Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sanoman esiintuojan blondiudella tai sukupuolella ei ole mitään väliä. Sivuillani on kaikennäköisten ja eri sukupuolta olevien ihmisten unia, näkyjä ja profetioita. Vihjaus, että toki minä otan sivuilleni profetian, kun esittäjä on vaalea blondi, on täysin asiaton.
Kyllä blondikin voi nähdä merkittäviä unia ja toimia muutenkin profeetallisesti.
19.05.2011 18:43
Anne Lindell kirjoitti: "Sain sellaisen käsityksen, että tämä todella paha sotatilanne syntyisi maailmalla muutaman vuoden kuluttua - eli ehkä jo vuonna 2012."
Joten kyse ei ole vielä tämän vuoden 2011 elokuusta, vaan mahdollisesti vuoden 2012 elokuun lopusta. Anne näki unensa heinäkuussa 2010, joten "muutama vuosi" on aikaisintaan 2012 tai sitten siitäkin vähän myöhemmin.
19.05.2011 18:40
Juhani Manninen
Soini ei ilmoittanut PS:n menevän h e t i Ison Jytkyn jälkeen oppositioon, kuten väität. Sellaisen nopean oppositioon menoilmoituksen teki Keskusta.
Sitten kirjoitit: "Jos luulet, että puolueesi on seuraavissa vaaleissa ylivoimaisesti suurin, erehdyt pahemman kerran." Tiedoksi sinulle ja muille, että PS ei ole puoleeni. En ole jäsen enkä äänestänyt Perussuomalaisia. Kirjoitin mitä kirjoitin ulkopuolisena tarkkailijana. Tämänpäiväisen gallupin mukaan PS on tällä hetkellä jo Suomen suurin puolue. Kun ollaan seuraavissa vaaleissa, PS on ylivoimaisesti suurin puolue.
18.05.2011 14:29
Timo Soini ei kirjoita Suomi24:ssä.
Aloitusviesti ei ole Soinin vaan minun.
Jouko Piho
13.05.2011 20:06
Ei hallituksessa olo ole itsetarkoitus.
Eikä hallituksessa kannata olla, jos joutuu tekemään liikaa kompromisseja. Omia ihanteita ja sanottuja sanoja vastaan toimiminen syö varmasti kannatusta, kun ihmiset oikeutetusti pettyvät.
Tästä että PS ei mene hallitukseen, ovat yllättävän monet hermostuneet ja menettäneet malttinsa.
Ei kannata.
Elämä jatkuu, vaaleja tulee tämän jälkeenkin ja oppositiostakin käsin voi vaikuttaa politiikan sisältöön.
Ensi vuonna on kuntavaalit ja presidentinvaalit. Jos PS toimii viisaasti eduskunnassa, kannatus voi mainituissa vaaleissa olla suurta, kunnes vuoden 2015 eduskuntavaaleissa voi tulla tuplajytky.
12.05.2011 18:04
Kyse oli Billy Grahamista, joka ei ole vielä kuollut.
29.04.2011 01:53
Saku Mättö sai ääniä 126.
18.04.2011 00:26
Sain ääniä 56.
18.04.2011 00:25
Itsenäisyyspuolue.
11.04.2011 23:45
En ole sanonut, että oppositioedustajat olisivat riippumattomia. Mutta jos jotain muutosta halutaan, niin uskon, että se voisi olla paremmin toteutettavissa nykyisen opposition taholta kuin että nykyinen hallituskoalitio jatkaa.
Tiedän kyllä, että se vaatii myös suurta asennemuutosta monien oppositiopoliitikoidenkin ajatuksissa. Tässä on kyse sen verran uusista ja vallankumouksellisista ajatuksista.
Toivon ja uskon siis kuitenkin, että vastakaikua Suomen itsenäisyydelle löytyisi lähinnä nykyisten oppositiopuolueiden taholta ja sitten eduskunnan ulkopuolisten puolueiden taholta.
