Kippiskooppi

Mikä sinä olet kippiskoopissa???

21.3-20.4.
VODKA SNAPSI
Sinä olet luonteeltasi ärhäkkä, terävä ja potkit vastaan. Sinua ei helposti lannisteta.

21.4-21.5.
KUUMA ROMMI
Olet leppoisa ja mukavuudenhaluinen. Viihdyt sohvalla. Välillä höyryät pikkuasioista.

22.5-22.6.
POREILEVA SIIDERI
Olet iloinen ja pirtsakka. Rönsyilet joka suuntaan.

23.6-22.7.
MAITOINEN VALKOVENÄLÄINEN
Olet mukava ja ystävällinen. Nautit kesäisistä piknikeistä perheen kera.

23.7-22.8.
KUPLIVA KUOHUVIINI
Makusi on hienostunut. Olet jalosydäminen diiva.

23.8-22.9.
PUOLIKUIVA VALKOVIINI
Olet yksinviihtyvää tyyppiä. Arvostelet herkästi muita ihmisiä.

23.9-22.10
GIN TONIC
Olet raikas ja miellyttävä. Juhlat ovat sinun alaasi.

23.10-22.11.
BLOODY MARY
Jännitys ja toiminta ovat lähellä sydäntäsi. Olet kiihottavaa seuraa.

23.11-22.12.
LONG ISLAND ICE TEA
Olet eksotiikasta pitävä maailman matkaaja. Juhlat ovat lähellä sydäntäsi.

23.12-20.1.
ISO KEPPANA
Olet jalat maassa tyyppi. Pidät työnteosta ja kotielämästä.

21.1-20.2
VIILEÄ LONKERO
Olet raikas ja älykäs. Omaat hyvät puhelahjat.

21.2-20.3.
LÄMMIN SALMIAKKI KOSSU
Olet helposti masentuvaa tyyppiä. Haaveilet liikaa ja sorrut helposti ryypiskelemään.

9

987

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukkusutija

      (valitettavastiko?) kippiskoopissa. tai kaapissa.

      ja nythän on vallalla, että jos ei juokse itseään hengiltä, niin vaivaistalopaikka menee.

      • Milläs sinä tänään kippistät? Mulla nyt lasissa siideriä. Siinä kaikki tänä iltana, kun on vielä noita pakkaushommia.


    • ettei tähän kukaan halua laittaa mikä on kippiskoopissa. Paljastuu se horoskooppi salaisuus :).
      Kunhan vaan laitoin luettavaksi.

    • Miehen mieli

      Kuiva valkkari. Se on se. Rellun tuoksu ja aromi joskus.

      • Kuiva valkkari on juomani ruuan kanssa. Mitä sinä juot kun juhlistat vaikkapa illallista?


      • Miehen mieli
        Mariet kirjoitti:

        Kuiva valkkari on juomani ruuan kanssa. Mitä sinä juot kun juhlistat vaikkapa illallista?

        Tervetuliaisjuttu voisi olla vaikka kuiva kuohis maustettuna lorauksella mansikkalikööriä. Seurusteluun ennen ruokailua mahdollisimman mausteiltaan neutraalia drinkkiä. Ruoan yhteyteen punkkua tai valkkaria. Laji ja tyyppi riippuen ruoan mausteista. Tuo on taitolaji, jota en välttämättä hallitse. Mutta kuten sanotaan, etiketin voi hallitusti rikkoa sen hallitessaan.


    • merli¤

      olevan Gin Tonic..:D
      Isona annoksena pökerryttävää ja sen jälkeen nukuttavaa:D..niinku puheseurana:)

    • tähtitoimittaja

      Long Island IceTea. Sekö on ainoa jossa ei ole alkomahoolia? Ihan mun tuuria. Ja toi kuvauskin on ihan pyrstöllään.

    • Olen poreileva siideri:)

      Iloinen ja pirtsakka? Hmm.. ehkäpä, ehkäpä:))

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe