LuotsiVastattu 12 v

HYVÄ YLLÄPITO OLISI PYYNTÖ !

Olisiko mahdollista saada tänne jonkinlainen järjestys niin, että palsta-luotsit kirjoitttavat ja ottavat kantaa ainoastaan omiin luotsailuihinsa ja keskustelevat siitä vain keskenään, eikä puutu meidän chat-luotsien to…
LuotsiVastattu 12 v

Tiedote Vipeistä!

Sellainen nicki / henkilö, kun pokieh (ent.tanja8) hänelle EI SAA mennä antamaan nyt vippejä takaisin, jos hän pyytää niitä! Pitkään olemme lkorin kanssa seuranneet pokiehin juttuja ja ne eivät ole yhtään siistimmiksi m…
LuotsiVastattu 12 v

Luotsia kaivattaisiin... ja muuta Luotsi asiaa.

Vanhimmat huoneissa ei tätä nykyä ole ketään Luotsia, eikö ketään innostaisi tulla sinne, kun sielläkin välillä vauhti vaan kiihtyy ja kiihtyy, kun nämä 40-60 *teinit* innostuvat liikaa :] Monia on Luotseja Suomi24 *pal…
LuotsiVastattu 12 v

Ehkä ei ole tarkoitus...

... käyttää tätäkin palstaa loppujen lopuksi turhiin viesteihin, missä on muutama, tai yksi sana... selkeää höpö höpö vuoropuhelua, jonka voisi suorittaa, vaikka chatsissa esim, tai muulla tapaa, kuten chatpostilla! Ole…
LuotsiVastattu 12 v

Luotsin kokelasaika?

Moikkelis kaikki kollegat ja Ylläpito! Mitä olette mieltä tällaisesta ehdotuksesta, jotta ei tulisi noita pieleen menneitä suosituksia enää. Laitoin tämän myös Ylläpidolle. Hei, Olisi ehdotus minulla, että valitut uudet…

ONE! on... ONE!

Purina_ONE is best! That`s it! Voe että mie oun tyytyväenen nyt, kun tuommonen sapuska karvahaalareille viimein löytyi. Nyt jäi kyllä tosiaan kauppojen hyllyihin muut halpis-raksuttimet. Se on Purinaa vaan nyt ihan sale…

Jees...

Meillä on ollut nyt kisujen masut kunnossa, eikä ole ollut enään lampaan papanaa, eikä harjanvartta *tuotokset*. Purina siis auttoi karvaliinien masuihin loppujen lopuksi oikein myönteisesti, eikä tarvita nyt Levolacia,…

Purina_ONE.lle

EvilCat kiittää mahdollisuudesta, että saimme osallistua kyseiseen Purina-testiin. Kiitos myös vielä siitä huomaavaisuudesta, että Jani-kisu sai vielä uudet raksut, kun toiset, eivät ensin hänelle sopineet alussa. Itse …

Purinasta

Tänään on mennyt jo Janillekin enemmän raksuja, kuin muina päivinä, koska sen masu tuntuu kestävän todella hyvin tuota kana/riisi Purinaa. Olen antanut sitä myös Empulle ja sehän myös on aivan hullaantunut siihen. Ei ol…

Terveisiä Purinoille :)

Jani ja Emppu on vakaasti sitä mieltä, että kana-raksut ovat ehdottomasti parasta, mitä ovat tähän saakka syöneet raksuissa. Toinen on tuo naudanliha ja kaikki nuo Friskiesin ym. raksut jäivät nyt täysin unholaan ja ei …

Jippii!

Mikä helpotus taas kerran... Janin lootaan oli aamulla *Posti-Pate tuonut "postia"! Joten Levolac kerkesi auttamaan. Seuraavalla kerralla kokeilen sitä viiliä sitten, jos vielä menee masu jumiin. Kiitos vielä siitä neuv…

Moro!

Nonni... Janilla jämähti yllättäen masu totaalisesti jumiin, vaikka onkin syönyt Purinaa ja saanut sitä jopa hieman enemmän jo kerrallaan. Aika kummaa, että se ensin teki sen karseen ripulin ja nyt sitten äijä istuu tuo…

tofuliinille

Voi kisu ressua on sillä kamala olo ollut, kuten ihmiselläkin kun alkaa rajusti oksentamaan. Anna sille vähän vähempi niitä raksuja nyt. Meillä jos kissat oksentaa ne hakeutuu ilman muuta suurimpaan tietokoneiden johtok…

Heippaus!

Nonni... vähiin menee ennen kun loppuu... meinaan nämä testipäivät ja Purinat. Vaan meillä on vielä vajaa 2 pussia ja ihan siksi, koska toinen karvaliini saa vähemmnän raksuttimia, mitä toinen... vaan hyvin menee näin m…

Moi!

Maistuu, maistuu ja ei nämä siihen kyllä tunnu kyllästyvän. Minun äidin kissa syö niitä myös todella innolla (kun annoin sen yhden pussin testattavaksi) ja kuulemma *Karvisen* masu myös alkanut toimia paremmin, kun sill…

Heh...

Niin muuten minäkin annoin yhden pussin Purinaa mun äidille kokeeksi ja kuulemma sen vanha (16.v.) Karvinen-kisu, joka on ihan Karvisen näkönen ja rotuinen ja värinenkin :) ... niin syö innolla Purinoita. Ostin vielä ka…