Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä en juurikaan kiroile, ne voimasanat on luokkaa hittolainen, himpetti, jukranpujut etc...
Lapset jossain vaiheessa yritti kotona kokeilla kirosanoja, minäpä pärräytin samalla mitalla takaisin. Siinä lapset hiljeni kauhuissaan, ihmettelivät mikä äipälle tuli. Eivät olleet tottuneet äidin kirosanoihin.
11.09.2005 17:06
Kiitos haastatteluun vastanneille. Enpä nauruani pidätellyt kun vastauksianne luin.
Suti: öh...tuota, niin voihan sen tietty niinkin ajatella että v**un haistattelussa voi lemmen hetkellä lempeä olla.
tähtitoimittaja: taitaa olla niin että nuo kirosanat helpottaa kiukkuhöyryjen pihalle päästämistä. Samaa mieltä myös että palstakiroilu ei ole kivaa luettavaa. Hassuja muunnoksia sen sijaan sopii kyllä mukaan. Esim. Jermun perskales on ihan ok.
tuffe: tuo muriseminen olikin uusi juttu mulle. Kokeileinpa minäkin sitä joskus, kun oikein keittää. Kirosanat kun ei oikein taivu mun suussa mutta murina...räyhh...
Nii kauheeta se olis jos joulupukkikin kiroilis, vaikka lahjojen jako tilanteessa kun ei näe kunnolla nimeä lukea.
Merli: älä hyvä tyttö potki sitä sängyn jalkaa sillä terveellä jalalla. Murtuu vielä varvas kun oikein kiukuissas potkaiset.
Kyllä se kiroilu minunkin korvaani särähtää pahasti kun julkisilla paikoilla pärryytellään, esim. bussissa tai kaupan kassajonossa.
NurinperiN: voi ei... *haise pahalle*, voisitkos ajatella vaikka tällasta *haista sinä höpö* ?
laamari: että osaakin ottaa hermoon tuo nuorten vittukieli. Kun sitä kuuntelee tekis mieli desinfioida heidän suut.
Joillekin 'isännille' tuo voimasanojen käyttö tuntuu istuvan kuin nalli päähän.
taikis: ja sinäkin potkaset tuolin jalkaa takaisin. En enää ihmettele jos yks sun toinenkin linkkaa täällä varpaat tuusan nuuskana. Kieltämättä tulee sellainen takaisinpotkurefleksi, mitäs se tuoli oli siinä väärässä paikassa.
11.09.2005 16:53
ostan liikkeistä joista saan bonuksia, maksoi mitä maksoi. Tarjoukset pitää sieltä ensin ostaa. Aivan lähikaupassani ei käy minkäänlainen bonuskortti, eikä siellä tule käytyä kuin hätätilanteessa. Toisaalta on huono omatunto, kun juuri lähikauppaa pitäis enemmän käyttää. Mistäs sitten teen hätäostokset jos kauppa lopettaa toimintansa.
10.09.2005 13:25
Kuules melli, paljastahan nyt ne puskanikkis. Tässä jo malttamattomana ootellaan.
Miksi muuten hautasit merliNella nikkis? Kaunis nikki ja sopi sulle.
10.09.2005 12:52
eikä kysymyksesi loukannut, kun vielä niin harvinaisesti anteeksikin pyysit :).
Suoraan sanoen en nyt muista mistä olen kuullut että ilotytöt eivät suutele. Olen saattanut jostain lukea tai jossain dokumentissa siitä oli puhetta. Siitä on niin kauan.
Itse en koskaan ole nimitellyt ketään huoraksi, erittäin ikävänmakuinen sana. Surullista kun jo ala-asteikäiset käyttävät tuota sanaa nimitellessään toisiaan.
Miten kaunista verbaliikkaa teillä onkaan armaasi kanssa kun hellitte toisianne sanoilla :), "sinun hymysi tuoksuu naiselle", oi miten sykähdyttävää...
10.09.2005 12:41
On vähän huonosti tullu seurattua noita tv-ohjelmia. Mitähän sieltä onkaan tullu. Mitään sarjoja en ole enää seurannu, enkä pahemmin elokuviakaan. 4D ohjelmia tulee katsottua, ärsyttää vaan kun siinä tulee niin lyhyitä kuvavälähdyksiä, ohjelma on leikattu niin hullusti. Pää menee pyörryksiin kun kuvat vaihtuu niin nopeesti.
08.09.2005 21:39
Onneksi näyttää siltä että olet selvinny tuosta tokkurasta.
