Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Milläs sinä tänään kippistät? Mulla nyt lasissa siideriä. Siinä kaikki tänä iltana, kun on vielä noita pakkaushommia.
16.12.2005 22:58
ettei tähän kukaan halua laittaa mikä on kippiskoopissa. Paljastuu se horoskooppi salaisuus :).
Kunhan vaan laitoin luettavaksi.
16.12.2005 22:55
Kuulehan veijari, tuohon en usko alkuunkaan ennenkuin itse näen ja koen ;). Siis tuon sinun kättelyn.
13.12.2005 17:55
Joka vuosi on aito kuusi laitettu. Helppo on ollut hakea kun tuossa lähellä niitä myydään. Voisin luopua koko kuusesta mutta tyttärelle on tärkeää kaikki vanhat joulutraditiot.
13.12.2005 09:35
Kotoa ne käyttäytymisen mallit saadaan ja vanhempien ohjauksessa hyvät tavat tulee tutuksi. Aina kotoa niitä eväitä ei saa, mutta olisin sitä mieltä että elämä aikanaan opettaa.
Itse olin lapsena ujo, ja vieraiden ihmisten tervehtiminen oli vaikeeta. Yritin livistää kotoa kavereille kun tiesin että vieraita tuli kylään. Myöhemmin kun olin paljon ihmisten kanssa tekemisissä työni takia, rohkeutta ja varmuutta tuli roppakaupalla. Vieläkin opin koko ajan lisää.
13.12.2005 09:29
Huomasin linnan Itsenäisyyspäivän juhlissa parin naishenkilön kättelevän presidenttiä tosi löysästi ja kevyesti. Onkohan sellainen käsitys että se olisi hienoa ja arvokasta. Kuuluukohan se etikettiin tuon tason tilaisuuksissa. En tiedä.
Hui, jos saiskin läimäyksen olkapäälle kun sitä vähiten odottaa, siinähän voipi sydänparka saada vaikka rytmihäiriöitä.
Kun liikut tuolla tien päällä oletko kokenut että siellä on hyvät tavat käytössä muilla autoilijoilla? Itselläni on sellainen tuntuma. Ainahan niitä poikkeuksia löytyy, mutta suurin osa autoilijoista on kuitenkin huomaavaisia ja kohteliaita.
13.12.2005 09:05
Vai useasti unohdat käytöstavat. Ja jos ne muistat niin katsotaan kuin ihme otusta.
Herrasmies olet kuitenkin vaikka muuta väität :).
12.12.2005 19:54
Heh, tuo että ohjailee omalla käytöksellään toisen käyttäytymistä oli mainio. Kiitos vinkistä :).
Itseäni taas jossain tilanteissa kiukuttaa jonkun tökerö tai röyhkeä käytös. Ei osata esimerkiksi jonottaa. Välistä tungetaan eteen tai mennään ihan pokkana jonon ohi melkein ensimmäiseksi. Ja ne on yleensä naisia.
Ja kiitos unohtuu monelta.
Nuorisosta olen huomannut että ovat todella kohteliaita ja huomaavaisia. Tokihan poikkeuksia aina mukaan mahtuu.
12.12.2005 18:16
Helpottaa paljon kun etiketin hallitsee. Mutta ihan arkipäivän elämässä ei välttämättä tarvitse etikettiä hallita. Ihan tunne ja maalaisjärkikin pitäis ohjata jonkunlaisiin käytöstapoihin. Vai mitä olet mieltä siitä?
12.12.2005 17:06
Kuulostaa tosi kurjalta olla miljonääri. Lopetan heti lottoamisen. Hirveä tilanne jos tulis täyspotti. Meenkin heti kurkkaamaan netistä miten on eilen käynyt.
11.12.2005 14:31
Kyllä tämä Suomi on hyvä maa asua turvallisuudenkin puolesta. Kun ajattelee mitä kaikkea Euroopassa on tapahtunut ja tapahtuu. On ollut sotia, pommi-iskuja, maanjäristyksiä ym.
Olkaamme siis onnellisia tästä hienosta, turvallisesta kotimaastamme.
