Ilterille heinäkuussa!

Micha

Elikäs vihdoinkin uskalsin varata ajan Ilterin klinikalle Fue Plus hiussiirtoon. Vähän kyllä jännittää, mutta liene huonohiuksisella enää hävittävää...:)

21

3113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkoboy

      Kuinka monen siirteen operaatioon olet menossa? Kuinka suuri alue on aikeissa korjata?
      Harkitsitko mitään muita klinikoita?

    • mikkoboy

      ..muuta kuin rahat. :) :)

      Vitsi vitsi. Onnea operaatioon.

      • Katselin eri vaihtoehtoja, mutta en muutakaan keksinyt...Päälaelta pitäisi saada kaljua piiloon. Tosiaan; vain rahat voi hävitä ja ne menee muutenkin johonkin:)!


      • jampex
        Micha kirjoitti:

        Katselin eri vaihtoehtoja, mutta en muutakaan keksinyt...Päälaelta pitäisi saada kaljua piiloon. Tosiaan; vain rahat voi hävitä ja ne menee muutenkin johonkin:)!

        95%, ainakin itsellä. elokuussa 500 lisää kuten ekalla kerralla. ei ole vaihtoehtoja jos hiukset ja hyvä tulos kiinnostavat.


    • sdfkjkjsdf

      Onnea operaatioon. Itse olen menossa Dr Colen käsittelyyn myös tänä kesänä. Sama vika, jännittää kyllä.

      • jampex

        Colelle? Onko isompikin operaatio, kun noin kauas?
        Millaista hintaa pyytää?

        Itse olen Iltteriin tyytyväinen ja varmaan pari kertaa vielä vierailen hänen vastaanotollaan jotta hiusraja saadaan teinivuosien tasolle.


      • GT37
        jampex kirjoitti:

        Colelle? Onko isompikin operaatio, kun noin kauas?
        Millaista hintaa pyytää?

        Itse olen Iltteriin tyytyväinen ja varmaan pari kertaa vielä vierailen hänen vastaanotollaan jotta hiusraja saadaan teinivuosien tasolle.

        Itselläni ei tämmöinen toimenpide ole vielä vähään aikaan ajankohtainen, mutta kertokaahan mikä on Ilteri ja paljon maksaa yksi FUE- toimenpide?


      • juho kuula

        miksi päädyit Coleen? Pyysitkö konsultaatiota esim. Armanilta tai Wolfilta?

        Mitkä asiat nimenomaan Colessa vakuuttivat sinut?


      • fdijglkdsj
        juho kuula kirjoitti:

        miksi päädyit Coleen? Pyysitkö konsultaatiota esim. Armanilta tai Wolfilta?

        Mitkä asiat nimenomaan Colessa vakuuttivat sinut?

        Colella on vankka kokemus ja pidän hänen konservatiivisesta ja luonnollisesta tyylistä. Hinta ei sinänsä ollut kriteeri, koska kyseessä on maksimissaaan 1000 siirteen operaatio ja lennot maksaa. Puhutaan, että Cole käyttäisi muita suurempia extraction neuloja. Itse uskon vaakasti, että hän käyttää juuri sellaisia, kun tarve vaatii ja järkevää on.

        Armani on minun makuuni liian agressiivinen. Hiusrajat on liian täydellisiä ja siirteitä menee niiden tekemiseen paljon.

        Wolfia is jostaan syystä vain kiinnosta. En tiedä miksi.

        Ilterissä askarruttaa, että tuloksia löytää netistä vielä aika vähän. Konsultoinnissa jokunen aika sitten näytetyt kuvat oli kehnoja. Uskon kyllä, että hänkin tekee jokatapauksessa ihan hyvää työtä.


      • jampex
        GT37 kirjoitti:

        Itselläni ei tämmöinen toimenpide ole vielä vähään aikaan ajankohtainen, mutta kertokaahan mikä on Ilteri ja paljon maksaa yksi FUE- toimenpide?

        Ilter on lääkäri ruotsissa joka tekee hiustensiirtoja strip sekä fue menetelmällä.
        operaatio maksaa 1 siirre X 6€.
        Itse oon käynyt ja menossa 500 siirteen operaatioon eli 3000€ keikka.


      • ässien ässä
        fdijglkdsj kirjoitti:

        Colella on vankka kokemus ja pidän hänen konservatiivisesta ja luonnollisesta tyylistä. Hinta ei sinänsä ollut kriteeri, koska kyseessä on maksimissaaan 1000 siirteen operaatio ja lennot maksaa. Puhutaan, että Cole käyttäisi muita suurempia extraction neuloja. Itse uskon vaakasti, että hän käyttää juuri sellaisia, kun tarve vaatii ja järkevää on.

