Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
havana_
profiilit
havana_
havana_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
1602
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos aikoo kumminkin erota, voi kai sanoa ihan mitä tahansa.
Mutta kyllä se minua sinänsä tyydyttää. Eihän tässä kyse ollutkaan vain avecmariuudesta vaan sheriffin poistolinjasta.
31.01.2006 13:36
Miksi juuri minun pitäisi antaa olla.
Jospa jokainen noudattaisi ensin omia neuvojaan.
31.01.2006 13:14
tarkoitat?
Kaikkihan me olemme vastuussa sanoistamme aina.
31.01.2006 13:13
Selvä, et sitten ole katkera. Anteeksi väärinkäsitys. Ajattelin vain, että nämä asiat olisi tosiaan voinut selvittää kunnolla silloin kun niitä sheriffiltä kysyttiin. Ei kai niitä nyt enää tarvitse selitellä.
31.01.2006 13:08
Nyt olisi viimeiset hetket opetella aivan toisenlainen tyyli. Ei se entinen johtanut kuin tähän. Vai mitä mieltä olet.
31.01.2006 12:58
viestiä mistään, jossa sheriffi omalla sheriffinnimimerkillään sanoo että ei ole maria? Jos joku sellaisen löytää, niin hyvä niin.
Nythän tämän tässä kiistää ent.sheriffi ihan meidän tavallisten kuolevaisten joukossa. Hän ei ole enää vastuussa Enirolle väitteistään.
31.01.2006 12:50
oikein nyt sikiää?
Vai poisti sheriffi vahingossa kaikki minun yli kymmenen viestiäni ja osan ihan lukematta.
Niinpä taas.
31.01.2006 12:47
kuinka sinä olet kantaasi päätynyt?
31.01.2006 12:34
toisin sanoen nyt tämä ketju johon olet nyt aktiivisesti osallistunut on sittenkin asiaa josta kannattaa puhua.
30.01.2006 19:35
vaikka olisi omat otsikot joka kukkasipulilajikkeellekin. Kyse on käytännöstä. Siitä mitä tosiasiallisesti näiden otsikoiden alla sallitaan.
Et ole typerä, mutta heittäydyt nyt sellaiseksi. Miksi, sen tiedät vain itse. Mutta jos ei ole sanottavaa, niin anna sitten muiden rauhassa käydä haluamaansa keskustelua, vai?
30.01.2006 19:33
Minä en ainakaan ole ennen eilistä koskaan sähköpostitellut kenenkään muun palstalaisen kanssa. Mielipiteeni olen muodostanut siis ihan itse.
Paljon oletuksia sinulla, vähän todellisuuspohjaa.
Tekstianalyysi on ihan luotettava tapa selvittää kirjoittaja. Ainoa joka tästä aiheesta on puhunut, olen minä, ja samassa viestissäni ilmoitin että silmämääräisen tarkastelun perusteella samuutta löytyy, mutta että en ole nyt niin antautunut tähän asiaan että ryhtyisin jonkun pikkupoliisin takia tällaista tutkimusta työstämään.
Huolimatta siitä, että palstan miessiipi nyt yrittää kovasti vakuutella, että feministit täällä ovat vainoharhaisia, ilmoitan kantanani sumeilematta, että Avecmaria on Fanny. Tämän päättelemiseksi ei tarvita ihmeellisiä salaliittoteorioita, terve järki ja normaali päättelykyky riittävät. Ei teidän ole pakko sitä myöntää, mutta älkää yrittäkö leimata toisella tavalla ajattelevia erityisen epäluuloisiksi.
30.01.2006 19:28
Kummastakin kuusi pistettä.
Vähiten pisteitä kohtiin the Helper ja the Peacemaker...
30.01.2006 19:17
virallisesti hyväksytyn palsta-aiheuston ulkopuolella.
Älä sinä syytä sosiaalidemokraatteja ihan kaikesta. Olen uskon- ja uskonnonvastaisuutta ollut aistivinani ihan muuallakin. Otetaanpa taas tämä palsta esimerkiksi. Esko H:n aloituksiin puututaan turskisti, alapääjutut ovat ja pysyvät. Melkein sanoisin, että vähäisen palvelijansa totuutta luotaavia pitkähköjä tekstejä olisi sentään mahdollista lukea feministisestikin jos halua olisi.
En minäkään tuota koulujen toimilupa-asiaa ymmärrä. Kyllä niitä siinä saa olla missä Steiner-koulujakin. Vai ovatko nämä kristilliset koulut sitten jotain sisäoppilaitoksia ja eroavat kaikista muista siinä?
