vkfmac97

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡
Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi
Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.
Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia34 aloitusta · 265 kommenttia
- Takautuvia banneja ei saa antaa aiemmin tapahtuneista! Tämän yritin vääntää sinulle ratakiskonpätkistä jo, mutta se näyttää nyt olevan aivan turhaa yrittää selittää sinulle yhtään mitään ja missään. Sanoin myös, että jos on tarkempaa kysyttävää, niin kysy ylläpidolta, koska ylläpito on se, joka tutkii ja hoitaa asioita heistä itsestä riippuen jos näkevät tarvetta ja siksi pyytänyt sinua lähettämään vanhempiakin kuvakaappauksia ym. heille ! LUOTSILLA VANHENEE tapahtumat chatissa vuorokaudessa ja jopa muutamissa tunneissa, eikä NIIDEN TAKIA saa antaa ns, *jälkibanneja* Ihan on sääntöni täysin YLLÄPIDOLTA SAATUJA ! Ollut jo 12,5 vuotta aina ! Että semmosta...
Hohhoijjaa...
...ja goodbye ! - Kuvakaappaus on täällä ainoa todella pätevä todiste, mikäli luotsit ei itse ole juuri sillä hetkellä sattuneet olemaan paikalla ja nähneet tapahtumia omin silmin, kuten minä en ollut silloin tuossa tapauksessa chatissa ja koko suomi24.ssä.
Poistun nyt tältä saitilta, joten hyvää kesää kaikille täällä kävijöille !
Kiitos risuista ja ruusuista ! :) - Asia meidän osalta on nyt loppuun käsitelty, kun pääasia siitä kerran selvisi. Muita kysymyksiä, jos haluat voit kysyä ylläpidolta, koska minulla ei ole oikeutta niihin vastata. Kuvankaappaus riittää banniin kyllä, ilman mitään Ylläpitojakin, jos siinä oleva asia on sen mukainen, että se vaatii bannin ja asia ON TAPAHTUNUT TUOREELTAAN Huom! -> samana päivänä! Takautuvat edellisen päivän, tai viikon, jopa kuukauden jne. tapahtumat ei päde enään edes seuraavana päivänä, jotta luotsi voisi antaa bannit jälkikäteen ! Jasmiinin asiat täällä ja muualla ovat vain luotsien ja ylläpidon välisiä asioita, kuten varmasti ymmärrät. Toivotan sinulle mukavaa kesän jatkoa !
- Vastaan nyt sinulle vielä tämän kerran täällä. - Löysin viestisi ( ihme ja kyllä) ja ne eivät olleet yksikään kuvakaappaus . Mikäli se yksi *rivi* siellä vanhassa jo kohta vuoden vanhassa viestissäsi piti paikkansa, niin MINÄ tosiaan OLIN katsonut liian nopeasti sen kiireessä ja tulkinnut juuri sen viestin tietyn kohdan väärin ja sain täysin väärän käsityksen silloin tapahtuneesta ! Luulin oman katsomisvirheeni takia ensin, että se olit ollut sinä, joka oli huudellut ylellä rumalla nimityksellä julkisesti tätä J-rouvaa. Pahoittelen sitä ! - Asia on nyt jo hyvin vanha ( 2015 loka-marraskuu), joten sitä ei kannata enempää puida täällä, eikä muuallakaan. Vaan sen totean yhä, että luotsi, kun ei itse ole/ollut nähnyt, eikä edes ollut koko chatissa siihen aikaan (useisiin päiviin) kun tuo oli tapahtunut, niin minulla ei ollut eikä ole yhäkään, eikä kenelläkään muillakaan luotseilla... takautuvasti vastaavassa tilanteessa, tai samantapaisessa tilanteessa ei ole minkäänlaista oikeutta mennä bannaamaan jotakin henkilöä, jollei itse OMIN silmin ole nähnyt, mitä chatissa on tapahtunut !!! ko.rouva ei ole minun sen kummempi *kaveri* kuin kukaan mukaan täällä chatissa, jos hän juttelee minulle jotakin joskus, niin en nyt ole niin epäkohtelias , että en vastaisi takaisin myös, jos vain ehdin, kun aina ei edes ehdi mitenkään vastaamaan kaikille.
