Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
janikosk
profiilit
janikosk
janikosk
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En joutunut maksamaan. Tehdessäni sen reklamaation, sieltä tuli sitten vastaus että he lopettavat sen velan perimisen ja asia oli sitten sillä selvä.
12.09.2011 12:26
Kyseinen artisti oli Tuure Kilpeläinen ja kappale on valon pisaroita. :)
23.06.2010 22:42
50e tuli että napsahti. Hakemuksesta meni varmaan 15min niin rahat olivat tilillä. Luottotietomerkinnästä huolimatta.
03.12.2009 09:18
että tämäkin selvisi. Olin yhteydessä kuluttaja asiamieheen joka sanoi samaa, että tee reklamaatio(valitus) ja vetoa vanhentuneeseen velkaan. Sen jälkeen hieman paha tulla perimään mitään. Lähetin sen mailitse kun eka löivät luuria korvaan puhelimessa. Minulle ei vittuilla XD. Tuo 2006 tullut kirje ei ole koskaan minulle saapunut, myönsivät itse että posti on sen palauttanut takaisin joten se siittä. Odottelen nyt niiden vastausta reklamaatioon ja ilmoitin että vien asian eteenpäin tarvittaessa.
16.11.2009 16:22
Sinne juuri äsken ja tivasin että ei voi olla hoitamatta näin vanha lasku. Sanoivat että perintäkirjeitä ovat lähetelleet viimeksi 2006 vuoden lopulla. Sitä edellinen taisi olla 2005. Kysyin että miten ihmeessä asia ei ole edennyt eteenpäin kun en ole noita aikasempia maksanut niin vastasivat että etteivät halua ihmisten joutuvan vaikeuksiin. Hehee.(olisipa kaikki perintätoimistot samanlaisia) Kuulostaa jo aika epäilyttävältä. Tuntu vielä asiakaspalvelun nainen uhkailevan että haluatko tän velan ulosottoon. :D Otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja hänkin piti tapausta aika epäilyttävänä. Jätän laskun maksamatta ja pyyhin sillä perseeni :D
16.11.2009 12:53
Kuittia ei ole kyllä tallessa mutta kyllähän pankista tiliotteita saa. Ja niitähän ruvetaan penkomaan tarvittaessa. Toivottavasti ei tarvitse, voi olla aika työlästä etsiä monen vuoden takaista maksukuittia XD
16.11.2009 11:45
No eipä tuossa nyt mitään ihmeellistä. Se on vaan teatteria. :)
29.11.2007 12:27
1 / 1