marco-69

marco-69 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lokakuussa, vuonna 1969 ensi rääkäsynsä ilmoille kajauttanu pohojallaas mies täällä surffailee joskus päivien piristykseksi..!! :) Vielä enemmän piristää, jos joku ilmoittelee olemassa olostaan ja tahtoo vaihtaa ajatuksiaan maailman menosta... Saa kirjoitella (pitää), jos vähänkään kiinnostaa tämmönen intellektuelli renttu (rock-heavy henkinen) seura!! :D (ps. en kuiteskaan ole live-seuraa hakemassa! Olen onnellisesti naimisissa...) Suosikkibändit/artistit: Deep Purple, Iron Maiden, AC/DC, Metallica, black sabbath, Dio, jne... eli kaikki loistavat legendaariset hevi-jyrät! :D Suosikkileffat: Jännärit, trillerit, kauhut... mutta kyllä joskus oikeen hyvä komedia pläjäyskin kelpaa! Lempikirjat: Vuosiin lukenu yhtään opuusta... mut sillon vielä ku luin, niin esim. Tom Clancy ja John Grisham... Vapaa-aikanani: Jääkiekko, lentopallo, koripallo... ja kesällä kalastus Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Liittynyt 21v sitten
1 aloitusta · 9 kommenttia
Kyllä sheivaan... mutta syy ei ole hygienia, sen hoidan kyllä ihan päivittäisellä vesi/saippua-"operaatiolla"! :)
Vaan syy on vallan toinen... nimittäin jokainen nainen, joka naamansa on haarojeni väliin laittanu, tykkää enemmän ottaa suihin, kun siellä ei ole karseeta puskaa!!
Trimmerillä ajan yläpuolelta n. 1cm mittaseksi karvotuksen ja pallit sheivaan höylällä ihan paljaaksi... ja uskokaa tai älkää... en todellakaan ole silti homo!! :D
Nyt olen 44vee... ja alapääni olen pitäny makustelu kunnossa jo yli 25 vuotta... siitä lähtien, ku eräs ihana rouva (puuma) sitä lämpimästi suositteli... Eikä ole todellakaan tarttenu katua! :P