- Minua pyydettiin käymään nyt kuitenkin Vanhimmat huoneessa yhä, vaikka päätin, että en tule sinne enään, kun sinne on hommattu *omat luotsit* vaikkakin... kuka luotsi hyvänsä voi... ja saa toimia, missä huoneessa hyvänsä. (Paitsi, gay/lesbo huoneet ) mielellään näissä omaa sukupuolta olevat luotsi, jos joutuvat olemaan niissä jatkuvasti paikalla.
Nyt ei enempää täällä tekstejä, nytkin on jo liikaa vaikka kuinka paljon :D - Olen todellakin aina kaikista hankalista tapauksista ! Sekä vastaavaisuudessakin, jos siihen on tarvetta. Vanhimmat huonetta en aio enää valvoa, koska siellä on nyt luotsit sitä varten.
- Säännöt on hyvin tiedossa ja Ylläpito on kehoittanut tällaisissa tapauksissa lähettämään heille valitukset. - Meille voi tietenkin kertoa häirinnästä ym. jotta asia on meidänkin tiedossa, mutta YP käsittelee asian lopullisesti ja heille tulee itse teidän lähettää, mitä olette tallentaneet. YP tarkistaa asian oikeuden itse tarvittaessa lokeistaan, mutta ei ala varmasti setvimään esim. kahden henkilön keskinäisiä riitoja, ne saatte hoitaa itse ja jollei lopulta tule järjestystä ja riidat häiritsee muita chattaajia ja luotseja jatkuvasti, niin siihenkin saattaa lopulta löytyä järeämmät toimenpiteet! - Koko tämä asia on kohta lähes vuoden vanha, joten antakaa tuon turhan jankkaamisen olla ! Homma on kaikkineen tiedossa ollut jo 2015 Ylläpidolla lokeineen ( Myös Liimataiseen tekstit minulle) ym. tietoineen ja lokeineen heidän tarkistettavaksi. Ylläpito kyllä näkee ihan varmasti myös minunkin tekstini chatissa.
HUOM! --->
Tämä juuri koskee sitä Ylläpitoa ja heille lähettämistä . -> " riittää kun ilmoittaa huoneen, päivämäärän sekä kelloajan ja tietysti
sättäjän nimimerkin. "
En ruve vääntämään tätä enempää rautalangasta, jollei oma vastaanotto kerta toimi, sille en voi sitten mitään.
Teistä tämä luotseille veetuilu on ilmeisimmin jotakin hauskaa sairasta huvia ja kaivella yllättäen iänkaikkisen vanhoja omia riitojanne tänne uudelleen. Minä en osallistu näihin enempää, jos on valitettavaa, niin valittakaa Ylläpidolle!
Yhtenä iltana olen ollut vasta puolen vuoden loman jälkeen chatissa jonkin aikaa ja en ole kenellekään sanonut yhtään mitään kummempaa kenellekään, kun sen *moi* kuka lie minua sitten morjenstanutkin. Olen jutellut kollegojeni kanssa. Liimatainen voi nyt lähettää *kopsauksensa ja kaappauksensa Ylläpitoon, eikä minulle, koska en minä tee niillä mitään. Toisaalta ne menevät sinne sitten toistamiseen, mutta ei se haittaa.
T.EC - Päätin. että en vastaa enään täällä, mutta Herra Liimatainen nyt puhuu melko outoja vanhasta asiasta. Lähettelit minulle liudan kopsatttuja EI SIIS KUVAKAAPPAUKSIA... mitkä ovat ainoastaan luotettavia ! Tavallisia kopioituja tekstejä, joita esim. kuka hyvänsä pystyy vaikka muuttamaan, joten niihin ei enään reagoida, jollei halua ylläpidon niitä tarkistavan ! Valitukset tuollaisesta *huorittelu / kaupittelu toiminnasta tulee laittaa ylläpidolle, eikä luotseille, siinä tapauksessa, kun ...kuten minä... en ole ollut edes koko chatissa silloin, kun tuo tapaus on ollut, niin en ole itse ko. henkilöä siellä edes nähnyt, joka olisi *kaupannut itseään* , tai itse NÄHNYT edes, kun ole ollut silloin koko chatissa. Vaan, jos olen silloin jotakin sanonut asiasta, mistä on nyt tässä vaiheessa kulunut jo kohta 8-9 kuukautta, niin joka tapauksessa chatissa ei pidä ketään nimitellä tai haukkua jatkuvasti, eikä koskaan, kuten sinä teet jopa minullekin täälläkin taas kerran, sekä välillä joillekin chattaajille, silloin tällöin. Huom! Helposti voi tullamyös väärinkäsityksiä kiireisessä tohinassa, kun luotsilla alkaa ruutu olla punaisena, kun yksi sun toinen valittaa yhdestä, sun toisesta henkilöstä jatkuvasti !
