Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bushmanni
profiilit
bushmanni
bushmanni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
489
Kommenttia
8309
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
<<<<Saitko+oikein+hyvät+naurut?+;-)+>>>
No+ei+minua+koskaan+sairaan+ihmisen+harhaiset+mielipiteet+ole+naurattaneet.+Säälittää+lähinnä.
Sitäpä+se+uskonto+saa+aikaan.
04.06.2016 20:33
Oletkos+miettinyt+että+sinun+juttusi+kuulostavat+järkevän+ihmisen+mielestä+ihan+samalta+kuin+tuon+fundamentalistisen+reikäpään+jutut+sinun+mielestäsi.
Siksi+teidän+vänkäämisenne+on+loistavaa+rokotetta+uskontoja+ja+jumalia+vastaan.+
Tosin+pakko+myöntää+että+tuon+kahjon+rinnalla+sinä+vaikutat+väliin+jopa+ihan+järkevältä,+mutta+se+taas+tietenkin+johtuu+tuosta+kilpakosijastasi+joka+on+yhtä+sekaisin+kuin+yurki.+
Mutta+kuten+jokainen+hiukan+selväpäisempi+voi+havaita,+niin+eipä+uskonnolla+ole+mitään+positiivista+yksilön+kannalta.
04.06.2016 20:30
>>>+Minä+pidän+totena+Raamatun+kirjotuksia,+joiden+kautta+Jumala+sanoo+maailman+ja+Adamin+tulleen+luoduiksi+noin+6000+vuotta+sitten.+++>>>
Tietenkin+saat+pitää+roskaa+totena.+Ei+sitä+kukaan+kiellä+ja+minusta+on+oikein+mukavaa,+kun+teet+jumalastasi+ja+uskonnostasi+naurettavan.+Pitä+lippu+korkealla!
>>>+Kyllä.+Näin+minä+uskon.+>>>
Se+on+kyllä+tullut+selväksi.+Uskosi+perustuu+tosiasioiden+kieltämiseen,+eiköhän+sen+jo+jokainen+ole+huomannut.+Eipä+sinulla+juuri+muuta+mahdollisuutta+ole,+jos+haluat+pitää+mielikuvituskaverisi+elossa.+Sellaista+se+usko+on,+ihan+kirjaimellisesti.+Siksi+uskonnollinen+usko+on+mitä+hyödyttömintä.
+
>>>+Kiitos+vielä+kerran+sanoistasi!+:-)++>>>
Ole+hyvä+vaan.+Tuonkin+olet+toistanut+jo+papukaijan+tavoin+niin+monta+kertaa,+että+mitähän+siitä+pitäisi+ajatella?
04.06.2016 19:44
>>>+On+erotettava+toisistaan+evoluutioteoria+ja+evoluutio.+>>>
Miksi?+Evoluutioteoria+kuvaa+erittäin+tarkasti+sen,+että+mitä+luonnossa+havaittavassa+evoluutiossa+tapahtuu.
Se,+että+sinä+olet+opiskellut+postikorttitaiteilija+Kimmo+Pälikön+biologiaa,+ei+suinkaan+kumoa+tieteellistä+teoriaa,+ei+sinne+päinkään.
>>>>+Evoluutioteoria+edellyttää+sitä+....+>>>
Tuo+horina+oli+ihan+oma+keksimäsi+tai+postikorttitaiteilija+Kimmo+Pälikön+mielikuvitusta,+mutta+ei+sillä+mitään+muuta+virkaa+ollut.
>>>>+DNA-ketju+on+kasvanut+noin+mikrometristä+yli+metriin+(vuoden+2004+tieto,+nyt+näytti+Wikissä+olevan+jo+2+metriä+pituus!),+joka+on+ihmisen+DNA-ketjun+pituus.+>>>
No+minäpäs+annan+sinne+kreationistien+pikkujouluihin+ihan+sellaisen+jutun,+että+te+ette+käsitä+sitä+ollenkaan.
Ihmisen+yhden+solun+DNA-määrä+suoristettuna+on+noin+metrin+mittainen.+Nyt+voit+kertoa+tämän+Kimmo+Pälikölle+ja+Pekka+Reinikaiselle,+niin+heidän+ei+tarvitse+enää+levittää+valheita.+Yksi+solu+on+noin+millimetrin+sadasosan+pituinen,+eli+tässä+on+nyt+kreationistille+aika+pähkinä+purtavaksi.
https://peda.net/vimpeli/lukio/oppiaineet/biologia/bi2/9dnrjg
Ihan+lukiolaiset+tietää+tämän,+eikä+siinä+ole+mitään+kummallista.+Paitsi+siis+sinulle.
Tosin+sillä+ei+ole+mitään+tekemistä+sen+kanssa,+että+onko+evoluutioteoria+oikeassa+vai+ei,+eli+solun+DNA-määrä+voi+olla+vaikka+kilometrin,+mutta+toki+tuollainen+voi+saada+pienen+kreationistin+pienen+pään+sekaisin.+Kreationistit+rakastavat+kaikkia+suuria+lukuja+yms,+koska+eivät+voi+niitä+ymmärtää,+niin+se+on+todiste+jostain.
>>>+Mutaatiot+ovat+kuitenkin+useimmiten+haitallisia+tai+neutraaleja+eivätkä+paranna+eliöiden+kelpoisuutta+vaan+huonontavat+sitä!+>>>
Ihan+hirveää+roskaa+taas+kerran.+Ei+ole+helppoa,+kun+postikorttitaiteilija+on+laatinut+biologian+perusteet.
Siksihän+evoluutio+toimii,+koska+luonto+on+karsinut+haitalliset+mutaatiot+vuosimiljoonien+aikana+pois+ja+jäljelle+on+jääneet+ne+vähät+positiiviset+mutaatiot,++jotka+ovat+vieneet+lajeja+eteenpäin.+Sitten+pitää+muistaa,+että+suurin+osa+mutaatiosta,+olivatpa+vaikka+kuinka+haitallisia,+eivät+periydy,+vaan+koituvat+yksilön+kohtaloksi,+jos+ovat+nyt+haitallisia+yksilöllekään.
Evoluution+kaveri+on+luonnonvalinta,+joka+jää+kreationistin+pieniltä+aivoilta+näkemättä.+Evoluutio+ei+toimi+yksin+vaan+aina+luonnonvalinnan+kanssa.+Siinä+on+sellainen+Batman+ja+Robin,+että+lajit+kehittyvät+ja+mutaatiot+vievät+lajeja+koko+ajan+kohti+parempaa+sopeutumista+ympäristöön.
Meissä+kummassakin+syntyy+tälläkin+hetkellä+syöpiä,+ihan+koko+ajan,+useita+päivässä+ja+noin+kolmannes+meistä+saa+sen+syöväksi+asti+ja+mitä+pidempään+elämme,+sen+todennäköisempi+syöpä+jokaisella+on.
Tosin+elimistö+korjaa+näitä+haitallisia+mutaatioita+koko+ajan,+eli+elimistö+nitistää+sinustakin+useita+mutatoituneita+soluja+joka+päivä,+jotta+ne+eivät+kehity+syöväksi.+Tämänkin+kreationisti+unohtaa.+Useimmat+mutaatiot+ovat+haitallisia,+mutta+elimistö+korjaa+näitä+koko+ajan+ja+jos+se+ei+onnistu,+niin+luonnonvalinta+hoitaa+pelin+viimeistään.+Samoin+sellaisiakin+mutaatioita+elimistö+korjaa,+jotka+olisivat+meille+hyödyksi+ja+jos+elimistö+ei+onnistu+korjaamaan+niitä,+luonnonvalinta+pistää+"vahingon"+eteenpäin.
