Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
uskoisin ainakin. Ihan mukavia ja pirtsakoita esiintyjiä ovat ohjelmaan löytäneet.
Toivottavasti katsot muutkin kuin ensimmäisen jakson :).
Hyvät huomenet sinullekin. Täällä ei paista aurinko, taivas on pilvessä, mutta muuten on valoisaa.
04.03.2006 10:45
Just tuota tarkoitin. Noinhan se juoni tais mennäkin, kiitos paljon kun näit vaivaa kirjoittaa. En enää muistanut miten se meni. Tulispa nyt uusintana, on niin paljon päässy unohtumaan. Kunpa sen vielä näkis, se oli hyvä leffa .
Ja tuo nimikin minkä mainitsit tuntuu tutulta.
03.03.2006 23:29
kävin katsomassa uutiset. Nyt taas meen, tuun kohta takas.
Ilmottaudutaaks sit uudestaan?
03.03.2006 21:09
niitä on paaljon paljon enemmän :).
03.03.2006 19:39
vai ei talvi maistu miltään. Kylläpäs maistuu :). Oletkos koskaan syöny lunta tai imeskelly jääpuikkoja.
Olen tänä talvena saunasta sukeltanu lumihankeen, kylläpä nipisteli kivasti ihoa. Oletkos sinä koskaan uinu lumihangessa?
Ja mäkeä on laskettu pakkasen nipistellessä poskia. Kyllä talvi on kivaa aikaa.
03.03.2006 19:20
Itse en osaa olla muuta kuin oma itseni. Sinisilmäinen olen, mutta aika paljon olen jo oppinut ottamaan leikkimielellä nämä jutut. Puskaheitotkin kuuluu asiaan. Ei niitä kannata ottaa vakavasti. Siitä huolimatta möksähtelen sillointällöin :), se menee kyllä äkkiä ohi.
03.03.2006 19:07
Kuuntelen kaikenlaista renkutusta. Kaikki menee.
Radio pauhaa koko ajan, välillä cd:t.
03.03.2006 18:54
Voithan sä sellasen kahden miehen rakkaustarinan tehdä. Mieluummin minä sellaisen elokuvan katson kuin jonkun kauhuleffan tai väkivaltamelske leffan.
Yksi parhaimmista leffoista oli sellanen jossa eräs mies kuoli ja hänen kaverinsa läksi etsimään tuon kuolleen miehen vaimoa viedäkseen tälle suruviestin. Tämä mies rakastui tuohon naiseen. Tapailivat jonkun aikaa. Ja kun tuli riisuuntumisen aika olikin miehelle aikamoinen järkytys kun paljastui että tämä "vaimo" olikin mies. Mutta mies oli jo ehtinyt auttamattomasti rakastua eikä voinut tuota "naista" jättää. Mielettömän hyvä leffa. En vaan muista mikä elokuvan nimi oli. Jos joku sen muistaa olis kiva jos sen mulle kertois. Siitä on niin kauan kun sen televisiossa näin.
03.03.2006 18:52
Olisko MillaNilla ollu kiirusta tällä viikolla. Näin mä vähän eppäilen.
Mutta nautippa silläaikaa hurlumin napatanssista. Ei se kyllä sitä koskaan aikaisemmin ole tanssinut, mutta hyvin se näyttää sujuvan noin ensikertalaiselta :).
03.03.2006 18:37
mitä sinä täällä huutelet, en taaskaan ymmärrä yhtään mitään.
Nyt kuiteskin hyvät yöt sinulle, rauhallisia unia.
02.03.2006 22:54
En halua olla viidenkympin hiihtäjä. En tykkää niistä ylämäistä, niitä on paljon ja ne on liian pitkiä. Jos olis koko matka alamäkeä, sitten voisin kyllä ajatella :).
02.03.2006 21:49
Erittäin hyvän ja asiallisen jutun olet kirjoittanut. Eipä siihen ole mitään lisättävää.
Huuhaalla on ystävällistä porukkaa, minulla ei ole mitään heitä vastaan. Olette lämpimästi tervetulleita vierailulle tänne koska vaan. Turha ottaa liian vakavasti jotain sivumennen kirjoitettuja juttuja. Antaa vaan asian olla.
Varmasti nautit MillaNin napatanssista. Sitä lantion keinuntaa ja värinää on upea katsella.
02.03.2006 19:30
vastata saamaansa vastaukseen.
Minua ei haittaa vaikka omaani ei aina vastatakaan, koska itsellänikin jää joskus vastaus kirjoittamatta, vaikkakaan ei tarkoituksella, en vaan aina huomaa.
Kahjuvaakutin on hyvä nikki Tähtikselle. Tähtitoimittaja-nikki oli tullut jo niin tutuksi ja sopi tähtikselle hyvin, en taida ihan hetkessä tuohon uuteen nikkiin tottua.
02.03.2006 19:00
että se oma kulta aamu-unisena on niin ihastuttava näky siinä vieressä. Mukavasti kuvailit tuota hetkeä, hymyilytti niin että hymy ulottui ihan korviin ja silmiin asti :).
Käpälät kannattaa tosiaan pitää irti kun kultsi on laittautunut viimesen päälle. Kun hiukset on laitettu järjestykseen, ripset ojennuksessa, poskipunat sipaistu poskille ja huulipunat huulilla. Ei niitä passaa heti mennä sotkemaan :).
02.03.2006 11:33
Kun lähden kotioloista ihmisten ilmoille viimeistään silloin hiukset pitää olla ojennuksessa, ripsiväriä ripsiin ja meikkiä kasvoihin, vapaa-aikana vähän kevyemmin.
Jatkuva ihonhoito on tärkeää. Tosin ikääntymisen merkkejä ei pysty estämäänkään eikä ole tarpeenkaan. Kyllä ikä saa näkyä... vaikka sitä vastaan taisteleekin :).
02.03.2006 11:12
Kyllä tilanteet aina rauhoittuu.
01.03.2006 19:44
ettei tässä kuitenkaan mitään pahempaa konfliktia huuhaa-palstan kanssa ole menossa. Suht rauhallisesti tätä rinnaikkaiseloa elellään tällähetkellä :). Ja käydään vuoroin vieraissa :). Että tarvinneeko tuota ministerin paikkaa sitten täyttääkään.
01.03.2006 19:16
Omenapiirakka ja vaniljakastike tai pehmennyt vaniljajäätelö + Vanatallinkahvi . Aika harvoin tulee sitä kyllä tehtyä.
01.03.2006 18:47
Sekasin vaan kaikki lihavat, laihat, pitkät, pätkät, värilliset, värittömät, heterot ja ei heterot, jne... jne. Kyllä kaikkien on hyvä oppia ymmärtämään erilaisuutta ja kasvattaa suvaitsevaisuutta.
Olet muuten mukavasti vienyt tätä keskustelua. Hieno homma. Kaikkea en ole ehtinyt lukea mutta en huomannut sinun menettävän malttiasi kertaakaan.
01.03.2006 18:43
mitenkään erikseen huomioida nimettyjä eikä sorsia muita, tuli vaan nyt muutamat mainittua. Ne, joita en maininnut muistelen täällä äskettäin nähneenikin. Tukkis on kyllä kadonnut jonnekin, eikä sirkkuakaan ole moneen päivään näkynyt. Toivottavasti putkahtavat esiin jostakin :).
28.02.2006 21:36
57 / 93