Ihan tässä meinas huolestua että meinaatko selvitä siitä ollenkaan.
08.09.2005 21:22
*nauraa*
Kaikkia muita epäilin mutta sua en osannu epäillä. Kääkk...
Hauska juttu se *Palstan ilmapiiri*, naurattaa vieläkin.
08.09.2005 21:16
Jaa, no huti tuli sitte.
Arvataanpas uudestaan... hiljainen palstan seuraaja ja Kirjainsieppo.
08.09.2005 21:01
Suuteleminen on suuria tunteita herättävää ja minulle erittäin henkilökohtaista. Siihen tarvitsen myös tunteita molemmilta.
Pienistä pusuista se alkaa ja yltyy intohimoisiin suudelmiin, joka saa aikaan lähes rytmihäiriöitä ja valtavan kohinan suonissa, ja päätyy ties mihin sen jälkeen ;).
Tuosta kiksautuksesta en osaa sanoa muuta kuin että se on minulle yhtä paljon henkilökohtaista.
Ilotytöt ei suutele eikä heitä saa suudella, koska heille se kiksutus on *työtä*, eikä siihen kuulu suudelmat jotka on heille henkilökohtaisia asioita.
08.09.2005 20:49
että olit Maxelle, redmerli ja Dr.Humanderi.
Jeeeee... tiesin että arvasin oikein.
08.09.2005 20:34
Nuorempana luistelin paljonki. Ja kun lapset oli pieniä, niiden kanssa tuli lätkää pelattua. Olin kuulema aina paitsiossa.
Nyt on menny monta vuotta etten ole luistimilla ollu. En taida pysyä enää pystyssä. Ennenkuin luistimille uskallan pitää ensin hankkia kypärä, niskatuki, rintapanssari (ettei tissukat murjoudu, jos mahaluisun tekee), rannesuojukset, pyllypehmusteet ja polvisuojukset.
08.09.2005 20:25
Onhan tuota matkaa tosiaan. Täytynee jättää väliin tällä kertaa.
Harmi kun täällä näkee niin vähän noita moppeleita. Ja vielä vähemmän niitä moppelin isäntiä ;).
08.09.2005 20:15
Olipa ihana rähmätassu. Nyt on näyttö taas puhdas ja niin on mun nassukin kun työnsin nenäni tuohon ruutuun kiinni.
08.09.2005 20:12
Himpetti kun en huomannut sitä leffaa viikonloppuna. Täytyy kaivaa se jostain.
Haluan ehdottomasti nähdä sen.
07.09.2005 09:29
Missäs päin tuommonen moppeliravintola on? Käykö siellä emännätkin ;)?
Oisko täältä Suomesta pitkäkin matka sinne?
No höh... proxy erroria koko ajan...
Ei mene viestit perille ainakaan tällä koneella.
07.09.2005 09:13
Eiks ollukkin ihania apinanaamoja?
Mikähän lienee se elokuva jossa se mopsi oli yksi *tähti*. Olis kiva nähdä.
Jaahas, että kaikenlaisista koiruuksista olet kiinnostunut ;).
Taidatkin harrastaa itse niitä *hymy*.
07.09.2005 09:00
Ootko sinäkin menny ihan sekaisin. Vai näänkö mä harhoja. Ihan ihme sanoja, en ymmärrä mitään.
Valo- ja laiffihoitoon joudut sinäkin muiden lisäksi. Mennään yhdessä, mullekin tarpeen tuo hoito.
Mut nyt mie meen ensin nukkumaan.
05.09.2005 23:34
se täällä lentelöö ja ääntelöö noin kovalla metelillä ympäri luolaa.
Saathan sie ihan rauhassa epäillä.
Ja kaikkia vuorotellen.
Saat minun puolesta fuskatakin.
Saat jopa anallyzzeerata.
Saat anteeksi, minä voin ainakin antaa.
Ala sinäkin harhaluuloilla.
Puuuhhh sun kanssas. Kipuahan nyt sinne orrelle rauhottumaan. Ja anna muidenkin nukkua. Öitä.
05.09.2005 23:17
En mä tiijä enää ketä mä eppäilisin. Taijan epäillä kohta kaikkia vuorotellen. Joku yhteinen salaa suunniteltu fuskaus ja nikinvaihtoviikko meneillään kait.
Luulin tätä Henkilö C:tä erääksi palstalaisten anallyzzeeraajaksi, mutta ei kait se sit ollukaan.
Anteeksi harhaluuloni.
05.09.2005 21:27
73 / 93