Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.

Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

[email protected]

Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: [email protected]

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Sinä se osaat valita viisaasti, taidat nauttia upeasta luonnosta ja kauniista maisemista sinäkin.

Lappi ei petä ja Islantiin ja Uuteen Seelantiin toivon vielä joskus pääseväni. Islantiin olisi kiva mennä laivalla (asunto)auton ja ajan kanssa Norjasta tai Tanskasta ja tehdä pari muutaman päivän pysähdystä matkalla.

Irlantiin voisin lähteä vielä uudelleen, vaikka siellä on Brittienkin mielestä kallista. Muistan, että majoitukset olivat yhtäkkiä B+B:ssäkin meikäläisten viiden tähden hotellien tarjoushintojen tasolla. (Joitain vuosia sitten.)

Jos joskus olet lähdössä omatoimimatkalle Irlantiin, voin suositella yhtä tosi upeaa kontaktia. Super-B+B, parempi taso kuin 5-tähden hotellissa, hinta oli sikäläisittäin tosi edullinen. Rouva Penny A. McGowan, entinen ravintoloitsija ja mies muistaakseni arkkitehti tai insinööri, joka vetää vaellusretkiä o.t.o. Ihastuttava koti, suuret ylellisesti sisustetut vierashuoneet valkoisine kylpytakkeineen ja kph kuin koristeellinen sokerikuorrutettu leivos, suuri kaunis puutarha, suomalainen sauna, (joka olisi lämmitetty meitä varten), gourmet-aamiainen ja uskomattoman ystävällinen vieraanvaraisuus. Meillä oli onni eksyä sinne, kun olin juuri sanonut haluavani viettää hieman sateisen päivän jälkeen vaihteeksi yön "ylellisessä hotellissa" ja onneksi hotelli oli täynnä.

Netistä löysin alla olevat yhteystiedot, en tiedä toimiiko B+B vielä, kun en (kiireessä?) ehtinyt tarkistaa. Paikka on noin 60 kilometriä Dublinista (pohjois-)lounaaseen. Suosittelen.

Kelltic Walking Holidays
    Headfort Place
    Kells
    Co. Meath
    Telefon: 353 – 4649672
    Email: [email protected]

(mukaan ottamassani Breakfast menussa oli toinenkin puh.nro +353 (0)4640322 ja rouvan nimen lisäksi kaksi muutakin nimeä: Jess Olohan ja Oliver Usher, en enää muista kumpi oli isäntä)

PS: taas kerran ajatukset lähtivät rönsyilemään ja kaivoin tuon tiedon esille. Jos myös B+B toimii edelleen, se on vaikka pienen mutkan tekemisen arvoinen paikka.
  2. ajella sellaisella autolla kuin haluaa. Kaikki autot ovat riittävän nopeita kaikilla teillä Suomessa, mopoautoja lukuunottamatta.
    Helposti kiihtyvä vaari-ihminen, hidastunut havainto- ja reaktiokyky sekä "kiihkeä" auto voivat olla vaarallinen yhdistelmä. - Ihan yhtä vaarallinen kuin nuoren kokemattoman kuljettajan kohdalla.

Omasta mielestäni auto on väline, jolla siirrytään mahdollisimman mukavasti ja turvallisesti pisteestä A pisteeseen B. - Joudun tunnustamaan, että joskus auton riittävä kiihtyminen on tarpeen, ettei kuljettaja kiihtyisi omassa autossani. Yritän opetella muuttamaan asennettani ja lähtemään ajoissa liikenteeseen, ettei tarvitsisi ollenkaan ajaa ylinopeutta - missään olosuhteissa. Kun aikani harjoittelen, ehkä olen oppinut liikkumaan rauhallisesti hieman hitaampienkin autojen perässä ennen kuin siirryn itse mopoauto-linjalle siinä vaiheessa, kun moottoritien vauhti alkaa olla liikaa omille kyvyilleni.

Turvallista, stressitöntä matkaa - perille ehtii vähemmällä kiireellä turvallisemmin ja varmemmin.