Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sari Essayah ei ole muslimi vaan kristitty. Hän kuuluu helluntaiseurakuntaan.
02.12.2010 17:42
Olen lukenut yllä olevat tiedonannot.
En ota niihin kantaa, koska niissä on kyse vanhoista asioista ajalta ennen minun IPUun tuloa.
29.11.2010 20:35
En ole vielä IPUn jäsen. Olen hakenut jäsenyyttä. Asia ratkeaa 6.12.2010 IPUn puoluehallituksen kokouksessa.
28.11.2010 15:27
Veikkaus on vääränsuuntainen.
Ei tähänastikaan ole ollut kyse siitä, että minä huomaisin olevani väärässä puolueessa, koska olen aina ollut uskollisesti eri puolueissa siihen asti kun on tullut kenkää.
Kyse on ollut aina siitä, että kulloinenkin puolue on tullut siihen johtopäätökseen, että minä olen ajatuksineni väärässä puolueessa.
Minä en ole siis vaihtanut puoluetta, vaan puolue on vaihtanut minut ulos puolueesta.
Joten oikea kysymys olisi veikata, jos niin haluaa:
Kauanko kestää, että IPU huomaa Pihon olevan väärässä puolueessa ja antaa sen takia Piholle kenkää.
Eli minä itse en ole kukasta kukkaan lentelevä kevytmielinen puolueen vaihtaja, vaan olen joutunut tilanteeseen, että eri puolueet ovat hyljänneet minut, kuka mistäkin syystä, lähinnä ilmeisesti mielipiteitteni takia.
Jouko Piho
28.11.2010 00:34
Suomi24:n IPU -palsta ei ole totuuden lähde, jos haluaa arvioida asioita totuudenmukaisesti.
Esim. Pohjois-Savossa IPUlla on yksi kansanedustajaehdokas, Martti Pohjolainen, jolle toivon menestystä, mutta Uudellamaalla IPUlla on jo kuusi kansanedustajaehdokasta, ja kohta seitsemän, jos minut hyväksytään 6.12.2010 pidettävässä puoluehallituksen kokouksessa.
Tämän palstan kirjoitukset eivät siis anna täysin totuudenmukaista kuvaa siitä, mitä oikeasti tapahtuu ja kuinka paljon eri puolella Suomea.
Tällä palstalla on myös jonkin verran alatyylisiä kirjoittajia, joiden viestit minä halua pois.
Haluan sillä tavoin nostaa Suomi24:n IPUn palstan tasoa.
27.11.2010 18:35
IPUlla ei ole puolueena kantaa homoliittoihin. Jokainen voi siinä asiassa toimia omantuntonsa mukaan. Minusta linja on OK, koska IPUa yhdistää yksi iso asia, joka on EU:sta eroaminen. Tämän kaikkein tärkeimmän teeman takana on erilaisia ihmisiä, joilla on poikkeavia käsityksiä. Tätä olennaisinta asiaa ei kannata tuhota sillä, että ruvettaisiin kovasti väittelemään kaikista muistakin mielipiteistä.
On mahdotonta luoda puoluetta, jossa kaikki olisivat samaa mieltä kaikesta. Tämä ei onnistunut edes KD:ssa, jossa puolue on hyväksynyt kielteisen kannan homoliittoja vastaan, mutta siitä huolimatta Tarja Tallqvistille annettiin erioikeus olla kansanedustajaehdokkaana, vaikka hänellä on puolueen linjasta poikkeava näkemys.
26.11.2010 20:40
Voisivatko Itsenäisyyspuolueessa kauemmin olleet henkilöt kommentoida aloittajan väitteitä?
25.11.2010 23:32
Minä en ole syyttänyt ylläpitoa mistään.
Minä olen rekisteröitynyt kirjoittaja ja kaikissa viesteissäni lukee ylhäällä JoukoPiho.
Mitä tulee vielä siihen, että minua ei lopullisesti valittu kansanedustajaehdokkaaksi, mikä johti erooni KD:sta, niin syy on vain siinä, että KD:n Uudenmaan piirihallituksen mielestä minua ei voitu asettaa ehdolle, koska minulla on jyrkkiä mielipiteitä, joiden ei katsottu olevan linjassa KD:n linjan kanssa.
Itse luulin ja minun oli annettu ymmärtää pitkin vuotta, että minä olisin mahtunut KD:n sisälle poikkeavine painotuksineni.
