seppoyli
Satumaa Rakkautta
Illan tango meille soi
se ajatukset mieleen toi
voisitko se olla Sinä
rakkauteni, lähellä siinä
En tiedä nyt mitään vain
kun sinut tanssiin sain
katsoin silmiin, punaistuin
ja Sinuun heti ihastuin
Huulesi punaiset hehkui
vartalot yhteen kietoutui
hiukset kiinni toisissaan
nyt tätä hiljaa tanssitaan
Tunnen sykkeesi kuuman
päähäni tulleen huuman
kestäisi vaan tätä kauan
Sinun kanssasi olla haluan
Illan ja yön
aamun ja päivän
viikon ja vuoden
koko loppuelämän
Suosikkibändit/artistit: Finlanders, Yölintu, Baseballs, leevi&leavings, anita hirvonen, Kari Tapio
Suosikkileffat: romanttiset -ja seikkailuleffat
Vapaa-aikanani: lavatanssit, runoilu, Karaoke, nettipokeri, lenkkeily, ristikot, kalastus ........
Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kanarian saaret, Tukholma
Katson tv:stä mieluiten: Kotimaiset sarjat, Uutiset
Kotieläimet: ei
En pidä: epärehellisistä ja valehtelevista ihmisistä
Ruoka & juoma: monipuolinen ruoka, maito, siideri ja viini
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Työskentelen: kirvesmies
Siviilisääty: Varattu
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Email: [email protected]
- palautteesta lindalle ei aina oo varmaa onnistuuko kun lähtee aivan yhtäkkii päästä
- moni varmaan haluaisi tuommoiseen hetkeen kyllä zakri ainaskin oikein mukavaa päivänjatkoo murulle
- tai yötä en tiiä ei tuu uni silmään mut jospa nyt kun lukasin sun runos mukavan lyhyt ja kaunis hyvää yötä tai aamua toivottelee zakri murukullalle
- murukulta kirjoittaa mistä sä löydät vai tuleeko päästä nyt ois kyl zagri halunnu olla täs toinen mut ei se kreeta mun kaa joku ehkä ......
- ja mukavaa luettavaa vaikkka ei riimitystä minulla on yleensä kaikissa
- näkyy viestisi muru
- se kaunis palaute kyllähän tässä mieluusti syliin sulkeutuisi murukullalle huiskutus takaisin
- ettämonikin näkee tämmöisii unii
- että kelpasi kiitän lukemisesta
- hmm. mitähän ne salaiset ajatukset pitävät sisällään muuten ihan hyvä toi minun uusi kutsumanimi zagri mistähän tuleekaan
- tosi hienoo ja elämä näin voi mennä minkäs sille teet yllätyin kun joku miespuolinen vetäisi tämmösen
itsekkin yritän jotain runoilla mut täs olikin erittäin hyvin tää viha/rakkaus tuotu esiin - sieltä sinä rakkauden löysit murukulta esiin toit ihan mukava lukea
- no eipäs kauan mennykkään kun vastauksen runooni sain hauskaa viikonloppuu murukullalle
- luin tässä runosi ei aina ehdi koneelle todella kaunista tuon haluaisin minäkin kokea
- kiitos murulle vastineesta kiva että joku lukee aina näitä runoja tänään täällä ei kyllä oo kaunis kesäpäivä vettä sataa huiskuttelen näin takaisin
- rakkaus on joskus sokea
ei tarvii kaikkien kokea
iloa iloa se varmasti on
joskus vain niin tehoton
kyyneleet pyyhi sinä nyt
moni sua varten elänyt
tsemppii vain sulle elämään
pääsen taas aamulla herään - tosi hieno vastsus
muru tää olikin jatkoo entiselle runol sinä näköjään ymmärrät mua - paljon oon runoja kirjotellu eka kertaa kylläkin tänne ei vaan ole yhtään paperilla kaikki vaan tulee niin äkkii päästä
- kyllähän tämmösii sattuu muillekkii heitä morkkis pois ja iloitse kesästä