Valta on kansalla, tai ehkei sittenkään.
"Kun kansalaiset voivat valita, he valitsevat miehiä ja naisia. Kun puolueet ja korporaatiot valitsevat, he valitsevat miehiä (ja sopivia naisia).
Kun katsoo eri puolueiden johdon kokoonpanoa eri vuosina, muutos on silmiinpistävä. Miehet johtavat, naisvarapuheenjohtajat nuorenevat ja nätistyvät ja ovat kierrätyksessä. Tasa-arvo on siis edennyt.
Vai olisiko sittenkin vielä jotain pientä tehtävää tasa-arvon puolesta rakenteissa, kulttuureissa ja siinä, mistä asioista tulee tärkeitä? "
http://www.iltalehti.fi/osastot/kolumnistit/200509013439594_ko.shtml
Alhon Kolumni
7
619
Vastaukset
Parikymppisille nuorukaisille härskejä viestejä tekstaileva 57-vuotias nainen olisi pakotettu eroamaan kaikista luottamustoimistaan.
Olisiko puoliso edes seisonut tukena iltapäivälehtien kansissa, luottanut ja uskonut?
Lupaan kokeilla heti 57 vuotta täytettyäni.- M135
Kun feministit tahtovat politiikkaan, he ryhtyvät siihen rahan tähden.
Vapaa-ehtoistyötä ei näe heidän keskuudessaan.
Parhaat miehet tekevät kahta työtä. He tekevät palkkatyötä ja vapaaehtoistyötä. Siksi heitä kuunnellaan. Heillä on perusteet.
Feministien ideoista täytyisi aina maksaa heille jotain.
Miehet, parhaat miehet tekevät asiat perheelleen, ilmaiseksi.
Feministien vaatimuslistalla on aina jokin rahallinen etuus heille itselleen.
Parhailla miehillä on vaatimukset perheelleen.- cisma
..olet pelkkä tyhjänpuhuja, mutuilija.
- oledos
cisma kirjoitti:
..olet pelkkä tyhjänpuhuja, mutuilija.
cismaa cismaa kismittää ja kismittää, oi cisma cisma cisma...ulle dulle dof
" Vapaa-ehtoistyötä ei näe heidän ( feministien )keskuudessaan.
Parhaat miehet tekevät kahta työtä. He tekevät palkkatyötä ja vapaaehtoistyötä. Siksi heitä kuunnellaan. Heillä on perusteet.
Feministien ideoista täytyisi aina maksaa heille jotain. "
Jaaha, ja taas noita tuulesta temmattuja väitteitä jotka eivät perustu yhtään mihinkään.
Mitenkäs selität, että Sanelma tekee vapaaehtoistyötä eläinsuojelussa?
Minä puolestani kuulun Amnestyyn ja SPR:ään ja lisäksi minulla on kummilapsi kehitysmaassa, jolle maksan tietyn summan joka kuukausi siihen asti kunnes hän täyttää 18 ( täytti juuri 11 v. )Osallistun lisäksi lähes aina keräyksiin kun pyydetään, enkä koe luopuvani yhtään mistään. Olen luovuttanut verta siitä asti kun olin juuri täyttänyt 18 v. ja olin langanlaiha ja pyörtyä pöksähdin silkkaa laihuuttani. Menin silti kolmen kuukauden eli minimiajan jälkeen heti uudestaan. Ja olin jo silloin feministi... Luovutuskertoja on nyt jo yli 50.
" Miehet, parhaat miehet tekevät asiat perheelleen, ilmaiseksi.
Feministien vaatimuslistalla on aina jokin rahallinen etuus heille itselleen."
Teen taatusti asioita perheelleni enkä itselleni!!!!
Että sinä M135 jaksat keksiä juttuja omasta päästäsi ja valehdella. Eikö äiti aikanaan opettanut että valehteleminen on rumaa?- cisma
Paha-Outi kirjoitti:
" Vapaa-ehtoistyötä ei näe heidän ( feministien )keskuudessaan.
Feministien ideoista täytyisi aina maksaa heille jotain. "
Jaaha, ja taas noita tuulesta temmattuja väitteitä jotka eivät perustu yhtään mihinkään.
Mitenkäs selität, että Sanelma tekee vapaaehtoistyötä eläinsuojelussa?
Minä puolestani kuulun Amnestyyn ja SPR:ään ja lisäksi minulla on kummilapsi kehitysmaassa, jolle maksan tietyn summan joka kuukausi siihen asti kunnes hän täyttää 18 ( täytti juuri 11 v. )Osallistun lisäksi lähes aina keräyksiin kun pyydetään, enkä koe luopuvani yhtään mistään. Olen luovuttanut verta siitä asti kun olin juuri täyttänyt 18 v. ja olin langanlaiha ja pyörtyä pöksähdin silkkaa laihuuttani. Menin silti kolmen kuukauden eli minimiajan jälkeen heti uudestaan. Ja olin jo silloin feministi... Luovutuskertoja on nyt jo yli 50.
" Miehet, parhaat miehet tekevät asiat perheelleen, ilmaiseksi.
Feministien vaatimuslistalla on aina jokin rahallinen etuus heille itselleen."
Teen taatusti asioita perheelleni enkä itselleni!!!!
Että sinä M135 jaksat keksiä juttuja omasta päästäsi ja valehdella. Eikö äiti aikanaan opettanut että valehteleminen on rumaa?Sinä et voi olla M135:n mielestä feministi.
- on:
cisma kirjoitti:
Sinä et voi olla M135:n mielestä feministi.
Tyhymä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510