30.01.2006 19:03
ja tuskin on kellään, joka eilen iltana sitä viestiketjua luki. Ja kuten olen moneen kertaan toistanut, sillä ei sinänsä olisi mitään merkitystä kuka milläkin ja kuinka monella nikillä kirjoittelee, mikäli poistopolitiikka olisi tasapuolista. Mutta sheriffiltä tulisi olla kiellettyä esiintymästä hallintansa alaisilla palstoilla muuna kuin sheriffinä, sitä mieltä minä olen. Muilla palstoilla voisi sitten revitellä.
Juuri se, että tilannetta ei ole saatu vieläkään lukuisista yrityksistä huolimatta putsatuksi on omiaan lisäämään epäluuloja. Mutta ei epäluuloja sillä poisteta, että väitetään niitä aiheettomiksi ja olevan vain kokijansa sisäsyntyinen taipumus. Asioiden avoin ja reilu selvittäminen kaikissa epäselvissä tilanteissa on ainoa lääke epäluuloisuuden poistamiseksi, niin täällä kuin muuallakin.
30.01.2006 18:54
on poistettu, mutta en kyllä menisi väittämään, että "suurilta osin".
Oli miten oli, täytyy nyt odotella se viikko että reagoiko Eniro mitenkään kehitysideoihin ja saadaanko muutenkin vastauksia annettuun palautteeseen. En tietenkään halua olla tukemassa mielivaltaisin periaattein toimivaa organisaatiota läsnäolollani.
30.01.2006 18:38
ja olen iloinen siitä, että sinulla on ollut selkärankaa ilmoittaa asiattomista viesteistä. Niin minäkin olen tehnyt.
Mutta koska nimittely on kohdistunut Jöröön, sheriffi ei ole puuttunut siihen vaikka kielenkäyttö on ollut törkeää. Puuttumattomuus on käytännössä siunaus toiminnan jatkamiselle, ja onhan se jatkunutkin.
Tämän vuoksi minusta tällainen "sheriffin toiminnasta ei saa keskustella" -linjaus on kyllä niin paksua että ei mitään rajaa.
30.01.2006 18:25
Olet osasyyllinen siihen, ellei mielestäsi täällä käydä keskustelua kiinnostavista aiheista.
"Miksi esim. minun tarvitsee lukea kritiikkiä sheriffin toiminnasta kun tulen feminismi-palstalle keskustelemaan aiheesta?"
Ei sinun täydy, ei ole mikään pakko lukea eikä varsinkaan osallistua sellaiseen ketjuun joka ei innosta. Tee ihmeessä nyt hyvä aloitus.
Syy siihen, miksi asiaa TÄYTYY puida palstalla, on valitusten näkymättömyys, jos kukin erikseen laittaa viestiä ylläpitoon ja postia fannylle. Ja miksi valittaa fannylle, jos kerran on jo todennut hänet puolueelliseksi? Ainoa tapa saada muutos on keskustella tästä kaikkien nähden. Lainaan tähän sinun tekstiäsi: "Jos tämä ei sovi jollekin, voi aina vaihtaa palstaa."
Väität, että Suomi24 on valinnut toiminta-ajatuksekseen tiukan palstajaon. Tämä oli minulle uutta. Aika lailla vapaasti kaikki kukat ovat saaneet kukkia tähän asti kaikkialla. Mitä nyt feministien kirjoittamia viestejä harvenneltu.
Tuolla jossain oli hyvä idea siitä, että Eniron palveluista voisi käydä jossain muuallakin keskustelua. Tästä voisi todella tehdä jopa jonkun kivan pikku artikkelin jonnekin.
30.01.2006 18:19
muuttamalla, ei istumalla naureskellen ja voi-voivottelemalla.
Ihmettelen kuinka tämäkin tapaus taas mobilisoi teitä miehiä aina Ramonista (jota ei useinkaan juuri näy) puolustelemaan toimintaa, josta teillä ei ole hajuakaan. Missäpä olette olleet, kun täällä on kirjoittajia nimitelty kipsivituiksi?
Jotain rajaa.
30.01.2006 18:09
Nyt pitää kovasti esittää feministien olevan suhteettoman epäluuloisia.
30.01.2006 18:03
No ainakin tietää, minne numeroihin ei enää soitella ja missä katalogissa ei enää ilmoitella.
Kyllä tällaisilla imagoasioilla voi joskus olla paljonkin vaikutusta. Esimerkkinä lehdistön esiinnostaman varustamon jätepäästöt Itämereen viime syksynä. Yritykset eivät voi kerta kaikkiaan enää nykyisinä aikoina toimia ihan miten tahansa.
Uskoisin, että tällä palstalla on muihin Suomi24:n palstoihin verrattuna keskimäärin aika valveutunutta porukkaa.
30.01.2006 17:48
36 / 81