Jouko Piho
Itsenäisyyspuolueen
kansanedustajaehdokas (274)
Uusimaa
09.04.2011 22:16
Tässä vaikeassa tilanteessa on parasta, että Suomi eroaa EU:sta ja ottaa rahapolitiikan omiin käsiinsä.
Jouko Piho
Itsenäisyyspuolueen
kansanedustajaehdokas
n:o 274
Uusimaa
28.03.2011 03:42
Vahvistaminen merkitsee sen ilmoittamista, että koen Kristian Aallon saaman sanoman oikeaksi. Vahvistaminen on siis henkilökohtainen kannanottoni julkisesti.
23.03.2011 13:35
Ei YLE sensuroi mitään.
YLEn vaalikone on auki osoitteessa http://yle.fi/vaalikone11/index.php .
Jouko Piho
Itsenäisyyspuolueen
kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiiri
18.03.2011 21:39
K.D tulee olemaan vielä eduskunnassa oikeudenmukaisuuden, profeetallisuuden ja Jumalan tahdon esiintuojana.
Jos ei nyt tänä vuonna, niin sitten vuonna 2015.
Jouko Piho
Itsenäisyyspuolueen
kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiiri
16.03.2011 19:44
Tuo sanoma Japanista oli ja on minun sivuillani.
11.03.2011 19:03
En usko Sharen Maitreyaan uskonkohteena, kuten esim. Jeesukseen uskotaan.
Tiedän, että Benjamin Creme puhuu Maitreyan tulemisesta ja netti on täynnä Maitreyan opetuksia, jotka kuulostavat kyllä sellaiselta globalistiselta rauhan ja jakamisen propagandalta, mitä tuleva Antikristuskin tulee viljelemään.
En tiedä, onko Maitreya lopullinen Antikristus, mutta ainakin hän toimii samassa New Age -hengessä ja on Antikristuksen edelläkävijä.
08.03.2011 23:41
Kirjoitin kotisivuillani ( http://www.kolumbus.fi/jouko.piho ) seuraavasti: "On siis huomioitavaa, että katolinen kirkko tukee ja rohkaisee tällaisen uuden maailmanauktoriteetin syntymistä. Onko katolinen Timo Soini samoilla linjoilla?"
En ole siis väittänyt, että Timo Soini palvoo Antikristusta. Olen esittänyt kysymyksen, onko Timo Soini katolisen kirkon jäsenenä katolisen kirkon linjoilla, kun katolinen kirkko näyttää olevan mukana Uuden maailmanjärjestyksen synnyttämisessä.
07.03.2011 15:03
KD ei sitten lopulta hyväksynyt minua virallisesti kansanedustajaehdokkaaksi, vaikka epävirallisesti ehdokkuuteni piti olla jo varma. Syytä ei ole minulle kerrottu tarkemmin. On vain sanottu, että minulla on liian jyrkkiä kannanottoja.
Olen sen sijaan ollut 6.12.2010 lähtien Itsenäisyyspuolueen kansanedustajaehdokas Uudenmaan vaalipiirissä.
05.03.2011 14:06
Martti Pohjolainen on IPUn ainoa ehdokas Pohjois-Savossa. Mutta muissa vaalipiireissä on useita IPUn ehdokkaita, kuten Uudellamaalla on kymmenisen ehdokasta.
Martti Pohjolainen ei kehuskele täällä itseään, vaan muut ihmiset kehuvat Martti Pohjolaista. Siinä on vissi ero.
Jouko Piho
Itsenäisyyspuolueen
kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiirissä
25.02.2011 20:57
Jostakin on aloitettava.
Pienikin voi kasvaa isommaksi.
V. 1999 vaaleissa Perussuomalaisten kannatus oli 0,99%, v. 2003 1,57% ja v. 2007 4,05%. Nyt PS:n kannatus on siinä 17%:n tuntumassa.
24.02.2011 18:36
24 / 42