Liimatainen on nyt hyvä vaan ja katsoo myös välillä omaankin peiliinsä. Selvittäkää keskenänne tämän Jasmiinin kanssa erimielisyytenne ja älkää sekoittako siihen meitä muita, eikä luotseja. Vaan onko se sinusta niin mukavaa, kun saa sättiä ja haukkua kaikessa rauhassa, meitä Luotsejakin. (paitsi niitä kaveri-luotsejasi) Onko tuo oikeudenmukaista... ei taida olla.
Jasmiini ei ole minun kaverini, eikä edes selina1. He ovat chattaajia siinä, kuten muutkin minulle, mahtoiko tulla nyt selväksi ! Aikuiset henkilöt tappelee, kun pikkulapset, tuota on todella vaikea välillä käsittää. Vielä ymmärtäisin, jos huoneessa lukisi *ovella* Nuoret tai lapset, mutta kun siinä nyt kuitenkin on teksti *Vanhimmat*
Lainaus:
*Aika pitkään sinulta on mennyt, että ymmrrät ettei sinusta ole luotsiksi. * <--- Tuosta päätän ensimmäiseksi minä ja Ylläpito.
Saatte keskenänne nyt hoitaa asianne ko. huoneessa, minä en aio sekaantua siellä teidän rähinöihin yhtään enempää. Olen ollut poissa täältä puoli vuotta lomalla ja heti kun tulin, niin mieletön silmille hyppiminen alkoi heti sinulta Herra Liimatainen. On tallessa minullakin sinun vanhoja viestejäsi jollakin koneellani ja melko sekavat olivat viestisi silloin kauan sitten. Eikä ne ole niitä aitoja tekstejä, eli kuvakaappauksia.
Tämän jälkeen en keskustele täällä, enkä muuallakaan kanssasi enempää tästä ikivanhasta asiasta. Hyvää kesän jatkoa sinulle! - Puolueellinen en ole, koska kaikki huoneessa ovat samanarvoisia. Oli sitten *tuttu* tai tuntematon, tai vaikka toinen luotsi. Kyllähän jotkut osaavat provota, kuten sinäkin täällä nyt, mutta jätän sen täysin omaan arvoonsa. Nimittelet itse täällä julkisesti muita sekopäiksi... se kertoo sinusta itsestäsi ja käytöksestäsi jo melko paljon. Itse en ollut ko. huonetta valvomassa puoleen vuoteen... ja kun tulin tänään katsomaan pitkästä aikaa, niin oli melkoinen *rähinä tunnelma* päällä, joka näkyy ikävä kyllä myös jatkuvan täällä kirjoituksissa. - Itsellä ollut aina periaate, että on oltava oikeudenmukainen. Ei banneja aivan mitättömistä tilanteista/puheista. Ensin tulee käyttää muut meille Ylläpidosta ohjeillisesti annetut konstit, vasta sen jälkeen tarvittaessa järeämpää toimintaa, jollei chattaajalle muuten mene asiat perille. Minkähän takia aina pitää rähjätä ja mollata muita chattaajia/luotseja...miksi ei vain voi chattaa ja jutella kaikessa sovussa. - Vaikea uskoa, että tässä on kyse huoneesta, jonka nimike on *Vanhimmat* ! - Enempää en tänne vaivaudu enään tästä asiasta alkaa selittelemään yhtään mitään, koska se näyttää menevän täysin kuuroille korville. Tämä Luotsin homma ei ole todellakaan ole pakollista ja on vielä palkatontakin, eli ajankulua vain. Yli 12 vuoden jälkeen sefuna/luotsina voin, koska hyvänsä, kun siltä alkaa itsestä tuntumaan, niin antaa nuo luotsin-oikeudet pois ja voin sanoa, että ei todellakaan silloin tunnu missään ! :D PISTE.
