Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bushmanni
profiilit
bushmanni
bushmanni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
489
Kommenttia
8309
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Höpsis.+Opettele+ymmärtämään+lukemasi.+Kirjoitin+että+täällä+on+typeryksiä+ja+henkisesti+vajaita,+joita+kutittelemalla+olisi+helppo+osoittaa+uskonnon+järjettömyys,+mutta+henkisesti+vajaiden+ihmisten,+kuten+yurkin,+härnääminen+ei+ole+rehellistä+peliä.
13.08.2016 00:07
Missä+minä+valehtelin,+oi+kristinuskon+tulevaisuuden+toivo+ja+sen+leveät+hartiat.+
Sinä+olet+uskontosi+tulevaisuus+ja+se+saa+minut+aina+hyvälle+tuulelle!
12.08.2016 23:15
Oikein+siunattua+sipattia.+Sipatti+on+vessatonttuni+siunaama+vapaapäivä.+Vessatonttuni+pistää+jokaisen+sipatinpäivää+noudattamattoman+alimpaan+viemäriin.+Tämä+tapahtuu+kuolemanne+jälkeen,+tietenkin.+
Mutta+kun+vain+pidätte+sipatin,+ei+ole+pelkoa+viemäriin+joutumisesta!+Vessatonttuni+siunausta,+joka+kuoli+viemärirotan+puolesta,+jotta+te+saisitte+elää!+Saleikum+allelujaa!
12.08.2016 21:04
>>+Samoin+on+myös+erään+kansan+40-vuotisen+erämaassa+poukkoilemisen+laita.++>>
Tämä+on+kyllä+loistava+esimerkki+siitä,+että+raamattu+on+todella+taikauskoinen+satukirja+kaikilla+kuviteltavissa+olevilla+tavoilla.
Egyptiläiset+pitivät+erittäin+tarkkaa+kirjaa+kaikesta,+mitä+valtakunnassa+silloin+tapahtui+ja+edes+yhtä+merkintää+ei+ole+siitä,+että+noin+miljoona+heprealaista+oli+siellä+orjina.
Myöskään+egyptiläisiä+kohdanneista+vitsauksista+(heinäsirkat,+esikoispoikien+kuolema+yms)+ei+ole+edes+yhtä+merkintää,+jonka+voisi+äärettömän+leväperäisesti+ja+vapaasti+tulkittuna+tarkoittavan+kyseistä+beduiinien+satukirjan+mainitsemaa+asiaa.
Ja+sitten+se+paras+kohta,+eli+600+000+heprealaista+sotakelpoista+miestä+ynnä+naiset,+lapset+ja+karja+jne+jne+jne,+hortoilee+pienellä+aavikolla+40+vuotta,+jättämättä+jälkeensä+edes+yhtä+esinettä,+joka+voitaisiin+löytää+arkeologisin+menetelmin+tapahtuman+jälkeen.
Miljoona+tai+jopa+ylikin+kulkijaa,+ihmiset+ja+eläimet,+pienellä+hiekkapläntillä+ja+sinne+ei+jää+niiden+miljoonan+kulkijan+taivalluksesta,+joka+kesti+kokonaista+40+vuotta,+edes+yhtä+haarukkaa+löydettäväksi.+Tai+orjakahleen+pientä+osasta.
Jos+todellakin+miljoona+ihmistä+horteilee+maantieteellisesti+hyvin+pienellä+alueella+eläimiensä+kera+40+vuotta,+ennen+kuin+he+löytävät+perille,+niin+kyllä+siitä+jokaisen+järkevän+ihmisen+pitäisi+osata+tehdä+oikeat+johtopäätökset,+mutta+kun+ei,+niin+ei.
No+ne+henkilöt+ovat+sitten+tällä+hetkellä+pitämässä+kristinuskoa+pystyssä,+johtamassa+adventtikirkkoa+yms+ja+viemässä+uskontoaan+kohti+sen+ansaitsemaa+loppua.
Toisaalta+he,+jotka+ovat+koskaan+selvittäneet+teologisen+tiedekunnan+eksegetiikan+kursseista+edes+ensimmäistä,+tietävät+että+mitä+tämä+kaikki+tarkoittaa,+mutta+jos+he+ovat+tällä+hetkellä+adventtikirkon+kuukausipalkkaisia+työntekijöitä,+he+osannevat+pitää+suunsa+tiukasti+supussa.
