Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
laskipaska
profiilit
laskipaska
laskipaska
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
huomautan ettei suomalaista kahvia oo olemassakaan
30.03.2009 03:48
vittuako annoit sille äijälle sen kortin.tossa oli just se seli maku
21.07.2008 08:15
oleks ihan tosissaan haluumassa miljoonan ajetun auton tai oksennukselle haisevan sisustanei jumalauta taijat olla joku himputin trolli
21.07.2008 08:08
suomen taksit ovat parhaimpia muihin maihin verrattuna esim lapsien kuljetus ilman vakavaa sieppausta on minimaalaista
21.07.2008 08:05
tulet varmasti kaipaamaan tulevaisuudessa
21.07.2008 07:11
ite olen tupakoitsija ja ajan taksia ammatikseni.mulle on aina sanottu ettei teksissa saa polttaa oli yksin tai ei.epämielyttävää se on itestäki ku auto haisee tupakalle en ees omassa autossa polta niin miks sitten pitäs polttaa työautossa kyllä mie oon niitten puolella jokka vastustaa tupakkaa yleisissä kulkuneuvoissa,ja savuttomuus on luultavasti kaikissa suomen takseissa sääntö eli laki.ja ei se luulis olevan vaikeeta nousta autosta ulos tupakille jos tupakkaa tekee mieli kommenttina teille muille golleegoille
21.07.2008 07:03
juuri näin maalaisvossikka puhuu asiaa.oispa pikkusen vituttanu kävellä kotiin nyt ku kävin ottaan pari olutta ja ulkona sataa kaatamalla,ja auton rattiin en koskekkaan jos oon ottanu olutta niin tässäki tilanteessa taksi on halvempi ja parempi ratkasu ku ajaa humalassa jonku päälle ja jos ei kenenkään päälle niin kiinni jäädessä tai auton romuttamisesta tulee kans aika reippaasti maksua.tuoki viestin alottaja taitaa olla vaan kotona istuva viherpiipittäjä joka ei ole tutkinu asioita kunnolla tai sitten sillä käy kateeksi ku ite tekee jotain liukuhihna duunia samalla paikalla vuodesta toiseen
21.07.2008 04:58
1 / 1