Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mika.repo
profiilit
mika.repo
mika.repo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh, eikö järki sano, että astia tyhjennetään silloin kun se on täynnä:) Jos olette niin kovia paskomaan, astia täyttyy nopeammin....Tosi uskomattoman vaikeaa, mut ymmärtäähän se kun kaupunkilaiset eivät ymmärrä....:)
03.07.2014 14:06
Oon harrastanut samaa monesti. Yleensä käytän sopivan kokoista tuorekurkkua, ei liian isoa mut ei pientäkään. Se rasvataan ekaks. Peräaukon hyväily ja sisään työntely/tapailu tyydyttää mua samalla kun runkkaan. Usein runkkaan vessan pytyllä pytty haarovälissä ja kulli pönttöön päin. Siinä asennossa voi sit työnnellä anukseenkin. Toinen tapa on maata kylpyhuoneessa selällään ja nauttia....
10.10.2008 16:28
Mulla sama juttu joskus. Jos on tarpeeks kiimainen olo, peppureiän hyväily antaa oikeasti lisäpotkua. Yleensä oon ottanut sopivan kokoisen tuorekurkun ja rasvannut se liukkaaks. Sit runkatessa oon hitaasti työnnellyt sitä sisään...jos fiilis on oikea, tuntuu ihanalta!
10.10.2008 16:21
Katselin eri vaihtoehtoja, mutta en muutakaan keksinyt...Päälaelta pitäisi saada kaljua piiloon. Tosiaan; vain rahat voi hävitä ja ne menee muutenkin johonkin:)!
17.06.2007 20:11
1 / 1