Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
havana_
havana_
havana_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
1602
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"tutkimuksissa on selvästi osoitettu, että uskonnollinen ahdasmielisyys lisää mahdollisuutta seksuaaliseen haluttomuuteen ja muihin seksielämän ongelmiin."
Pistäpä tulemaan muutama tällainen tutkimusviite, niin päästään tarkistamaan, miten siinä uskonnollisuus, ahdasmielisyys ja uskonnollinen ahdasmielisyys on määritelty ja kuka ne on määritellyt. Ja miten seksielämän ongelmat on määritelty. Ongelmiahan ei tässä ruveta suvaitsemaan!
Yksi ahdasmielisyyden muoto tuokin, että kaikki mikä ei omasta mielestä ole tarpeeksi liberaalia ja rajojarikkovaa, on automaattisesti ahdasmielistä.
Vapaamielisten olisi jo aika avartua ja ruveta suvaitsemaan.
04.09.2005 12:34
minustakin on vähän epämääräistä kun paljaita tissejä on esillä julkisilla paikoilla. Kyllä semmoiset tissit pitääkin siirtää johonkin syrjemmälle, vaikka alan liikkeisiin.
Imettämisessä onneksi juuri mitään ei näy, vaikka istuisi imettäjää vastapäätä samassa pöydässä. Paidannappeja avataan sen verran, että lapsi mahtuu paidan suojissa ruokailemaan.
03.09.2005 15:09
Enestam on hienostuneen degeneroitunut suomenruotsalainen. Liekö kotopuolessa liian pienet piirit tai sitten on tullut nautittua liikaa raskasmetalleja.
Enestamille yritettiin oikein tosissaan takoa järjen ääntä jo silloin kun hän oli ensimmäistä kertaa puolustusministerinä, mutta kun ei niin ei. Siinä on kyllä semmoinen jarru että sille kun keksisi oikean paikan niin maailma pelastuisi.
03.09.2005 14:14
Alhosta mieleen, että mitähän Uffe mahtaa nykyään puuhata?
Jotain konsultointia muistaakseni Espalla tai niillä main pyörittää. Liikenisiköhän Uffelta aikaa tämmöiseen toimeen mistä nyt on puhe?
Täytyyhän jonkun selitellä kabinetin linjaukset parhain päin.
03.09.2005 14:08
Milloin olen sanonut, että nainen on ykkönen puhtaasti naiseutensa vuoksi?
Kehuinko minä Airaksista? En yhtään huomannut.
Jaa kukako meni ansaan? Ei minun sitä tarvitse tietää, kyllä se itse huomaa, joka siellä on.
03.09.2005 14:03
En tiennyt näitä seitsemää vielä eilen, yritin netistä löytää mutta edes Suvi-Annen omilla sivuilla ei paljastettu henkilöllisyyksiä.
Aika nappiinhan tuo meni. Perustetaan mikä tahansa kovan linjan kabinetti, niin jostain kommanasta Christoffer Taxell aina kaivetaan esille ja puistellaan enimmät pölyt. Minulle ei ole vielä tähän päivään mennessä selvinnyt, mikä tuossa vastenmielisessä pallerossa on niin ylivertaista, että hänen nimensä otetaan aina esille jos jotain ritarikuntaa tai asiantuntijaraatia ollaan kokoamassa. Ilmiö on täysi mysteeri.
Vastustan noin suppea-alaista aivoriihtä sinänsä että etenkin sen koostumusta. Elitismi haisee, ja se haisee pahalta. Eihän tuossa porukassa ollut yhtään sosiaalisten kysymysten asiantuntijaa. Kähmintä sen sijaan kyllä osataan.
Tuossa retkueessa ei ole kuin Ihalainen ja Heinäluoma, joiden puheita viitsii kuunnella. Ja Heinäluomankin vain puolella korvalla.
03.09.2005 13:59
Millä lihaksilla Antsu nimittelee Airaksista kesämökkifilosofiksi? - Ei yhtään millään.
Eikä tässä Airaksista Mister Finland -kisoihin ollakaan lähettämässä, vaikka hän peittoaakin Taxellin mennen tullen. Ja VAIKKA me naisetkin mielellämme edes joskus katselisimme politiikassa ulkoisesti edustavia vastakkaisen sukupuolen edustajia.
03.09.2005 13:50
Miksi et syytä viranomaisia? Jonkun täytyy olla vastuussa siitä, että olet jäänyt ilman kokista. Tässä on selkeästi loukattu perusoikeuksia.
Missä apu viipyy? Kais sinulle on sentään jo tiputettu helikopterilla kokisapupaketti?
Kehitysapuna sinulle tullaan myöhemmin tilanteen rauhoituttua ja viinipullojen raivaustöiden päätyttyä eteisestäsi asentamaan asuntoosi oma puhdas kokispiste ja viemäröinnit.
On se nyt kumma jos ihmisen pitää itse suunnitella elämäänsä eteenpäin. Kännykät on sitä varten, että eletään tässä ja nyt.
03.09.2005 13:40
Ihanko tosiaan Vanhanen, Ollila ja Ihalainen huolittaisiin mukaan? Olisin luullut että Vanhanen on tuollaiseen snobikabinettiin liian nynnerö, Ollila liian ulkomailla ja Ihalainen pelkkä jarru yhteiskunnallisten uudistusten tiellä.
Minä haluan arvata loput pyöreän pöydän pallinaamat (se on helppoa): Björn Wahlroos ja Christoffer Taxell, ja tietenkin Max Jakobson itse, ja saattaisi sinne päästä Risto E. J. Penttiläkin kähisemään. Esko Aho on liian juntti. Ehkä kumminkin otetaan Risto pois ja laitetaan tilalle BZ tai Sauli.
Siinä nyt ne "modernin demokraattisen" (?!) yhteiskunnan huiput. Tästä nähdään, että "modernissa demokratiassa" on vielä vähän parantelemista.
02.09.2005 19:38
Prostituoidut eivät, kuten eivät feministitkään, ole mikään yhtenäinen ryhmä.
Vaikea kuvitella, että itseään myymään pakotetut prostituoidut ainakaan kovin painokkaasti feminismiä tai feministejä vastustaisivat.
02.09.2005 18:55
Parikymppisille nuorukaisille härskejä viestejä tekstaileva 57-vuotias nainen olisi pakotettu eroamaan kaikista luottamustoimistaan.
Olisiko puoliso edes seisonut tukena iltapäivälehtien kansissa, luottanut ja uskonut?
Lupaan kokeilla heti 57 vuotta täytettyäni.
02.09.2005 13:05
Miksi ihmeessä feministit ja prostituoidut haluaisivat taistella keskenään?
02.09.2005 12:04
miehillä roikkuu kivekset lantionluiden ulkopuolella?
01.09.2005 14:00
siinähän se oli asian ydin kompaktisti. Ottakaas mallia.
01.09.2005 13:56
jenkkien silikonirintaintoilulla jotain tekemistä imetysvastaisuuden kanssa? Rinnat on niin vahvasti seksualisoitu, että imettäjille vissiin ropsahtaapi syyte pedofiliasta ennen pitkää.
No nyt viime päivinä Amerikan Yhdysvalloissakin on taas oltu vähän lähemmissä suhteissa Luontoon. Kyllä se siitä hahmottuu.
01.09.2005 13:29
Kuinkahan moni ei-imettäjä on itse valmis poistumaan vessaan puoleksi tunniksi sillä siunaamalla, kun saa kahvilassa eteensä kupin kuumaa ja rapean toastin? Sillä sinnehän on mentävä, ellei muuten voi välttyä häiriintymästä toisten ruokailusta.
Olet oikeassa, ongelma on "heidän eikä meidän".
Jos vain syrjäinen nurkkapöytä jossa voi istua selkä muihin päin on vapaana, imettäjä valitsee sen. No problem.
01.09.2005 13:21
jospa oisin saanut olla mukana - tuossa 80-luvun keskustelussa. Kyllä vaan, näitä jälkimaininkeja huuhtoutuu rantaan vieläkin.
Voidakseen paljastella itseään täytyy toki hankkiutua raskaaksi ja kärsiä yhdeksän kuukauden vaivat ja vielä synnytys. Mitä ei ihminen tekisi päämääriensä eteen.
01.09.2005 13:13
Toivoisin, että kirjoittelisit vielä, vaikka kieltämättä itsellä on sama tunne kuin sinullakin.
Ei rekisteröimättömiä kannata noteerata. Satunnaisesti tulee jotain heitettyä jos ei parempaakaan tekemistä ole. Sekin on virhe.
Yritin muuten eilen poistattaa omaa viestiäni (olen nyt innostunut testaamaan tätä sensuurisysteemin logiikkaa), mutta siellä se vieläkin on kuin paska Junttilan tuvan seinässä odottamassa kunnianloukkaussyytettä. Ei ole enää minun lainopillinen murheeni, kun olen voitavani tehnyt.
01.09.2005 10:55
lukemaan ja jätä villit tulkinnat kirjallisuuden kursseille.
En lähde kyllästymään väittelemällä asiasta jonka tunnen väsyttävän hyvin. Voit elää missä uskossa tahdot.
01.09.2005 10:50
"Suomessa on täysin turhaa sanoa, että naisella olisi sukupuolestaan johtuvia vaikeuksia kirjailijan uralla", koska kerran eräässä 70-luvun tietosanakirjassa L. M. Montgomery esiintyy ja kun kerran naiskirjailijoita tosiaan on useampia.
Näillä kriteereillä rasismikin on pelkkää kuvitelmaa.
01.09.2005 10:09
56 / 81