        Armani on minun makuuni liian agressiivinen. Hiusrajat on liian täydellisiä ja siirteitä menee niiden tekemiseen paljon.

        Wolfia is jostaan syystä vain kiinnosta. En tiedä miksi.

        Ilterissä askarruttaa, että tuloksia löytää netistä vielä aika vähän. Konsultoinnissa jokunen aika sitten näytetyt kuvat oli kehnoja. Uskon kyllä, että hänkin tekee jokatapauksessa ihan hyvää työtä.

        olen selaillut erinäisiä lääkäreitä ja palstoja nyt kohta jo vuoden verran. Olen vakuuttunut laadusta, mitä rapakon toiselta puolelta löytyy. Jenkkilän ja muun maailman lääkäreistä ja potilaista löytyy tosi paljon juttua hairlosshelp.com tms sivuilta. Juuri äsken vahvistin leikkausaikani H&W klinikalle Känädään. Hassonin tulokset vakuuttivat minut, joten sinne on nyt suunta. Hintatasokin on aika edullinen aatellen sen olevan yksi maailman parhaista.


      • gsdhufigsd
        ässien ässä kirjoitti:

        olen selaillut erinäisiä lääkäreitä ja palstoja nyt kohta jo vuoden verran. Olen vakuuttunut laadusta, mitä rapakon toiselta puolelta löytyy. Jenkkilän ja muun maailman lääkäreistä ja potilaista löytyy tosi paljon juttua hairlosshelp.com tms sivuilta. Juuri äsken vahvistin leikkausaikani H&W klinikalle Känädään. Hassonin tulokset vakuuttivat minut, joten sinne on nyt suunta. Hintatasokin on aika edullinen aatellen sen olevan yksi maailman parhaista.

        mitäs nuo lennot tuonne kanadaan maksavat? itse olen ajatellut new yorkia ja felleria, koska lennot ovat sinne halpoja.


      • mikkoboy
        ässien ässä kirjoitti:

        olen selaillut erinäisiä lääkäreitä ja palstoja nyt kohta jo vuoden verran. Olen vakuuttunut laadusta, mitä rapakon toiselta puolelta löytyy. Jenkkilän ja muun maailman lääkäreistä ja potilaista löytyy tosi paljon juttua hairlosshelp.com tms sivuilta. Juuri äsken vahvistin leikkausaikani H&W klinikalle Känädään. Hassonin tulokset vakuuttivat minut, joten sinne on nyt suunta. Hintatasokin on aika edullinen aatellen sen olevan yksi maailman parhaista.

        Muutamia kysymyksiä.

        Teitkö netin kautta konsultoinnin lähettämällä heille kuvat? Vai kävitkö paikan päällä? Jos kävit niin tapasitko Joen?

        Koska on leikkauksesi? Kuinka suuri operaatio? Paljonko oli hinta?

        Olisi kiva, jos kertoisit täällä palstalla leikkauksen jälkeenkin kuulumisiasi ja kokemuksiasi.


      • kyssiin
        mikkoboy kirjoitti:

        Muutamia kysymyksiä.

        Teitkö netin kautta konsultoinnin lähettämällä heille kuvat? Vai kävitkö paikan päällä? Jos kävit niin tapasitko Joen?

        Koska on leikkauksesi? Kuinka suuri operaatio? Paljonko oli hinta?

        Olisi kiva, jos kertoisit täällä palstalla leikkauksen jälkeenkin kuulumisiasi ja kokemuksiasi.

        Muutamaan kysymykseen vastaus. Eli H&W maksaa $400 lennoista ja 2 yötä läheisessä hotellissa. Eihän se ton operaation kynnys ole enää nuo lentojen hinnat. Se on se pienin kulu.
        Lähetin netin kautta kuvat sinne klinikalle ja sitä kautta hommaa on nyt hoideltu. Joen kans olen mailailla pitkin matkaa ja esittäny kysymyksiä. Opetaario on 12.10.07 elikkäs eihän täs enää montaa kuukautta ole jäljellä.
        Hintatiedoista sen verran eli H&W:llä maksaa 2000 siirteeseen asti $4/siirre ja sen jälkeen $2,5/siirre 6%veroa.


      • sähköpostia

        Aiheesta kiinnostuneet laittakaa sähköpostia [email protected]

        Lisään kaikki kiinnostuneet samalla postituslistalle.


