Mikä sinä olet kippiskoopissa???
21.3-20.4.
VODKA SNAPSI
Sinä olet luonteeltasi ärhäkkä, terävä ja potkit vastaan. Sinua ei helposti lannisteta.
21.4-21.5.
KUUMA ROMMI
Olet leppoisa ja mukavuudenhaluinen. Viihdyt sohvalla. Välillä höyryät pikkuasioista.
22.5-22.6.
POREILEVA SIIDERI
Olet iloinen ja pirtsakka. Rönsyilet joka suuntaan.
23.6-22.7.
MAITOINEN VALKOVENÄLÄINEN
Olet mukava ja ystävällinen. Nautit kesäisistä piknikeistä perheen kera.
23.7-22.8.
KUPLIVA KUOHUVIINI
Makusi on hienostunut. Olet jalosydäminen diiva.
23.8-22.9.
PUOLIKUIVA VALKOVIINI
Olet yksinviihtyvää tyyppiä. Arvostelet herkästi muita ihmisiä.
23.9-22.10
GIN TONIC
Olet raikas ja miellyttävä. Juhlat ovat sinun alaasi.
23.10-22.11.
BLOODY MARY
Jännitys ja toiminta ovat lähellä sydäntäsi. Olet kiihottavaa seuraa.
23.11-22.12.
LONG ISLAND ICE TEA
Olet eksotiikasta pitävä maailman matkaaja. Juhlat ovat lähellä sydäntäsi.
23.12-20.1.
ISO KEPPANA
Olet jalat maassa tyyppi. Pidät työnteosta ja kotielämästä.
21.1-20.2
VIILEÄ LONKERO
Olet raikas ja älykäs. Omaat hyvät puhelahjat.
21.2-20.3.
LÄMMIN SALMIAKKI KOSSU
Olet helposti masentuvaa tyyppiä. Haaveilet liikaa ja sorrut helposti ryypiskelemään.
Kippiskooppi
9
987
Vastaukset
- tukkusutija
(valitettavastiko?) kippiskoopissa. tai kaapissa.
ja nythän on vallalla, että jos ei juokse itseään hengiltä, niin vaivaistalopaikka menee.Milläs sinä tänään kippistät? Mulla nyt lasissa siideriä. Siinä kaikki tänä iltana, kun on vielä noita pakkaushommia.
ettei tähän kukaan halua laittaa mikä on kippiskoopissa. Paljastuu se horoskooppi salaisuus :).
Kunhan vaan laitoin luettavaksi.- Miehen mieli
Kuiva valkkari. Se on se. Rellun tuoksu ja aromi joskus.
- Miehen mieli
Mariet kirjoitti:
Kuiva valkkari on juomani ruuan kanssa. Mitä sinä juot kun juhlistat vaikkapa illallista?
Tervetuliaisjuttu voisi olla vaikka kuiva kuohis maustettuna lorauksella mansikkalikööriä. Seurusteluun ennen ruokailua mahdollisimman mausteiltaan neutraalia drinkkiä. Ruoan yhteyteen punkkua tai valkkaria. Laji ja tyyppi riippuen ruoan mausteista. Tuo on taitolaji, jota en välttämättä hallitse. Mutta kuten sanotaan, etiketin voi hallitusti rikkoa sen hallitessaan.
- merli¤
olevan Gin Tonic..:D
Isona annoksena pökerryttävää ja sen jälkeen nukuttavaa:D..niinku puheseurana:) - tähtitoimittaja
Long Island IceTea. Sekö on ainoa jossa ei ole alkomahoolia? Ihan mun tuuria. Ja toi kuvauskin on ihan pyrstöllään.
Olen poreileva siideri:)
Iloinen ja pirtsakka? Hmm.. ehkäpä, ehkäpä:))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438