- Ylläoleva kirjoitus olin kaikin puolin aivan hyvä mielestäni ja siinä oli asiaakin ! Vaan... selina1 ja tapsan olisi siitä voinut unohtaa... koska ihan SAMA paskanjauhanta toistuu jo vuosikymmeniä voinee jo sanoa, kun on tullut kehiin uusia valvojia! Vanhojakin haukutaan tietenkin ... ja ketäs muuta TÄÄLLÄ SITTEN VOISIKAAN HAUKKUA, KUN ON EHKÄ ITSE... (SIIS EHKÄ) ... KÄYTTÄYTYNYT EPÄSOPIVASTI. MUTTA... JOKAINENHAN OMASTA MIELESTÄÄN EI IKINÄ KÄYTTÄYDY EPÄSOPIVASTI VAAN PELKÄSTÄÄN ME VI**N VALVOJAT... NO, SEHÄN ON SELVÄ SE ... *NAURAA* -- (sorry, räpsähti capsit päälle... vaan jääkööt noin sitten. Mutta kaikesta huolimatta... Mukavaa Kesää Kaikille Kilteille ja Tuhmille ! MjaUu...
P.S. Mielestäni 50 vuotias neitsyt ei ole taruolento :D - Saanko nauraa... saan :D... en ole ollut koko chatissa muutamaan kuukauteen
...joten etkö parempaa keksinyt :D Mutta Juhannusta kuitenkin! :D - KIssoja on ollut ja on ikähaarukasta 2-10 vuotta, mitkä ovat tottuneet olemaan sisäkissoina oltuaan ensin toisenlaisissa olosuhteissa, kuten ulkokissoina... ettäs tiedätsinä , toinen ... varsinainen *saapas*
- Mitähän se hyödyttää ylipäätänsä nykyisin esim. bannata ketään huoneesta, kun he heti pääsevät takaisin omin konstein muutamassa minuutissa . Ei luotsien resulssit riitä siihen, että nämä " isot lapset * (trollit) pysyisivät poissa. Kyllä meillä on siviilinicki, millä voimme tulla sinne juttelemaan muiden kanssa, kuten muutkin ja näin me välillä teemmekin. Välillä on pakko antaa niitä *näpäytyksiä* pahimmille tapauksille kuitenkin, mutta se on vain pieni toimenpide, mihin nykyisin pystymme. Olisi se helppoa meillä kaikilla, jos näillä ns. trolleilla itsellä järki riittäisi, mutta kun ei. On se sitten hauska veetuilla muille ja kiusata. Hohhoijjaaa...
Ihmetyttää, että ne 20 muuta trollia, vaan miksi tämä jasmiini on peräti ykkösenä listalla... hmm. Kyllä siellä miehissäkin löytyy melkoisia persoonia ja todella vastenmielisiä jutuiltaan, joille itse kyllä antaisin pysyvän kiellon päästä mihinkään Suomi24 chattiin, kuten joskus on ollutkin Ylläpidonn toimesta, siis ei meidän luotsien / sefujen . Se ei vaan enään onnistu.
Jos niin vaivaa nuo trollit, niin ilmoittakaa suoraan Ylläpidolle. Heidän tehtävä on tehdä toimenpiteitä AINOASTAAN todella hankalissa tapauksissa , mitä me emme pysty tekemään. Kyllä me saamme suun suljettua hetkeksi, tai heitettyä häirikön ulos huoneesta, tai sitten se banni, vaan nekään ei nykypäivänä enään toimi, kuin pikku hetken. Semmosta se on, kun tekniikka edistyy ja laki kiristyy.
Silti... mukavia chattailuja kaikesta huolimatta ! - No, kyllä melko tarkalleen tiedän, mitä teen ja miten toimia, milloin missäkin tilanteessa, mutta en todellakaan, jonkun pelkällä kuulopuheen kertoman perusteella mene ketään bannaamaan, tai ota vippiä sillä perusteella pois, mitä myös jatkuvasti moni tulee tietyistä henkilöistä minulta pyytämään, että " se, ja se teki niin ja niin, et ota siltä kruunu pois, et se ei ansaitse kruunua"
Samoja pyyntöjä ja valituksia tulee teistä tietyistä henkilöistä, tietyiltä henkilöiltä jatkuvasti, myös chatpostiini. Todella kyllästyttävää ja lapsellista.