>>>+Mutaation+kokeneiden+eliöiden+kelpoisuus+olisi+huonontunut++>>>
Kyllä+ja+luonnonvalinta+karsii+ne,+joten+sukuaan+jatkaa+ne,+joilla+on+hyviä+mutaatioita.
>>>+Evoluutioteoria+siis+kumoaa+itse+itsensä+>>>
Ei+kumoa.+Evoluutioteoria+on+yksi+vahvimmista+tieteellisitä+teorioista+tänä+päivänä.
Kotiin+tulee+sekä+Lääkärilehti+että+Duodecim+ja+lähes+jokaisessa+numerossa+on+hieno+juttu+evoluutiosta,+joka+auttaa+lääketiedettä+eteenpäin.+Juuri+jokin+aika+sitten+oli+liikuntaelimistömme+evoluutiosta+jne+jne:
http://www.terveysportti.fi/xmedia/duo/duo12510.pdf
Evoluutioteoria+on+esim.+nykyaikaisen+lääketieteen+tukeva+kivijalka,+joten+siinäkin+mielessä+kreationistien+höpöpuheet+ovat+todella+huvittavia.
>>+Riittää+että+ymmärtää+sen,+että+kuviteltua+evoluutiota+eteenpäin+vievää+mekanismia+ei+ole+löydetty+eikä+löydetä.++>>
Se+löydettiin+jo+1800-luvulla.+Se+on+luonnonvalinta:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luonnonvalinta
Se+tieto+vain+kreationistin+pienestä+päästä+häipyy+nopeammin+kuin+se+pieru+Saharasta.
https://opetus.tv/biologia/bi1/luonnonvalinnan-mekanismi/
>>>+Mutaatiot+tulikin+jo+selitettyä+>>
Et+ole+selittänyt+mitään+muuta+kuin+pelkkää+epätieteellistä+roskaa.
>>>>+Aamen.++>>>
Tuo+taitaakin+olla+ainoa+konsti+pitää+enää+jumalia+elossa.+Saarnata+silmät+ja+korvat+kiinni,+olla+hyväksymättä+tosiasioita+ja+huutaa+aamen+päälle.
04.06.2016 19:38
Eipä+kestä.+Ilo+on+kokonaan+minun+puolellani.+Olet+aika+väkevästi+todistanut+että+koko+uskosi+perustuu+tosiasioiden+kieltämiseen+niin+se+on+hunajaa+minun+silmilleni.
03.06.2016 23:02
Ja+minä+kiitän+Spaghettihirviötä+ja+Lumikkia+ja+seitsemää+kääpiötä.
<<<+Minä+uskon,+että+Jumala+loi+Adamin+noin+6000+vuotta+sitten+ja+hän+on+ensimmäinen+ihminen.+>>>
Sinun+uskollasi+ei+ole+mitään+virkaa,+koska+se+perustuu+asioihin,+jotka+eivät+voi+olla+totta.
Omapa+on+elämäsi+ja+minua+ei+haittaa+yhtään+että+teet+kristinuskosta+ja+sen+jumalasta+epäuskottavan+pellen+ja+idiootin.+Se+on+minusta+oikein+mukavaa,+koska+yksikään+uskonnoton+ei+onnistu+toimimaan+uskontoasi+vastaan+yhtä+hyvin+kuin+sinä.
03.06.2016 22:55
<<<<Olen+samaa+mieltä,+että+ilman+uskontoja+ei+ole+ateismiakaan.
Eli+silloin+ollaan+jo+"paratiisissa".
Se+tilanne+oli+ennen+lankeemusta+ja+on+tuleva+maa.>>>
Seemiläisillä+kansansaduilla+ei+ole+mitään+tekemistä+sen+reaalimaailman+++menneisyyden+tai+tulevaisuuden+kanssa,+jossa+me+elämme.+Kuten+ei+muillakaan+saduilla.+Vaikka+osa+ihmisistä+voi+saada+saduista+lohtua,+ei+se+tee+niistä+totta.
03.06.2016 22:50
>>>+Aloittaja.+Mitä+mieltä+olet?+Täyttääkö+Win+ketjusi+asialla?++>>>
No+sinua+olisi+hirmu+hauska+kiusata+ja+saada+sinut+itse+näyttämään+uskosi+täydellinen+järjettömyys,+mutta+kuten+olen+todennut,+henkisesti+sairaan+ihmisen+houkuttelu+osoittamaan+oma+hulluutensa+ei+ole+kuitenkaan+minusta+eettisesti+oikein,+niin+totean+jälleen+kerran,+että+en+enää+keskustele+kanssasi+yhtään+mistään,+koska+et+kykeke+kirjoittamaan+mitään+järjellistä.
Toivon+vain,+että+kun+odottamasi+tempauspäivä+tulee+ja+menee,+että+et+sekoa+lopullisesti+ja+tapa+itseäsi+ja+perhettäsi+siinä+sivussa.
03.06.2016 19:01
>>>+Aivan,+se+on+erittäin+mielenkiintoista,+kuten+Kai_A+toi+tuolla+toisessa+ketjussa+esille+mm.+numeron+7+käytöstä+1+Moos+1:ssä,+heijastuen+muuallekin.+Tuo+1.+luku+erityisesti+on+kertakaikkiaan+pelkkää+seitsemää,+ihan+alusta+loppuun.+Suosittelen+tutustumaan+asiaan+enemmän.+>>>
On+todellakin+suositeltavaa+perehtyä+hieman+siihen,+että+miksi+numerologia+kiinnosti+noita+savimajoissa+asuvia+puolipaimentolaisia:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Numerologia
https://fi.wikipedia.org/wiki/Gematria
Se+lähinnä+kertoo+vain+siitä,+että+kuinka+käsittämättömän+taikauskoisia+pöljäkkeitä+he+olivat+ihan+jokainen,+koska+taikausko+hallitsi+heidän+elämäänsä+joka+suhteessa.
Raamatun+numerologia,+tavallinen+numerologia+ja+gematria+yms+ei+ole+mitään+muuta+kuin+taikauskoa.+
Mutta+eipä+tuo+nyt+ihme+ole,+että+seemiläisiä+kansansatuja+totena+pitävät+ovat+innoissaan+numerologiasta+ja+pitävät+sitä+"mielenkiintoisena".+Pah,+sanon.
03.06.2016 18:57
>>>+Jos+Jumala+sanoo,+että+Adam+luotiin+noin+6000+vuotta+sitten+ja+hän+on+ensimmäinen+ihminen,+niin+häpeätkö+tunnustaa+sen+Jumalan+sanan+ilmoituksen+totuudeksi,+koska+sekulaari+tiede+väittää+jotakin+muuta?++>>>
No+jos+joku+jumala+tuollaista+väittää,+niin+sehän+on+täysi+pösilö,+turhaakin+turhempi+tapaus.+Idiootti,+sanoisin+ja+jos+joku+haluaa+odottaa+jotain+idiootilta+jumalalta,+niin+omapahan+on+häpeänsä.
Tilanne+on+sama+kuin+jos+olet+ravintolassa+ja+tilaat+kanapastan.+Sitten+tulee+eteen+purkkihernekeitto+ja+tarjoilija+väittää,+että+usko+nyt,+kanapasta+se+on.+Samanlainen+on+jumala,+joka+väittää,+että+ensimmäinen+ihminen+taiottiin+savesta+yms+6000+vuotta+sitten.
Tai+olet+kaupungilla+ja+näet+punaisen+auton+ja+siihen+tulee+joku+pösilö+viereen+selittämään,+että+tuo+auto+on+kuules+sininen+vaikka+näet+sen+punaisena.+Jokainen+ihminen+on+kanssasi+samaa+mieltä,+että+punainen+mutta+se+yksi+hölmö+väittää+itsepintaisesti+että+ei+ole+vaan+sininen.+Ihan+yhtä+järkevää+on+luottaa+sellaiseen+jumalaan,+joka+väittää,+että+ihminen+taiottiin+savesta+yms+6000+vuotta+sitten.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/02/13/suomen-asuttaminen
Suomi+asutettiin+jo+noin+11000-10000+vuotta+sitten,+niin+minusta+on+järkyttävää+typeryyttä+vaihtaa+hieno+historiamme+jonkin+savimajoissa+kakkaa+taputtelevien+paimenien+kansansatuihin.+Mutta+jos+kakkaa+taputtelevien+paimentolaisten+kansansadut+ovat+ok,+niin+ei+muuta+kuin+sellaisen+jumalan+kelkkaan+äkkiä+ikuisuuselämää+mielistelemällä+hankkimaan.
Kiinassa+oli+kaupunkeja+jo+noin+6000+vuotta+sitten+ja+riisinviljelyä+harrastettiin+jo+9000+vuotta+sitten,+kun+Jahve+vasta+vaipoissaan+mietiskeli,+että+mitenkähän+se+ihminen+savesta+nyt+taiottiinkaan+ja+saikohan+siitä+kylkiluusta+emännän+taiottua.
https://www.maailmankuvalehti.fi/2005/12/elamaa-suurempi-jyva
Jos+jokin+jumala+vaatii+sinua+uskomaan+typeryyttä+tai+tiedetyn+tiedon+vastaista+huuhaata,+niin+en+kyllä+keksi+edes+yhtä+syytä,+että+sellaiselle+jumalalle+kannattaisi+uhrata+elämästään+edes+sekuntia.
Korvilleen+sietäisi+saada+mokoma+pöljäke.+Mutta+sellainen+jumala,+millaiset+kannattajat.
03.06.2016 18:50
<<<<Ateismi+on+uskonnoista+syntynyt+aate.+Ilman+uskontoja+ei+olisi+mitään+ateismia.+>>>
No+juu,+näin+voisi+sanoa.+Ellei+olisi+katteettomia+ja+valheellisia+väitteitä,+joilla+ihmisiä+johdetaan+harhaan,+niin+tuskin+olisi+olemattomien+väitteiden+kritisointiakaan.
Minä+uskon+elämään+ennen+kuolemaa+ja+sinä+vissiin+pistät+pelimerkkisi+elämään+sen+jälkeen+kun+olet+matojen+ruuaksi+päätynyt.+Valitettavasti+voin+jo+nyt+sanoa,+että+minä+voitin.+Sinulla+on+vain+toive+siitä,+että+sinä+voitit.+Minä+en+pistäisi+pelimerkkejä+yhdellekään+toiveelle,+että+jospa+se+toteutuisi.
03.06.2016 18:34
>>>>Minä+kannatan+ateismia+edelleen,+sillä+mikä+on+parempi+asia+kuin+agnostisismi+joka+itse+osoittaa+oman+naurettavuutensa.+>>>
Mitä+naurettavaa+on+siinä,+jos+ei+usko+seemiläisiä+kansansatuja,+jotka+on+osoitettu+olevan+taikauskoisten+ihmisten+kansansatuja?
03.06.2016 15:56
Eikös+noissa+kreationistien+pyhissä+nettisivuistoissa+nämä+ole+selitetty+niin+kattavasti,+että+se+niille+reikäpäille+menee+läpi?
Creation.com+ja+mitä+näitä+nyt+on.
Minä+kannatan+kreationismia+edelleen,+sillä+mikä+on+parempi+asia+kuin+uskonto+joka+itse+osoittaa+oman+naurettavuutensa.
03.06.2016 14:03
<<<<+No+sinä+et+ainakaan+kärsi+yhtään+ateismiin+kohdistuvaa+kritiikkiä.+>>>
Tietenkin+minulle+kelpaa+kritiikki,+jos+sen+perustelee+hyvin+ja+loogisesti.
Siitähän+sitä+keskustelua+syntyy,+joten+ole+hyvä+vain.
Minä+vaihdan+kernaasti+mielipidettäni,+jos+huomaan+omani+olevan+väärässä+tai+muuten+vain+surkea.+Siksi+minä+luovuin+jumalistakin,+kun+huomasin+ajatuksen+jumalista+olevan+sangen+typerän,+niin+kyllä+minä+voin+huomata+olevani+väärässä.
02.06.2016 17:27
Vastapainoa+taikauskolle.
Onko+sinun+jumalasi+kriitikin+yläpuolella+tai+liian+herkkä+sille?
Jos+on+niin+käske+ottaa+henk.koht+yhteyttä.+Säännöt+edellisessä+viestissä.+Edelleen+voimassa.
02.06.2016 16:54
Jaa,+että+tuolta+uskovaisten+huuhaa-apowikistä+piti+tuokin+soopa+kaivaa.
Wikipediasta+parempi:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Uusateismi
Edelleenkään+en+ymmärrä+että+miten+mihinkään+huuhaaseen+ja+taikaukkoihin+uskomattomuus+voisi+olla+uskonto?
02.06.2016 16:53
>>>>Tiedätte+hyvin+että+uskovaiset+ihmiset+uskoo+jumaliin+>>>
Tiedän+vallan+hycvin,+koska+minäkin+olin+joskus+taikauskoinen+ja+uskoin.
En+usko+enää,+eli+uskosta+on+helppo+luopua,+kun+vain+tunnustaa+tosiasiat.
Kukaan+meistä+ei+synny+uskovaisena,+vaan+jokainen+syntyy+ateistina,+kunnes+jonkin+uskonnon+dogmit+joku+sinulle+opettaa+ja+se+ei+ole+koskaan+kyseisen+uskonnon+jumala.
Uskosta+luopuminen+on+aivan+yhtä+helppoa+ja+vaivatonta,+kuin+manipuloida+itsensä+uskovaksi.
Ja+elämä+ilman+jonkin+kyttäävän+pilvikarvanaaman+pelkoa+on+paljon+antoisampaa+kuin+elää+jonkin+uskonnon+dogmien+mukaan.
Sinäkin+olet+jo+99.9+prosenttisesti+ateisti+kun+uskot+enää+yhteen+jumalaan+ja+muut+ovat+sinusta+epäuskottavia+ja+osa+jopa+naurettavia.
Minulle+jokainen+on+epäuskottava+ja+naurettava.
Ja+jos+joku+jumala+kokee+tämän+loukkauksena,+niin+voi+ottaa+yhteyttä+henkilökohtaisesti.
Samat+säännöt+kuin+aina,+eli+keppi+ja+sandaalit+eteiseen+ja+lakana+pitää+olla+vyötetty+niin+että+munat+ei+näy.+Jos+nenästä+tai+korvista+tuppaa+savua,+niin+sitä+ei+sallita+kun+on+tuo+häkä/palovaroitin.
02.06.2016 16:25
<<<<.++Itse+olen+omat+testini+tehnyt+ja+siinä+nyt+vain+on+käynyt+niin+että+minulle+Jumala+on+vastannut+useasti.>>>>>>
Ujot+jumalat+on+maailman+hauskimpia+henkiolentoja.
Minullakin+on+anekdootti+kaveristani+Hämähäkkimiehestä.+Aina+kun+ollaan+poikien+kanssa+yms+kaveripiirissä+koetan+sitä+saada+ottamaan+yhteyttä,+mutta+se+on+niin+pahuksen+ujo,+että+mitään+ei+tapahdu+koskaan.
