KuvankäsittelyVastattu 19v

photoshop7.0 tausta

Niin olen muokkaamassa taustaa. 1.Esim otan valokuvan 2.käynnistän photoshopin 3.avaan kuvan minkä äsken otin 4.jään miettimään miten voisin tehdä kuvan missä näkyy selkänitakana olevan uima ranta. siis miten saan itsen…
Yleistä somestaVastattu 18v

Hotel-Ankka | Retro

Hotel-Ankka Retro 7000 Kolee Alussa! HC2 Merkki! 200 Polettia! Henkilökunnan Paikkoja Vapaana ------------------------------ Paras Retro Koskaan!
ToimintapelitEi vastauksia

Lue

kun kaynnistän sa-mp valitsen serverin ja menen peliin niin ei se mihinkän nettiin mene. siihen tulee vaan se perus valikko ja peli on ihan normaali.miten siis saan gta san andreain multiplayer versiona?
NintendoEi vastauksia

apua lue!

Minulla on game boy advance ja langaton linkki kaapeli joka kiinnitetään gameboyn takaosaan. miten saan langattomalla linkkikaapelilla yhteyden tietokoneeseen?.Että voisin siirtää emulta pelejä game boy konsoliin. kiito…
ToimintapelitVastattu 19v

clan

Oisko sopivia claaneja johon vois liittyä, olisi kiva kun saisi ottaa pro-clav vs pro-clan. thanks

css ongelma!

niin... Asensin Cs sorsan ja kun käynnistin pelin niin kävi näin.... valkaan servun, ootan että se latautuu. Kun servu on latautunut niin heti peli tökkää siihen kohtaan missä pitää painaa (ok) vasemmasta alareunasta! m…

help!

mulla on toi acer travelMate 410wlmi kone. ostin koneeleni cs sourcen. Asensin sen ja kun valitsin serverin ja odotin latauksen niin silloin juuri kun pitää painaa vasemmasta alareunasta ok niin silloin se lagaa ja pysä…

klan

moi! vihdoin on tullut uusi pro klan. ei koodareita tai mitään muuta. webbisivut julkaistaan myöhemmin ja paljon muuta. voit liittyä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected] lähetä osoitteeseen aiheesta …