Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jap_1
profiilit
jap_1
jap_1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
yleensä jos iso koira on niin niitä taluttaa pienoinen mies tai nainen jolla on pelkoja elämässä ja puhuja on 195 pitkä ja 124 kg kannattas ensin kannattas sellaisten isojen koirien omistajien hakeutua kummanki hoitoon/kasvatatus laitokseen!!! pitää näyttää koiralla että tässä minä olen sairasta
17.12.2012 20:07
mene venäjälle homo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pääset siperiaan!siellä ainakin vielä toimii oikeus siinä asiassa! ja vielä kysyn mikä sinua kiinnostaa miehen paskasessa perseessä jota nuolettekin vielä?
06.07.2010 21:02
siis sinäkö purat hesassa kuormaa kärryperässä ja suoraan sanon sinulle että haista paska sano yksikin paikka hesan keskustassa jossa sinä ajat kärry perässä? ja purat kuormaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ainut jolla voit ajaa niin nupilla ja toiseksi sinne ei tarvitse ajaa kun idiootti me ajetaan sompasaareen tai nykyisin uuteen satamaan ja sinä vitun kyttä olen edelleen samaa mieltä että 300 virkaa on kytillä liikaa mopopoikien kyttäämiseen kun paljon tärkempiäkin asioita on tässä maassa ja piste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. ja vastuun otan siitä,mutta en niitä mopopojista/tytöistä. ja toiset 300 virkaa pois poliiseilta jotka kyttäää harmittomia puistonpenkillä istuvia humalaisia ja yritetään niitä sakottaa kun ei niiltä koskaan mitään saa takaisin siis valtiolle ja toiset 300 virkaa heti pois eli yhteensä n:900 virkaa on aivan tyhjänpäiväsiä,koska kytät on niin saatanan typeriä akkasa pieksäjiä ja rattijuoppoja kavaltajia,mutta haluan keskustelua ja varsinkin sinulta joka olet typerys joka sensuroit minun viestejäni?
23.04.2010 07:30
1 / 1