09.12.2005 23:46
Minulla ei ole mitään homoja ja lesboja vastaan. Olen nähnyt heidän hellyyden osoituksiaan toisiaan kohtaan eikä se ole tunteitani kuohuttanut yhtään. Tulee vaan hyvä mieli kun ovat löytäneet itselleen kumppanin. Tunteet ne heilläkin. Heidän elämänsä ei todellakaan ole helppoa meidän heteroiden suvaitsemattomuuden keskellä. Homot varsnkin ovat kovilla ja saavat kuulla kaikenlaisia tölväisyjä ja nimittelyjä.
09.12.2005 23:31
Ei nelikymppinen, eikä vanhempikaan nainen ole missään nimessä muuttunut näkymättömäksi. Usko pois kyllä me vielä kerätään katseita ja käännetään miesten päitä :). Niinhän tuo Jermuvelmukin sanoi. Hymyilevä, iloinen, ystävällinen, pirteä nainen saa kyllä huomiota.
08.12.2005 20:29
Jos katsoit linnan Itsenäisyyspäivän juhlia, huomasit varmaan liian mustan ja räikeän meikin Ilkka Kanervan daamilla, Paula Koivuniemellä ja Kirsti Paakkasella. Komeita, upeita naisia, mutta silmät oli mustaa tuhrua. Teki heidät liian kovan näköiseksi.
08.12.2005 20:05
On ollut lottovoitto saadan syntyä tänne kauniiseen Suomi-neidon syliin. Ja suuri kiitollisuus esi-isillemme taistelusta maamme itsenäisyyden puolesta. Herkäksi vetää mielen kun ajattelee niitä nuoria miehiä jotka tuolla rintamalla henkensä menettivät tai luodeista vahingoittuvat.
06.12.2005 23:33
Sinä Romunen olet sitten levoton sielu. Oletko koskaan laskenut monellako nimimerkillä olet näillä palstoilla kirjoitellut?
Kauheen vaivan näit rekata uuden hienon nikkisi ja galleriatekstin laatia ja sitten heivaat sen huitsin nevadaan. Olet samanlainen kuin Zeikku. Vaihtaa koko ajan uuden nikin. Ootte hyvä pariskunta, heh.
Surin Agnesin tippumista Idolsseista. Hän oli minun lemppari ja toinen on Pete. Agnes on niin valovoimainen ja suloinen esiintyjä. Niin herkkä ja aito. Kyllä tuli kyynel silmään kun hän putosi loppufinaalista.
Ps. Antti Autti näkyi olevan linnan Itsenäisyyspäivän juhlissa.
06.12.2005 23:19
Aloin mielenkiinnosta etsiä tuota lestadiolaisuuspalstaa. Löytyy aiheista Uskonnot -> Kristinusko -> Lestadiolaisuus -> Vanhoillislestadiolaisuus.
Sieltä saat varmasti useampia vastauksia kysymyksiisi.
06.12.2005 23:02
Olisit nyt antanut sen avauksen olla. Se oli oikeesti mainio. Arvaa vähänkö nauroin sun lohkaisulle *On niin controlloimaton olo*. Se sopi niin just sulle :).
Ja se nimimerkki, nam, ihastuin siihen ;).
Oliko se vaan kertakäyttöinen :(?
Hyvää yötä, Romunen. Menen unimaan kun oon katsonut Idols tulokset.
Ihania unia sulle.
04.12.2005 22:37
Hieno suoritus, kohta kaksi viikkoa täynnä. Sinnittele sinnittele, kyllä sä selviät. Vältä tilanteita jonkun aikaa missä on pahin kiusaus sytyttää savuke. Tsemppiä. Kerro jatkossakin miten menee.
04.12.2005 21:40
On käynyt näköjään kommenttien kadotus tästä avauksesta. Näyttää jotenkin kaposelta ja laihalta, tarkoitan siis että tämä ketju pullisteli eilen kovastikin tuonne oikealle.
On laitettu ketju vissiin laihdutuskuurille :). Kai se on hyväkin, mahtuu taas lihomaan.
Ja missä on rom.remin hieno avaus. Ei loista enää komea nimimerkki silmään. Ei vaikka kuinka haravois palstaa. Senkin Romppainen minkä menit tekemään.
04.12.2005 21:32
65 / 93