      • mikkoboy
        kyssiin kirjoitti:

        Muutamaan kysymykseen vastaus. Eli H&W maksaa $400 lennoista ja 2 yötä läheisessä hotellissa. Eihän se ton operaation kynnys ole enää nuo lentojen hinnat. Se on se pienin kulu.
        Lähetin netin kautta kuvat sinne klinikalle ja sitä kautta hommaa on nyt hoideltu. Joen kans olen mailailla pitkin matkaa ja esittäny kysymyksiä. Opetaario on 12.10.07 elikkäs eihän täs enää montaa kuukautta ole jäljellä.
        Hintatiedoista sen verran eli H&W:llä maksaa 2000 siirteeseen asti $4/siirre ja sen jälkeen $2,5/siirre 6%veroa.

        Hinnat jo aiemmin tiesinkin, mutta kerrotko vielä onko kyseessä USAn vai Kanadan dollari? Kurssit ovat kyllä melkein likellä toisiaan, että eipä sillä paljoa ole väliä.

        Miten muuten hoidat maksamisen? Tilisiirrolla etukäteen? Koko summa kerralla?


      • ässien ässä
        mikkoboy kirjoitti:

        Hinnat jo aiemmin tiesinkin, mutta kerrotko vielä onko kyseessä USAn vai Kanadan dollari? Kurssit ovat kyllä melkein likellä toisiaan, että eipä sillä paljoa ole väliä.

        Miten muuten hoidat maksamisen? Tilisiirrolla etukäteen? Koko summa kerralla?

        Valuuttana on USD. Siinä on $500 "varausmaksu" viikon sisään varauksesta ja $5000 maksu 3 viikkoa ennen operaatiota. Rahat saa takas jos peruu yli 7-päivää ennen operaatiota.
        Maksun saa hoitaa luottokorteilla yms. tai tilisiirrolla.Siirteitä tulee se noin 3000 eli loput sitten paikan päällä.
        Oletko itse miettinyt samaa puljua?


      • gdsgsdg
        kyssiin kirjoitti:

        Muutamaan kysymykseen vastaus. Eli H&W maksaa $400 lennoista ja 2 yötä läheisessä hotellissa. Eihän se ton operaation kynnys ole enää nuo lentojen hinnat. Se on se pienin kulu.
        Lähetin netin kautta kuvat sinne klinikalle ja sitä kautta hommaa on nyt hoideltu. Joen kans olen mailailla pitkin matkaa ja esittäny kysymyksiä. Opetaario on 12.10.07 elikkäs eihän täs enää montaa kuukautta ole jäljellä.
        Hintatiedoista sen verran eli H&W:llä maksaa 2000 siirteeseen asti $4/siirre ja sen jälkeen $2,5/siirre 6%veroa.

        taitaakin tuo NY vaihtua kanadaan.. pistin kuvat menemään myös.. katsotaan mitä sanovat


      • .....
        ässien ässä kirjoitti:

        Valuuttana on USD. Siinä on $500 "varausmaksu" viikon sisään varauksesta ja $5000 maksu 3 viikkoa ennen operaatiota. Rahat saa takas jos peruu yli 7-päivää ennen operaatiota.
        Maksun saa hoitaa luottokorteilla yms. tai tilisiirrolla.Siirteitä tulee se noin 3000 eli loput sitten paikan päällä.
        Oletko itse miettinyt samaa puljua?

        kuinkas pitkän aikaa meinaat kanadassa olla? Eikös tuon leikkauksen jälkeen ole naama turvoksissa ja silmät ummessa? pystyykö lentämään heti suomeen? mitä kautta varasit lennot kanadaan?


      • jarpelo
        gsdhufigsd kirjoitti:

        mitäs nuo lennot tuonne kanadaan maksavat? itse olen ajatellut new yorkia ja felleria, koska lennot ovat sinne halpoja.

        Kanadassa tuli käytyä ihan toisissa merkeissä vuosi sitten. Lennot Torontoon n. 600EUR edestakasin. Veikkan, ettei nuo lennot ole se suurin kuluerä, kunhan et mene turistikaudella.

        Ebookersista kannattaa katsella.


      • ässien ässä
        ..... kirjoitti:

        kuinkas pitkän aikaa meinaat kanadassa olla? Eikös tuon leikkauksen jälkeen ole naama turvoksissa ja silmät ummessa? pystyykö lentämään heti suomeen? mitä kautta varasit lennot kanadaan?

        Menen tosiaan vaihtoon jenkkeihin ja lentomatka on siis huomattavasti lyhyempi sinne "kotiin" verrattuna Suomeen. Paluulennon ajankohta ja oleminen paikanpäällä on nyt vielä järjestelyjen alla, mutta siihen pään turpoamiseen:D menee yleensä se 4-> päivää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe