Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
juntti99
profiilit
juntti99
juntti99
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi!+Tässähaän+molemminpuoleisen+konsultoinnin+paikka,+meillä+ongelma+juuri+päinvastoin.
Varmastikaan+ei+ole+yhtä+oikeaa+tapaa+hoitaa+asiaa.+Puhumuninen+ja+kuunteleminen+ovat+varmasti+ne+tehokkaimmat,+mutta+ilmeisesti+olet+jo+yrittänyt+niitäkin.++Tietynlainen+kiinnostus+toisen+harrastuksista+voisi+auttaa,+mutta+liiallinen+myös+pahasta.+Mikään+pakolla+keksitty+yhteinen+harrastus+ei+toimi.+Kiireetön+yhteinen+aika+on+hyvä+tapa+hoitaa.
Lelut+ja+vastaavat+saattavat+aiheuttaa+enempi+haittaa,+varsinkin+jos+toinen+kokee+ne+kilpailijoiksi.+Seksiviestejä+kannattaa+kokeilla,+mulla+ne+ainakin+toimisi.
Onnea+ja+menestystä.
12.03.2019 09:25
Yleensä autan toisen myös huipulle ja yhdessä sitten tasaannutaan tilanteesta. Joskus jokin krampin tai vastaavan takia tarvii hiukan tilaa. Mutta pienen hetken jälkeen pystyy jatkamaan. mikäs sen kivempaa kuin rauhoittua auttamalla toista.
29.10.2015 08:53
Lääkäriin. Vastaanotto maksaa terveyskeskuksessa 15 euroo ja vitosen paikkeilla 12kpl tutkittuja pillereitä. Mikä tuossa on kallista? Parhaassa tapauksessa saa saman päivänä lääkäriajan. Yliopston apteekin hinta.
05.12.2014 10:01
On se mielenkiintoista noiden naisten kanssa. Meilllä käytiin parisuhdeterapiassa. Auttoi hetkeksi, mutta sitten tuli elämänmuutos. Toinen lähti muualle töihin.Työterveyslääkäri passitti masennuksen takia kallonkutistajalle seurauksena taasen kuollut seksi- ja yhteiselämä. Kallonkutistaja opetti, että saa olla omatahto, muttei opettanut toisenkin ihmisen saa huomioida.
Eli nykyään nähdään 1-2kertaa/kk lomilla hiukan enenmän, mutta seksi on lähes pois. Olen hoitanut muksut viimeiset vuodet yksi ja kaikki ovat alaikäisiä vielä. Seksiin ei saa painostaa ja ehdottelu on kuulemma jo painostamista.
Varaa aika sinne terapeutille. Jos joudut lähtemään yksin niin saat sitä kyllä hyötyä keskustelemalla ammattilaisen kanssa. KOskaan ei tiedä vaikka siippakin lähtisi kun on aika varattu.
Onnea ja mnestystä.
23.06.2014 08:34
Usein olen tavannut naisia jotka eivät tahdo ottaa vastaan suuseksiä. Vaikka ollaan oltu saunomassa, ettei voi paikat olla "likaisena". Itseltä on kyllä jäänyt vielä kokemat kakkososasto.
17.06.2014 13:04
Tää on ensimmäinen koira joka toimii näin. Koira saa kyllä liikuntaa tarpeeksi ja se karkaaminen tapahtuu myös silloin jos mahdollista. Olen käyttänyt linnustukseen koiraa ja siellä se saa varmasti liikuntaa ja edelleen ongelma jatkuu. Edeliset koirat ovat oppineet muutamasta kerrasta , kun karkaamisen jälkeen ovat joutuneet tarhaaan.
20.01.2011 17:19
1 / 1