Onko koskaan teillä jatkuvasti valittavilla käynyt mielessä, siis todellakin käyttää sitä RUKSIA niihin, keiden kanssa ette halua rähjätä! Ilmeisesti ette.
Tottakai meille luotseille saa kertoa, mutta aina samoista asioista samaa jankutusta vuodesta toiseen, vaikka tuo iki ihana ruksikin on olemassa!
Olen ollut seuraavan kerran 12 vuotta täysi pian täällä sefuna ja luotsina ja toiminut vuosikausia lähes, joka päivä muissa huoneissa ja hyvin kauan nuorison huoneissa, mutta täytyy tapani mukaan jälleen kerran sanoa suoraan... että missään muissa huoneissa ei ole ollut oikeastaan koskaan, niin lapsellisia joitakin henkilöitä, mitä löytyy vanhemmat huoneista. Ei edes vanhoissa nuorten huoneissa missä ( ikä 9-20 vuotta)... niin kukaan nuori ei tuolla lailla käyttäytynyt, mitä te jotkut jatkuvasti kiinaatte ja sätitte toisianne vanhimmat huoneessa milloin mistäkin asiasta melkein pakkomielteisesti.
Chat huoneiden tulisi olla mukava rupattelupaikka, eikä jatkuvien riitojen, haukkumisten ja trollaamisten ilkeilypaikka.
Enempää en vastaa, enkä jatka tätä asiaa. - Tosiaan poistin pariksi päiväksi ko. mieheltä kruunun, eli sai "näpäytyksen" ja... toimin sen hetkisen tilanteen mukaan, mitä ITSE näen, enkä takautuvan tilanteen mukaan, mitä EN ole nähnyt. Saattaa olla, että väite on totta, mitä ko. henkilö jasmiini oli tehnyt / sanonut. Vaan se EI kuulunut enään siihen hetkeen, kun olin tullut paikalle, joten sen hetkisistä miehen teksteistä tein toimenpiteeni, koska chatissa ei julkisesti, eikä privassakaan saa uhkaillla ampumisella, että suolet lentelee pitkin seiniä. Menikö jakeluun ?!
- Ilman muuta pitkä puhdas siisti tukka ! Ehdottomasti seksyin miehellä, vaan ei sekään kaikkien tyyliin aina sovi. Tyypillinen suomalainen sohvaperuna sotkuisessa, takkuisessa pitkässä tukassa, olut tölkki kädessä, siitä ryystäen ja röyhtäillen... on kyllä kauhistusten pohjanoteeraus !
Onneksi en *omista* sellaista ;] - Nonni... juuri noin... tuollasta se on !
- Mjauh... iliman muuta, jos suinkin vaan alkaa käpälät taas skulaamaan ja se kuljetusvälinekin pittee ostoo ekaks uuelleen : ]
Hienosti sanottu "sihteerikkö" tuosta huolenpidosta, niin se menöö! - Löytökissat eivät ole meillä olleet pentuja, eikä teinikissoja. Ja mitä siihen tyhmyyteen ja saappaaseen tulee, niin kannattaa vain tutustua ensin omaan itseensä vähän tarkemmin, jos kyvyt riittänee.
- ...ja kaikki ovat olleet heitteiltä pelastettuja, kuten äidillänikin olevat ja olleet kissat 40 vuoden ajalta. Eläinlääkäri tietenkin aina ensin tutkinut ne ja hoidettu kuntoon, jos on jotakin ollut. Kissat on viisaita ja fiksuja otuksia, mistä mukavan pitkäaikaisen hyvän kaverin. Kenellä parveke, niin sinne älä päästä, jollei se ole lasitettu, että kissa ei putoa samoin jos tuuletat ikkunasta, niin vain pieni rako siihen, mistä kissan pää ei mahdu menemään, muuten siitä mahtuu koko kissa. Eli laita ikkunaan vahva naru, tai ketju estämään, että ikkuna ei aukea, kuin korkeintaan 4 cm ja pientä pentukissaa ei pidä päästää ollenkaan edes siihen.
- Kyllä ne tottuu olemaan sisällä. Itsellä 10 vuosien kokemus kissoista.