vkfmac97

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡
Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi
Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.
Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia34 aloitusta · 265 kommenttia
- Moikkelis!
Sellainen ohje on uusi, että kuka hyvänsä luotsi saa tosiaan mennä / olla missä huoneessa hyvänsä, mutta tietenkin ensin tutustua seuraamalla hieman millainen on meno.
Tuosta tapauksesta, mistä Stina puhuit on vaikea sanoa täysin 100% varman päälle mitään, kun en ole itse ollut paikalla, enkä nähnyt tilannetta, mutta uskon ja oletan, että siinä on käynyt niin, että ko.chattari on riehunut muualla, tai siis ollut samaa aikaa toisessakin huoneessa ja käytös saattanut olla, mitä on. Joten tekisin samoin itsekin ja bannaisin häirikön, vaikka hän olisi siirtynyt, tai mennyt karkuun ... sieltä toisesta huoneesta, toiseen. Kuten lkorkin sanoi, niin tuollainen tulee tapahtua ihan muutaman minuutin sisällä, eikä tunteja, tai päivä jälkikädessä, se on silloin väärin, eli niin ei saa tehdä!
Ja ko. luotsilla on voinut olla ( 99% varmasti olikin) siviilinicki toisessa huoneessa, millä hän on samalla seurannut huoneen menoa, missä tämä bannattu oli ensin, tai samaa aikaa. Koska ko. luotsilla on siviilinicki monessa huoneessa yleensä aina yhtaikaa.
Kyseinen luotsi ei takuulla bannaa ketään syyttä, vaikka onkin ex-luotsin suosittelema, siitä olen ihan varma!
... mutta... jatketaan harjoituksia :D - Mamma mia, mikä yllättävä yllätys :O! :)
Tää alkaa olla jo melko mystistä tää *yhtäläisyys* että melkeen alkaa jo pelottaan... äh, ei minua ala niin vaan pelottaan mikään... se nyt on selvä, mutta kituminen on kamalaa, se on pahempi kun ikiuni ja se kyllä minuukin pelottaa ja kauhistuttaa.
Menipä vakavaksi :) - Jestas sentään... siis *kuvainnollisesti* tarkoitan... eli oletan niin . Kuolema on, kun nukkuisi / nukahtaisi pois, vaan ei näe unia enää, kun aivotoiminta kerta lakannut.
- No et kai sä nyt vaan luulut, että me tosissaan oltiin ja vedettiin säkillinen herneitä nenuun :)
- Nonni ... onhan sitä jo siinäkin :) Se 7-vuosi on ihan puppujuttua... elä vaan usko tommoseen hömpötykseen ... *sekin* on muuten välillä sitten *kausiluontoista* ... siis... *se* :) ... hömm... voi olla tauolla jopa vuosikausiakin... niin ne isot tädit ovat kertoneet joskus. Semmosta se on... ne homevauriot.
Täytynee mennä laittamaan tuolle elämäni miehelle sapuskat tuonne valmiiksi, kun hän kohta karauttaa voorttilla pihhaan :)
Moi! - Noo... siksi puuma, kun hän ei ole yhtä paljon nuorempi, mitä on Jenny, Sauli pressaansa ja enempi kuitenkin, kuin 10 vuotta, mut tarkemmin en kerro ;)
Minä en tosiaan voisi kuvitella, että olisin nyt naimisissa oman ikäiseni, tai vanhemman miehen kanssa ja raha ei ole mulla kanssa ollut se tärkein asia ikinä, kunhan sitä on sen verran, että pärjää ja selviää :)
Ootkos itse ollut kuin kauan naimisissa? :) - En minäkään käytä *sitä* konstia ja ei edes tarvitse käyttää mitään konstia, kun me ei oikeestaan ikinä riidellä... ehkä kinataan joskus jostakin pienestä, mutta aika harvoin sitäkin. Ollaan isännän kanssa melkeen aina samaa mieltä lähes kaikista asioista. Ollaan niin kun peppu ja paita :) En tule / tullut oman ikäisen äijän kanssa toimeen (exä nyt oli muutenkin semmonen henkinen sadisti) ja avioerohan siitä tuli lopulta, kun sainsen ekan ukkoni kauheen urakan jälkeen iroittamaan otteensa minusta... huoh... oli se kauheeta aikaa.
