Minun on hyvin vaikea mieltää itseäni tänne. Seurailen lähes päivittäin, mitä täällä tapahtuu. Samoin käyn kurkistelemassa "ikäryhmät-palstoilla." Joskus jopa uskaltaudun kurkistelemaan "Chat-palstojakin" - tosin toisella nikillä.
Kuitenkin elämäntilanteeni takia yhteys tälläkin "välineellä" varmaan kasvattaisi kokemusta, ehkä myös ymmärrystä "uuteen aikaan."
Kysymykseni kuuluukin, että onko täällä parempi olla joku muu, kuin oma itsensä? Eli tämä epätosi/tosimaailma on suuressa osin pluffia, jossa on vain joitakin järjestelmään sidottuja tai sovittuja kaavoja?
On tämä niin kummallinen paikka
10
714
Vastaukset
- tipuliinukka
Itse kirjoittelen tänne ja/tai huuhaalle joskus ihan tosissaan ja omana itsenäni ja joskus vastaan asioihin vähän "päättömästi", jos niin voisin ilmaista?! x))))))
- Satu-Rauni
Vaan kiitos!
- Wigwambam
ei varmasti kannata itsestään näillä palstoilla kertoilla, mutta ei tänne mitään roolikaapuakaan tarvitse vetää, jollei halua. Näin anonyymeinä kirjoitellessa on hyvä ottaa kuitenkin huomioon, että jokossa on heitäkin jotka vetävät itse määrittelemäänsä roolia, lisäksi miesnikki saattaa ollakin todellisuudessa nainen tai päinvastoin. Tässä on nyt ollut pientä nikinvaihtobuumia päällä, joten tilanne saattaa näyttää vähän oudolta, entiset "tutut" nikit ovatkin kadonneet ja tilalle on tullut uusia nikkejä. Niitten takana on kuitenkin todennäköisimmin samat kirjoittajat kuin aiemminkin :) toki aina uusiakin joukkoon tulee, toisaalta toisia poistuu.
osaltani toivotan sinut lämpimästi tervetulleksi kirjoittelemaan :))- Satu-Rauni
Katselen ja seurailen. On vain niin vaikeaa keksiä avauksia, jotka kiinnostavat. Ja peloitaa kommentoida toisten avauksia tai vastauksia.
- Wigwambam
Satu-Rauni kirjoitti:
Katselen ja seurailen. On vain niin vaikeaa keksiä avauksia, jotka kiinnostavat. Ja peloitaa kommentoida toisten avauksia tai vastauksia.
keksiminen...vähän sama tunne minulla tuossa, tunne ettei osaa keksiä kiinnostavaa avausta. tämä palsta on kuitenkin siitä hyvä, että aihepiiri on aika vapaa. Avaukset ovat vapaasti käytettävissä jokaiselle kirjoittajille, joten jos haluat johonkin kommentoida, niin ei kun kirjoittamaan.
Muistan toki itsekin ajan kun aloittelin kirjoittelua palstoille, hirveästi pelotti mennä kommentoimaan mitään.aikaa myöten rohkeus on kasvanut. Ja ihan tavallisia ihmisiä täällä koneidemme ääressä olemme :)
Ps. ainakin minun avauksiini voi tulla täysin rauhallisin mielin kommentoimaan, en ole ilkeämielinen.
Itse en osaa olla muuta kuin oma itseni. Sinisilmäinen olen, mutta aika paljon olen jo oppinut ottamaan leikkimielellä nämä jutut. Puskaheitotkin kuuluu asiaan. Ei niitä kannata ottaa vakavasti. Siitä huolimatta möksähtelen sillointällöin :), se menee kyllä äkkiä ohi.
- norMix evk
Yleensä itse pyrin kirjoittamaan omana itsenäni. Kevyemmissä aiheissa otan sitten huumorin avuksi. Joskus tilaisuuden tullen irrotellaan sekä pistetään kunnolla överiksi. Vaikka tämä onkin virtuaalimaailma, mitä ei kovin vakavasti kannata ottaa, niin kyllä täälläkin jonkinsortin ystävyys on mahdollista. Eikun tervetuloa juttelemaan!
- bag_gie
olemisessa on se huono puoli että kun samalla nicillä pyörii pitempään niin immeisestä piirtyy aina kuva virtuaalipintaankin :)
Mie olen mikä olen myös näillä palstoilla (kyllä, hyppeelen palstalta toiselle kuin mettinen kukasta kukkaan. Tosin tuo lajivalikoima on kaventunut)
Mutta meissä kaikissahan on monta puolta ja niitä kaikkia kun käyttää tarpeen tullen niin kivaa on sekä ihellä että toivottavasti muilla =D
Kaffepuolella ja huuhaalla (kjäh) on vapaus irrotella, näin olen antanut itseni ymmärtää ja sana on vapaa. Kukin aloituksia mielensä ja taipumusten mukaan. Ihe tykkään enempi muihen sanomisia kommentoida...
Nää taitaa myös pitää rapsuttelusta... - Melko uus
kun räppäilet täällä.Valtaosa kirjottajista
peittää oman itsensä jonkinlaisen keksityn
profiilin varjoon,mikä on hyvin ymmärrettävää.
Suhtaudu palstaelämään niinkuin satuun,silloin
pärjäät parhaiten.Itse olen kärsinyt kovasti,
kun sinisilmäisyyttäni olen antanut hyvinkin
yksityiskohtaisia tietoja todellisesta minästäni.Paras valehtelija on se,joka pystyy
kirjoittamaan lähinnä totuutta,paljastumatta.
Kiteytettynä:Tämä on satua,täynnä pluffia:))- Satu-Rauni
Ehkä saatan joskus toistenkin kirjoittaa jotakin. Lueskelen kyllä juttujanne.
Pitää vielä todeta, että on täällä jokunen aika erikoinen tyyppi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60834
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490