Kaverit+pilkkaa+ja+silleen.
Mutta+nepä+ei+tiedä,+että+kun+oon+yksin+niin+joka+kerta+Hämähäkkimies+vastaa+aina+kun+jotain+kysyn+tai+pyydän.+Viimeksi+leipoi+kakun+ja+paransi+kummin+kaiman+syövän,+mutta+hän+ei+sitä+vielä+tiedä!
Eikös+anekdootit+ole+mukavia?
02.06.2016 15:47
>>>+Herää+jo,+Jumala+on+ihmisen+Luoja+ja+iankaikkinen+elämä+ja+täysin+riippumaton+ihmisen+olemisista+tai+sanomisista.+>>>
Ei+ole.
Siitä,+että+jokin+jumala+tuhansista+kokelaista+olisi+jotain+luonut,+on+olemassa+vain+kasa+huonoja+ja+pölyisiä+anekdootteja+varhaisten+taikauskoisten+ihmisten+tuottamina.+Ei+mitään+muuta.
02.06.2016 13:03
>>>>+Ethän+sinä+edusta+tiedettä,+vaan+ääri-ateismista+näkökulmaa+joka+on+vanhahtavaa+vastakkaisasettelua+kehittyvässä+maailmassa.++>>>
Ääri-ateisti?+Tarkoittaako+se,+että+ei+usko+yhteenkään+jumalaan+ja+on+oikein+tosissaan+uskomatta?+Vai+miten+ollaan+ääri-uskomatta+jumaliin,+tonttuihin+ja+merenneitoihin?
>>>++Koita+nyt+bushmanni+tajuta+että+uskonto+ja+tiede+toimivat+omilla+tonteillaan.++>>>
Juu.+Uskonto+toimii+paremminkin+omalla+hiekkalaatikollaan,+joka+kutistuu+kuin+pyy+maailmanlopun+edellä.
<>>+Huipputiedemiesten+joukosta+löytyy+aina+niin+ateisteja+kuin+uskovia,+myös+agnostikkoja.++>>>
Jos+on+tiedemies,+joka+uskoo+hindujen+jumaliin,+niin+tekeekö+se+hindujen+uskonnosta+totta,+vai+koskeekö+tämä+vain+sinun+uskontoasi?
Jos+löytyy+tiedemies,+joka+on+mormoni,+niin+onko+silloin+todettava,+että+Josepth+Smithin+sekavat+höpinät+on+oltava+totta+ja+Moron+(suom.+typerys)+-niminen+enkeli+on+todellakin+heilunut+täällä+1800-luvulla+kultataulujensa+kanssa+viisauksiaan+jakamassa,+niinkö?
Se,+että+jokin+tiedemies+voi+uskoa+jumalaan,+kertoo+vain+kyseisen+yksilön+taikauskosta+ja+kuolemanpelosta.
>>>+Toivoisi+bushmannilta+ahkerana+ajattelijana+ulotteisempaa+ja+avarampaa+katsontaa+kehiin.++>>>
Olen+sanonut+että+jokainen+jumala,+ihan+jokainen,+on+kotiini+tervetullut+koska+tahansa,+myös+sinun+jumalasi.
Jos+sinulla+on+häneen+suora+yhteys,+niin+kerro+terveisiä,+että+käy+kylässä+vaikka+tänään.
Muuten+on+ovi+auki,+mutta+keppi+ja+sandaalit+pitää+jättää+eteiseen+ja+lakana+on+sidottava+niin,+että+kulkuset+eivät+näy,+ettei+vaimo+pahoita+mieltään.+Jos+huonosti+käyttäytyy,+niin+korville+saa.
Mutta+eipä+ole+yhtäkään+näkynyt,+niin+ihmekön+on,+kun+ne+taitavat+olla+aikuisten+satuolentoja,+kuten+hämähäkkimies+on+lasten.
02.06.2016 13:02
124 / 416