Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marko1967
profiilit
marko1967
marko1967
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
36
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi uskallatko kertoa mistäpäin olet noin hyvän kokoisen kalan saanut ja mihinkä vuorokauden aikaan ja minkälaisesta syvyydestä.
15.07.2014 09:03
Moi kyllä mulla poverissa virtaa riittää on 1000Wattinen Corsair poveri ja aion pysyä nvidian korteissa.
26.11.2013 08:15
Moi on mulla noin 8 vuotta toi pelannut ilman mitään ongelmia mutta nyt on vähän ruennut tempuilemaan tossa windows 8 käyttiksestä epäilen että saattaa siintä johtua eikä tää näppis syö paljoa paristoja riittää kun pari kertaa vuodessa vaihtaa.
05.10.2013 10:59
vapunen voisitko neuvoa mitenkä toi internetin yhteyden jako tehdään noissa android käyttöjärjestelmissä kun minä en saa kuin wlanilla ottamaan wlan modeemista yheteyden puhelimeeni, mutta en saa pelkästään puhelimeni nettiyhteyttä jaettua eism. läppäriini.
06.10.2012 16:36
Mitä kautta sä M akkonen oot vaihtanut noi moottori öljyt ,eli onko jossainkohtaa poistoroppua sen haluaisin tietää vai ootko - ottanu entiset öljyt täyttö aukon kautta pois ,täyttö aukon kautta jos ottaa pois pitäis olla imupumppu jolla pois tai ilman sitä joutuu moottorin kallistamaan nurinpäin että tulee öljyt täyttö aukosta pois.
01.05.2012 19:12
1 / 1