Nyt 20 vuotta mennyt hienosti tämän viimeisen aviomieheni kanssa en antais päivääkään pois, vaikka on ollut muuten vaikeita asioita matkan varrella, mutta ei keskenäisiä. Moon kuule se halvatun Puuma ;) ...öhöm... on mulla Puuman reppukin, kengät (useammat) ja ja muitakin Puuman juttuja löytyy ;) Ja sit kun horoskoopissa oon viel Jellona, niin on tässä kissaeläintä kerrakseen... niin ja kaksi ihanaa kisua mulla / meillä täällä kotona myös :)
Tervehdys tänne Leelian lepotuoli palstalle vaan! *Smile* - ;)
... jestas... ei kait tämä nyt ollut semmonen virallinen ketju :O
Kas, kas ei täälläkään vastaukset osu taas kohilleen joka kerta. - No voe helsvetti sun kanssas :) melkonen epeli oot ja... jumalattoman väärässä ainakin siinä, kun ei kaikki naiset pyydä sillattii anteeks, ehe ehe.
- ..totuushan on se, että monelle miehellekin vois tehdä samat vaihdot :)
- :D
- ... no huh, huh... kamala tyyppi, mutta hyvä artisti...
- No, melko lailla tasoton tapaus, mutta ainahan näitäkin eksyy sinne sun tänne.
- Kyllä se varmaan niillä viimeisillä hetkillä hatuttaa niin, että tässäkö tämä p.aska sitten olikin kaiken kestämisen ja vaivan näön jälkeen... tyhjyys ja pimeys edessä, mitä toden näköisemmin, voi hittolainen tätä elämää, kun pitää vielä kuollakin. Turha siinä on mitään enää silloin katua... mennyt on mennyttä... ja mitään ei takaisin saa silloin, eikä nyt. Toisin olisi voinut paljonkin tehdä, mutta nyt se on jo myöhäistä... jo tässä vaiheessa.
- ...korjaan... voi olla yksi mies... Tauski Peltonen... mUrRr...
- Pitkin mennä valitsemaan pikaisesti sana *remmissä* ... eli siis, meidän jengissä, porukassa, sakissa, yhteisössä, teamissa jne. No, ei sinuu nyt kukaan varmasti täällä ainakaan... ole remmiin, tai liekaan laittamassa... kai... ja sen voin sanoa yleisesti, että sellaista miestä ei ole vielä edes syntynyt, jota ei ihan oikeasti saisi *liekaan* eikä synny ... AaHhahhAaAa *Ne* tyypit luulee vaan itse, että kulkevat omia polkujaan, mutta niinhän se ei kuitenkaan ole, koska nainen osaa olla niin ovela tarvittaessa, että saa tyypin uskomaan, että jannu itse on se *Boss* vaikka ei olekaan. Näin se menee... äläkä yhtään ala mulle väitteleen mitään tuosta enempää, kun jäät kuitenkin toiseksi tässä skapassa mulle ... gRrauhh... *`` khihihi ``* :
- Tänään ei näköjään suju mikään... joten vaikenenkin nyt ... Öitä!
- Moi Godsi! Hyvä kun pysyit remmissä ... *peukku ylöspäin*
:O ... mutta, miksi täällä ei ole hymiöitä, kuten Sefulassa. Voisi välillä sopivassa tilanteessa olla käyttöä sellaisellekin.
Öitä ja unia kaikille tältä illalta!
T. Evil - * On suorastaan ihme, että ovat pystyneet olemaan provosoitumatta ja säilyttämään sen oikean tatsin *
Jaaa.a... kyllä se minä tuossa taisin tahtomattani jo onnistua, mutta asia selvitettty ja onhan niitä luotsinoikeuksia lähtenyt myös epäkunnioittavasta käytöksestä Ylläpitoa kohtaan. Eli suomeksi sanottuna: provosoitumista myös.
Olemme kuitenkin vain kaikki inhimillisiä ihmisiä... virheineen ja erehdyksineen ja suorine mielipiteineen, jota ei aina kaikki vain kestä, kuten emme itsekään aina. - Piti poistaa ja uusia, kun tuli järkyttävä kieliopillinen virhe :)