Mutta niin ei sitten ollutkaan.
24.11.2010 18:54
En tiedä tässä asiassa IPUn kantaa.
22.11.2010 23:07
En ole loikkari.
Minä olen siirtymässä IPUun tilanteessa, jossa minä en kuulu mihinkään puolueeseen. Olen siis vapaa siirtymään minne haluan.
22.11.2010 21:09
Minä en ole luovuttaja enkä loikkari.
Minä olisin halunnut jatkaa KD:ssa.
Mutta en voi jatkaa, koska KD:n Uudenmaan piirihallitus on sitä mieltä, että minulla on liian jyrkkiä mielipiteitä, jotka eivät käy yksiin KD:n linjan kanssa.
Minä en siis ole kääntänyt takkia, vaan on käynyt ilmi, että minun takkini ei käy alkuunkaan yksiin KD:n takin kanssa.
Mitä siinä voi enää tehdä?
Asia on loppuun käsitelty.
18.11.2010 02:54
Lähetin maanantaina 15.11.2010 kirjeen KD:n Uudenmaan piirihallitukselle, jossa kyselin listalta poistamiseni tarkempia syitä sekä toin ilmi sen, että jos poistamiseni perutaan, niin minäkin perun sitten eroni KD:sta.
Sain tänään 17.11.2010 seuraavan vastauksen.
"Piirihallitus ei esitä Jouko Pihoa ehdokkaaksi.
Jyrkät kannanotot jotka eivät vastaa puolueen linjaa estää asettamista ehdolle."
Asia on nyt sitten lopullisesti selvä. Minulla ei ole tulevaisuutta KD-puolueessa.
18.11.2010 02:13
Tuo ideani KD:n ja PS:n yhdistämisestä oli vain ehdotus. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että en voinut jatkaa KD:ssa. Olen tänään saanut tietää, että syy siihen, että minua ei voida asettaa KD:n kansanedustajaehdokkaaksi on se, että minulla on liian jyrkkiä mielipiteitä, jotka eivät sovi yhteen KD:n linjan kanssa.
18.11.2010 00:34
Lähetin maanantaina 15.11.2010 vielä kirjeen KD:n Uudenmaan piirihallitukselle, jossa kyselin listalta poistamiseni tarkempia syitä sekä toin ilmi sen, että jos poistamiseni perutaan, niin minäkin perun sitten eroni KD:sta.
Sain tänään 17.11.2010 seuraavan vastauksen.
"Piirihallitus ei esitä Jouko Pihoa ehdokkaaksi.
Jyrkät kannanotot jotka eivät vastaa puolueen linjaa estää asettamista ehdolle."
Asia on nyt sitten lopullisesti selvä. Minulla ei ole tulevaisuutta KD-puolueessa.
17.11.2010 20:46
Jos viittaat Perussuomalaisiin, niin eivät Perussuomalaiset ole minun vihamiehiäni.
17.11.2010 00:16
En ole missään vaiheessa kyseenalaistanut Päivi Räsäsen valtaa, asemaa ja auktoriteettia. Minun listalta poistamisen takana on vain KD:n Uudenmaan piirihallitus, ei Räsänen. Minulla on hyvät välit Päivi Räsäsen kanssa.
16.11.2010 13:37
Niin, sinä et ole tajunnut koko asiaa.
Se, että sinä et valitettavasti tunne Jumalaa, ei tarkoita, ettei Jumala olisi olemassa. Kyllä Hän on. Jumala on luonut sinutkin.
Jeesus kuoli, mutta yli 500 silminnäkijää näki Jeesuksen elävänä sen jälkeen kun Jeesus nousi kuolleista.
Jeesus elää.
11.11.2010 23:55
Pedon luku on 666.
11.11.2010 23:52
Miten tuo fakta, että kolme ykköstä on kertolaskun jälkeen edelleen yksi, liittyy salaliittoihin?
Ei mitenkään.
Se on matematiikkaa, joka todistaa, että kolme voi olla yksi. Jumalan kolminaisuuden pilkkaajat ovat vain käyttäneet väärää matematiikkaa eli yhteenlaskua, koska 1+1+1 ei ole 1 vaan 3.
11.11.2010 23:39
Minut on heitetty jo monta kertaa eri paikoista, uskonnollisista ja poliittisista pihalle, joten varmaankin minä olen se Jouko Piho, jota tarkoitat.
11.11.2010 23:35
29 / 42