12.08.2016 19:26
>>>+Minä+tulkitsen+tämän+evankeliumissa+olevan+kertomuksen+siitä+kun+Jeesus+kirosi+hedelmättömän+viikunapuun+nimenomaan+vertauskuvallisena+tekona,+jolla+on+hengellinen+tarkoitus.++>>>
Kirosi+viattoman+puun+syyttä+suotta,+kun+joku+oli+syönyt+kaikki+hedelmät!
En+ymmärrä,+että+mitä+ihmettä+se+puusepän+hampaaton+poika+halusi+teollaan+kertoa?
Joten+kerro+minulle+omin+sanoin,+että+mitä+Jeesus+halusi+kertoa+sillä,+että+hän+kirosi+viikunapuun,+kuihdutti+sen,+koska+joku+oli+ehtinyt+syödä/poimia+sen+hedelmät,+koska+eihän+se+liikkumaan+ja+puhumaan+kykenemätön+viikunapuu+voinut+mitenkään+vaikuttaa+siihen,+että+joku+popsi+sen+hedelmät+ja+Jeesusta+vitutti+moinen+homma.
Jos+tarinassa+olisi+edes+pieni+järki,+niin+Jeesus+olisi+kuihduttanut+ne+tyypit,+jotka+ehtivät+poimia+viikunat+ennen+Jeesusta,+mutta+tappaa+nyt+viaton+puu,+koska+joku+oli+vienyt+hedelmät,+niin+eihän+siinä+ole+edes+älyn+hiventä!
12.08.2016 19:02
>>>+Kyllä+te+ateistit+olette+paskamaisia.+Ei+voi+muuta+sanoa!++>>
Ei+suinkaan.+Me+vain+kerromme+teille+taikauskoisille+totuuden+taikauskostanne.
Raamatun+mukaan+kiroaminen+on+totisinta+totta+mutta+viranomaisten+mukaan,+sekä+nykyisin+lain+mukaan,+joka+perustuu+normaalien+ihmisten+järkeviin+käsityksiin,+kiroaminen+on+huuhaata,+taikauskoa+ja+sinun+termeilläsi+hevonpaskaa,+jota+ei+tule+ottaa+tosissaan,+kuin+taikauskoisten+polvästien,+jotka+pitävät+beduiinien+satuja+totena.
12.08.2016 18:58
>>>+Islam+on+todellinen+uhka,+koska+sen+sisällä+imaamit/johtajat+lietsoo+jihadististisia+arvoja,+näitä+merkkejä+on+nähtävissä.+Islam+aktivoituu+kovaa+kyytiä.+>>>
Radikaali+islam+on+aivan+yhtä+suuri+uhka+kuin+radikaali+kristillisyys.+Hulluja+on+joka+junassa+kun+uskonnoista+puhutaan.
>>>++Oletetaan+tilanne+,+että+sinä+ja+vaimosi+sattuisitte+menehtymään+ja+lapsille+pitäisi+löytää+uudet+vanhemmat.+No!+Jorma+ja+Peter+haluaa+samaan+aikaan+perheenlisäystä.+Lapsesi+sijoitettaan+heille,+koska+näinhän+sinä+lain+muutoksella+halusitkin.++>>>
Minulle+tämä+ei+olisi+ongelma,+mutta+sinulle+ilmeisesti+on?
Ennemmin+lapseni+saisi+Jorma+ja+Peter+kuin+kaltaisesi+rasisti+ja+syrjijä+ja+uskonnollinen+hihhuli.
>>>+Alunperin+avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen+liitto.+Ok!+>>>
Ei+ollut,+vaan+miehen+ja+usean+naisen.+Tai+miehen+ja+usean+orjanaisen.+Tai+miehen+ja+hänen+raiskaamansa+naisen.+Tai+miehen+ja+sotavangiksi+saadun+naisen+tai+usean+naisen+jne.
12.08.2016 14:34
>>>+Tee+kuten+puhut,+ja+myönnä+siis,+että+olet+tehnyt+syntiä+ja+väärin.+>>>
Mitä+syntiä?+Niiden+taikauskoisten+beduiinien+mielikuvituskaverin+hommia+vai?+En+ole+tehnyt,+kuten+et+sinäkään,+koska+synti+on+taikauskoa.+Huuhaata.+Beduiinien+nuotiosatuja.
>>>+Sinä+nyt+vain+kiellät+vastuusi,+sen+sijaan+että+sysäisit+sitä+jollekin.++>>>
Minkä+vastuun+minä+kiellän?+Jos+teen+jotakuta+kohtaan+ikävästi,+olen+itse+vastuussa+tekemisistäni+ja+vastuussa+kyseiselle+henkilölle,+mutta+sinä+piiloudut+mielikuvituskaverisi+selän+taakse+piiloon,+kuten+kunnon+uskovaisilla+on+tapana.
>>>+Kyllä+vajavaisuuden+myöntäminen+nyt+on+ihan+ensiaskel+silläkin+polulla+jota+ihannoit.+>>>
Höpsis.+Olen+oikein+tyytyväinen+itseeni+ja+elämääni.+En+tarvitse+minkään+mielikuvituskaverin+suosiota+tunteakseni+kaiken+olevan+reilassa.+Eikä+minun+etenkään+tarvitse+myöntää+mitään,+mihin+en+ole+syyllinen.
>>>+Vai+haluatko+sinä+siis+jatkaa+murhaajana,+avionrikkojana+ja+valehtelijana+olemista?++>>
Edelleenkään+en+ole+halukas+edes+ottamaan+ensimmäistä+askelta+kyseisiin+puuhiin,+mutta+sinä+olet+ilmeisesti+ottanut+jo+sen+askeleen+ja+mikäs+on+ottaessa,+kun+aina+voi+sitten+mennä+mielikuvituskaverin+selän+taakse+piiloon.
12.08.2016 14:27
<<<Pysyt+siis+kieltolinjalla+>>>
Mielikuvitusolentojen+ja+beduiinien+satujen+termistön+suhteen+kyllä.+Et+ole+antanut+vuosien+mittaan+edes+yhtä+syytä+vaihtaa+mielipidettäni+palvomaasi+beduiinien+nuotiosatujen+taikatemppuilijaan.
<<<Mutta+jos+maailmassa+ei+olisi+syntiä,+tämä+olisi+paljon+mukavampi+paikka+tallustella,+myönnätpä+asian+tai+et.>>>
Jos+kaikki+osaisivat+käyttäytyä,+maailma+olisi+parempi+paikka.
Jos+ihmiset+alkasivat+ottaa+vastuuta+omista+toimistaan,+eivätkä+sysäisi+vastuuta+taikauskojen+mielikuvituskavereille,+kuten+sinäkin+teet,+maailma+olisi+parempi+paikka.
Onneksi+yhä+vähemmän+ihmisiä+tarvitsee+normaaliin+käytökseen+mielikuvituskavereita+niin+jospa+lähimmäisen+huomioiminen+alkaisi+sujua+luonnostaan.
Ensin+on+vain+päästävä+taikauskoista+eroon+ja+siitähän+huolehtivat+jumalat+itse+pettämällä+kannattajansa+ja+sitten+tietenkin+jumalien+sekopäiset+kannattajat+toimillaan+ja+mainostamalla+sairaita+ja+vinksahteneita+jumaliaan.
11.08.2016 21:20
Juu,+jonka+se+hutiloiva+pöljäke+oli+itse+luonut,+beduiinien+satujen+mukaan.
11.08.2016 18:05
<<<<Kysyin:+"Haluatko+sinä+jatkaa+murhaajana,+avionrikkojana+ja+valehtelijana+olemista?"
Vastasit:+"Minulla+ei+ole+edes+pienintä+mielenkiintoa+ALOITTAA+sellaisena+olemista"
Jatkoit+vielä:+"No+minä+nyt+en+satu+olemaan+MINKÄÄN+synnin+vallassa"
Joten+itse+olet+todistuksesi+antanut.+Täydellinen+mikä+täydellinen,+koska+se+joka+on+joskus+syntiä+tehnyt,+on+"aloittanut"+synnin+tekemisen+ja+on+synnin+vallassa+>>>
Minulle+se,+että+ei+valehtele,+murhaa,+raiskaa+tai+petä,+on+ihan+normaalia+käytöstä.
Sinulleko+ei+ole+ja+sinulle+minun+ja+monen+muun+normaali+käytös+edustaa+jotain+jumalallista+täydellisyyttä?
Synti+on+sinun+taikauskoisten+beduiinikavereittesi+keksimä+termi,+jolle+ei+ole+tavallisten+ja+normaalien+ihmisten+maailmassa+käyttöä.+Vain+siellä+taikauskoisten+kutistuvalla+hiekkalaatikolla.
<<<Kerro+toki+jos+olet+sittenkin+valehtelija,+murhaaja+ja+avionrikkoja+-+eli+kuten+syntinen+ihminen+on.>>>
Sinun+jumalasi+on+henkisesti+sairas+perverssi,+jos+hänelle+pitää+tunnustaa+ja+hänen+kaverikseen+päästäkseen+pitää+olla+jotain+mitä+ei+ole.
11.08.2016 18:04
Kirja+saapui+vihdoin+viimein+ja+nyt+alkaa+kova+luku-urakka.
Ehkäpä+tämän+kirjan+jälkeen+sitten+on+selvempääkin+selvempää+se,+että+miksi+sitä+Jeesustakin+on+pitänyt+odotella+takaisin+rapiat+2000+vuotta+vaikka+lupasi+palata+oman+aikansa+ajan+kannattajien+vielä+eläessä.
No+osoittakaapa+yksikin+jumala,+joka+on+pitänyt+selkeästi+lupauksensa+ilman+mielipuolista+jumalan+sanomisten+tulkintaa+ja+venyttelyä,+niin+minä+lupaan+sellaiselle+ihan+ikioman+planeetan,+jonne+pääset+jumalaksi.
11.08.2016 14:55
>>>Aivan+hienoa+jos+löytyy+yksi+tällainen+täydellinen+ihminen+joka+ei+koskaan+elämässään+ole+edes+vihastunut+eivätkä+valehdellut.++>>>
Eikös+se+sinun+mielikuvituskaverisi+kieltänyt+antamasta+väärää+todistusta+lähimmäisestä,+vai+mitä+siellä+saduissa+jupistiin?
ELi+noin+vähän+sinä+uskot+jumalaasi+ja+hänen+ohjeisiinsa?+No+toivottavasti+mielikuvituskaverisi+osaa+sitten+palkita+sinut+hyvin,+vai+olitko+sinä+nyt+jonkin+synnin+alaisuudessa+ja+se+et+ollut+sinä,+joka+antoi+väärän+todistuksen+lähimmäisestään?
No+onneksi+se+beduiinien+mielikuvitusystävä+antaa+tuonkin+solvauksen+sinulle+anteeksi.
Minusta+esimerkiksi+valehtelemattomuus+on+ihan+normaalia+käytöstä,+eikä+se+tee+minusta+täydellistä+ihmistä.+Sinulle+se+ei+ilmeisesti+ole+normaalia+käytöstä,+vaan+tarvitse+mielikuvituskaverin+sinua+jelppimään?
Mutta+se+on+minusta+aina+mukavaa+huomata+se+täydellinen+kristitty,+joka+elää+jonkin+pyhän+hengen+alaisuudessa,+kun+hiukan+kuorta+rapsuttaa,+eli+sellaisia+te+vain+olette,+vekkuleita,+vaikka+puheet+on+niin+kovat+uudestisyntymisestä+ja+muusta+taikauskoisesta+roskasta.
11.08.2016 14:48
>>>+Ahaa.+Et+siis+koskaan+ole+vihastunut+kehenkään,+katsonut+naista+himoiten+etkä+valehdellut+sanaakaan+?+>>
Niin,+miksipä+tuollaista+harrastaa,+kun+mitä+iloa+siitä+on?+Minulla+ei+ole+myöskään+ollut+koskaan+tarvetta+raiskata+ketään,+eikä+hyväksikäyttää+lapsiakaan+jne,+mutta+jos+sinulla+on+koko+ajan+tarvetta+tuollaiseen,+niin+onhan+se+ihan+kiva+juttu,+että+sinulla+on+beduiinien+keksimä+mielikuvituskaveri,+joka+voi+sinulle+sitten+antaa+kauheat+tekosi+anteeksi.
Kyllä+minä+ymmärrän+sen+pointin,+miksi+sellainen+on+keksitty.
>>>+ei+hän+sovi+siihen+joukkoon+joka+vapautetaan+synnin+vallasta.+>>>
No+minä+nyt+en+satu+olemaan+minkään+synnin+vallassa,+mutta+jos+sinä+olet+ja+sinulla+on+sisäistä+taipumusta+himoita+naapurin+vaimoa,+valehdella+koko+ajan,+haluaisit+tappaa+jonkin,+niin+sen+estävä+mielikuvituskaveri+on+sinulle+sitten+ihan+mukiinmenevä+ratkaisu+pitää+kammottavat+taipumuksesi+piilossa.
>>>Asenteesihan+tuli+tuossa+selväksi:+vaikka+oletkin+tehnyt+väärin,+kiellät+sen,+etkä+halua+halua+väärin+tekemisestä+eroon+vaikka+sen+lahjana+saisit.++>>>
Vietän+ihan+tavallista,+normaalin+ihmisen+elämää,+eikä+minulla+on+mitään+tarvetta+tehdä+mitään+väärin,+mutta+jos+sinulla+on+sellainen+tarve+ja+sisäinen+pakko,+niin+toki+muinaisten+taikauskoisten+beduiinien+nuotiosatujen+mielikuvituskaveri+on+sinulle+ihan+kelpo+kaveri+pitää+sairaat+taipuksesi+kurissa.
Tämä+sinun+läpimätä+ja+sairas+uskontosi+kompastuu+jo+alkumetreillä+tavallisen+ihmisen+kohdalla+siinä,+että+hänen+pitäisi+tunnustaa+olevansa+jotain+mitä+hän+ei+ole.
Mutta+on+kiva+tietää,+että+sinulla+on+sairaita+ja+ehkäpä+jopa+rikollisia+taipumuksia,+joita+et+kykene+pitämään+kurissa+ilman+mielikuvitusystävääsi.
+>>>+Olet+siis+sodassa+totuutta+ja+Rakkautta+vastaan.++>>>
Sodassa?+Totuutta+ja+rakkautta+vastaan?
Sinä+olet+sekaisin,+ei+voi+enää+muuta+sanoa,+mutta+mitäpä+muuta+voi+olettaa+ihmiseltä,+joka+tarvii+mielikuvitusystävän+apua+kun+koko+ajan+valehtelututtaa+ja++tekee+mieli+tuntematonta+naista.
11.08.2016 12:51
>>>+Ihmisten+kesken+ei+ole+absoluuttista+totuutta+ole,+on+vain+ihmisten+erilaisia+mielipiteitä.++>>>
Höpsis.+Tieteellisen+tutkimuksen+tuottama+tieto+on+hyvin+kaukana+yksittäisen+ihmisen+mielipiteestä,+koskien+vaikkapa+taikauskoisten+beduiinien+nuotiosatuja.
Edelleenkään+et+antanut+minulle+edes+yhtä+syytä+korvata+tietämättömyys+jostain+asiasta+varhaisten,+taikauskoisten+beduiinien+nuotiotarinoilla.
Ja+sinäkin+tunnut+hyväksyvän+vain+yhden+ryhmän+taikauskoisten+nuotiosadut,+etkä+välitä+esimerkiksi+muinaisten+intialaisten+nuotiosaduista,+joita+he+ovat+kehitelleet+samaan+aikaan+kuin+nuo+aavikon+beduiinit.
Tosin+tieteellinen+tutkimus+on+todennut+molemmat+aivan+samanlaisiksi+tietämättömyyteen+ja+taikauskoon+perustuvaksi+hölynpölyksi,+mutta+se+ei+tunnu+uskovaisia+haittaavan,+kun+he+odottelevat+takaisin+aina+pettäviä+ja+valehtelevia+jumaliaan.
11.08.2016 08:37
>>Haluatko+sinä+jatkaa+murhaajana,+avionrikkojana+ja+valehtelijana+olemista+?+>>
Minulla+ei+ole+edes+pienintä+mielenkiintoa+aloittaa+sellaisena+olemista,+vaikka+sitten+pääsisin+siitä+mielikuvituskaverisi+taikatemppujen+avulla+eroon.
>>>>+Juuri+näin,+entisiä.+"se,+mikä+on+vanhaa,+on+kadonnut,+katso,+uusi+on+sijaan+tullut."+>>>
En+minä+edelleenkään+tajua+jumalasi+logiikkaa,+että+hän+antaa+ihmisille+tilaisuuden+tehdä+pahaa,+tappaa,+murhata+ja+raiskata+ja+sitten+hän+poistaa+taikatempulla+ihmisiltä+sen+kyvyn+jotta+voi+päästää+heidät+palvomaan+itseään+ikuisuudeksi.
Hän+ei+selkeästi+osaa+asettua+uhrin+asemaan+ja+heidän,+joille+tehdään+täällä+käsittämätöntä+pahaa,+jotta+hän+voi+sitten+uudistaa+pahantekijät,+jotta+voi+päästää+heidtä+palvomaan+ikuisuudeksi+itseään.
Hän+selkeän+sadistisella+ja+sairaalla+logiikalla+on+luonut+pahuuden+siksi,+että+voi+taikatemppuilla+sen+pois+jotta+saa+sitten+kivoja+palvojia+omalle+huomionkipeydelleen.
MInusta+jumalasi+on+paha,+hyvin+paha,+moraaliton+ja+häneltä+puuttuu+kaikki+se,+että+voisin+kunnioittaa+häntä+edes+puolikkaan+sekunnin+ajan.
Mutta+sinä+voit+ja+sehän+on+kiva+asia!+Ajattele,+että+pääset+palvomaan+sitä+iljetystä+ikuisuudeksi+uudistuneiden+lastenraiskaajien+ja+hyväksikäyttäjien+kanssa!
Teillä+on+siellä+varmaan+tosi+kivaa,+eikä+varmasti+tule+jutunaiheet+loppumaan.
11.08.2016 07:58
Se,+että+ei+juuri+nyt+tiedä+jotain+asiaa,+ei+saa+minua+korvaamaan+tietämättömyyttä+taikauskoisten+beduiinien+saduilla.
10.08.2016 20:39
Ne+pyhät,+puhtaat+ja+nuhteettomat+on+entisiä+raiskaajia,+tappajia+ja+murhaajia.+Kunhan+ovat+hetken+nöyristelleet+huomionkipeää+ja+narsistista+jumalaasi+niin+sitten+he+taikatempulla+muuttuvat+muka+joksikin+muuksi+kuin+mitä+ovat.
10.08.2016 20:38
No+jos+minä+en+nyt+viihdy+lastenraiskaajien+ja+hyväksikäyttäjien+kanssa,+niin+en+minä+viihtyisi+ikuisuutta+jonkin+jumalan+taivaassa+heidän+kanssaan,+vaikka+ilmaiseksi+pääsisin.
Mutta+sinulla+siellä+tulee+hauskaa+olemaan+vaikkapa+lasten+hyväksikäyttäjien+kanssa+jotka+ovat+saaneet+paikan+taivaaseen+hieman+nöyristelemällä+jollekin+taikaukolle.+Puhumattakaan+ilmaisuudesta.
Jos+en+halua+olla+lasten+raiskaajien+kanssa+edes+maksusta,+niin+miksi+ihmeessä+haluaisin+olla+ilmaiseksi?
10.08.2016 19:52
>>>+Jeesus+tuli+pelastamaan+ihmisiä+kuolemasta+elämään.+Hän+ei+pelastanut+ihmisiä+synnistä+tai+synniltä,+vaan+kuolemasta+eli+siitä+että+ihminen+on+erossa+Jumalasta+-+minkä+taas+synti+aiheuttaa.+>>>
No+jo+on+hienoa+sananpyöritystä+kerrassaan.
Mutta+onnea+vaan+sinne+taivastielle,+kun+pääset+sinne+taivaaseen+murhaajien,+raiskaajien,+lasten+hyväksykäyttäjien+ja+muun+vastaavan+porukan+kanssa,+niin+voitte+sitten+rupatella+siitä,+että+miten+se+maanpäällinen+elämä+meni+ja+että+onneksi+kaikki+älysivät+pyytää+synnit+anteeksi+tarpeeksi+ajoissa.
http://www.sequimgazette.com/news/389239611.html
Tuokin+adventtikirkon+koulun+opettaja,+lapsien+raiskaaja+ja+hyväksikäyttäjä,+on+sitten+siellä+taivaassa+sinun+kanssasi,+jos+älyää+pyytää+synnit+anteeksi,+niin+on+kyllä+pakko+sanoa,+että+vaikka+pääsisin,+niin+en+kyllä+samaan+paikkaan+tulisi+vaikka+maksettaisiin.
Sellaisen+jumalan+taivaaseen+voisin+mennäkin,+jossa+olisi+rehellisiä+ateisteja+ja+että+se+jumala+arvostaisi+rehellisyyttä,+mutta+nythän+se+tuntuu+arvostavan+vain+sitä,+että+hänelle+ollaan+mieliksi+ja+nöyristellään,+mutta+muuten+saa+sitten+raiskata+ja+tappaa+niin+paljon+kuin+sielu+sietää,+niin+taivaaseen+ollaan+kuitenkin+menossa,+kun+vaan+nöyränä+pyydetään+kaikkia+tekemiään+hirveyksiä+anteeksi,+mielellään+vähän+tippa+linssissä.
10.08.2016 17:38
109 / 416