellä kun hän oli Suomessa eka kertaa.
Sen pituinen se.
31.07.2006 16:35
Hänen itsensä pitäisi olla Kanadassa Niagara Falls´illa 2-4.9, mutta ehkä Niagaran putoukset saavat odottaa jos hän tuleekin Linnanmäelle.
http://www.paulanka.com/html/index.php
31.07.2006 14:50
lie säästänyt henkeni muutamista katastrofeista...Läheltä on liipannut viikatteen terä.
Estonia - sitten tsunami - ja joitakin muita täpäriä tilanteita. Mutta kuolemankin on oltava ajan hermolla, siksi tuli nuo leikkuupuimurit ja maatalousnäyttelyt mieleen ;)
30.07.2006 22:16
koko viikatemiehen touhut!
Ensinnäkin sanoisin että sen työkalu joutaa museoon.
Kehoittaisin menemään vaikka maatalousnäyttelyyn tutkimaan nykyaikaisia leikkuupuimureita ja hankkimaan kunnon työkalun, jolla voi erotella "jyvät akanoista", punnita ja kevyeksi havaita.
Tarjoutuisin kuskaamaan hänet Seinäjoelle, missä elokuun alkupäivinä on maatalousnäyttelyt. :D
30.07.2006 21:54
Olen kuullut puhuttavan tuosta ukkosilmakesästä
ollessani Pohjois-Karjalassa opettajana.
50-luvulla ei oltu kaikkia sodan jälkiä siivottu/löydetty/peitelty rajan tuntumassa.
Koululla oli oppilasasuntola, missä ne oppilaat joilla oli koti kaukana, asuivat.
Vapaa-aikana lapset leikkivät metsässä ja saattoivat tehdä makaabereja löytöjä.
Kerrankin toivat minulle nähtäväksi ruosteisen kypärän jossa oli pääkallo. Tein löydöstä ilmoituksen lähimpään sotilasyksikköön.
Samasta metsiköstä löytyi leiripaikka, missä ruoanlaitto oli ilmeisesti jäänyt kesken; kahden petäjän väliin oli pingotettu riuku ja riu´usta roikkui rautalankaan ripustettu "römpsä".
Männiköstä löytyi myös juoksuhauta ja korsu.
30.07.2006 10:22
En tiedä mitä perhosia ne ovat, mutta pari viikkoa sitten kun olin veljen perheen kanssa rannalla niin yhdessä paikassa parveili montakymmentä valkoista perhosta pienellä alueella.
Arvailin että ne olivat juuri puhjenneet kotiloistaan ja että perhoset kuivattelivat siipiään että ne kovettuisivat ja että perhoset sitten pystyisivät lentämään.
Filmasimmekin niitä kovasti.
Sirkoista ja niitten sirityksestä tuli mieleen että kaikki eivät ilmeisesti kuule niitten siritystä.
Serkkuni, joka on minusta 19 vuotta nuorempi, ei kuullut vaikka sirkat sirittivät aivan korvan juuressa! Ei hänen kuulossaan ollut muuten mitään vikaa.
Liekö sirkkojen siritys sellaisella ääniaallolla, frekvensillä, etteivät kaikki sitä kuulekaan.
29.07.2006 18:31
Dan Anderssonin työt ovat tulleet tutuiksi näitten yli 40 Ruotsissa eletyn vuoden aikana.
Luin hänen runojaan aivan tarkoituksella 70-luvulla päästäkseni "sisälle" ruotsalaiseen kansanrunouteen.
Tänä päivänä häntä arvostetaan eräänä Ruotsin suurimpana runoilijana.
29.07.2006 18:16
molemmilla jaloilla vuoron perään :))
29.07.2006 18:06
niin pian kun pistämme päämme asunnosta ulos!
Tuskin Suomessa on sellaista mega-julkkista että sen takia kannattaisi henkilöllisyyttään peitellä. Syyt voivat olla aivan muut.
Seuraava viestin kirjoittaja arvelee että jos laittaa kuvansa galleriaan, se voi olla seuranhakutarkoituksessa!? Useimmilla meistä on varmaankin jo seuraa.
Mutta voihan se olla niinkin että jotkut laittavat kuvansa löytääkseen seuraa.
Minusta tuntuu kuitenkin että täällä ikäihmisten palstoilla olemme jo niin tuttuja toistemme kanssa että kaipaamme kasvoja sanojen taakse.
29.07.2006 16:38
Minulla on tällä hetkellä galleriassa kuva harmaahiuksisesta MdK:sta, mutta on siellä ollut sellainenkin kuva kun hiukset on raidoilla vaalennettu ihan blondiiniksi.
Niin on varmaan tehty Pääskynkin hiusten kanssa.
Hän ehkä on vaaleatukkainen alunperin, mutta sitten on toisessa kuvassa saanut tumman sävytyksen tai päinvastoin.
Kyllä hänet kuvista tuntee.
29.07.2006 16:29
Olin juuri mennyt naimisiin mieheni kanssa; hän oli asunut Ruotsissa missä sinuttelu oli jo yleinen tapa.
Eräänä iltana menimme ottamaan mittoja tulevan asuntomme ikkunoista. Vuokraisäntämme tuli sinne ja mieheni sinutteli häntä!!! Sain chokin ja sanoin että nyt mentiin. Mieheni oli aivan ihmeissään kun aloin motkottaa että kuinka sinä kehtaatkin sinutella vanhaa ihmistä!
Hän ei ollenkaan ymmärtänyt että Suomessa TEHTIIN SINUNKAUPAT :DD kun oltiin riittävän tuttuja ja että oikeastaan vanhemmat ihmiset ehdottivat sitä jos tilanne tuntui oikealta.
Kun tulimme vanhempieni luokse, niin mieheni muisti että oli sinutellut vanhempiani ja pyysi nyt anteeksi että oli sinutellut heitä, mutta vanhempani vaan nauroivat ja sanoivat ettei ole niin nokon nuukaa heidän kohdallaan sinutellaanko vai teitelläänkö heitä.
29.07.2006 16:21
Hei pitkästä aikaa!
Tuntuu että ympärillä olevan maailman vauhti kiihtyy tai sitten oma vauhtini hidastuu! Uskomatonta että heinäkuu on kohta loppu.
Tänä kesänä on ollut niin paljon vieraita että nyt en enää jaksa... Sähköpostissa on vastaamattomia viestejä, että tulijoita olisi kyllä vielä.
Kaikki ystävät ja tutut ja sukulaiset tietävät, missä "paratiisissa" asun täällä järven rannalla ja mikäs sen mukavampaa, varsinkin jos on lapsia mukana, kuin tulla veden äärelle lomailemaan tällaisilla helteillä.
Hauskin tapaaminen kesän aikana oli tavata serkku, jota en ole tavannut 28 vuoteen! Silloin 19-vuotias tytönhuitukka, nyt keski-ikäinen 3 lapsen äiti.
Kesä on ollut ihana! Joka ikinen aamu heti herättyä aamu-uinnille ja sen jälkeen on ollut valmis päivän koitoksiin :)
Vieraat on vieneet aikaa ja meiliystävät ovat saaneet odottaa postia, mutta kyllä minä tästä kohta virkistyn... :)
Hyvää kesän loppua ja syksyn alkua pirttiläisille!
P.S. Oletteko muuten kuulleet sirkkojen sirityksen mikä enteilee syksyn tuloa?
29.07.2006 15:35
taidat olla jos vaimoasi mollaat takanpäin etkä ole eronnut, vaikka vaimo valitti että telttakankaaseen tuuli! :DDD
29.07.2006 15:06
43 / 132