Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bushmanni
bushmanni
bushmanni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
489
Kommenttia
8309
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
>>> Nyt bushmanni epäilee vahvasti, ettei ihminen edes tekniikan avulla pysty tekemään havaintoja vedessä 10 kilometriin saakka !!! >>>
En minä epäile, vaan tiedän. Maapallon pinta-alasta on merta 70 %.
Mutta kuten kirjoitin, se onnistuu, mutta on sangen ongelmallista.
Merien pohjaa on kartoitettu tällä hetkellä noin 3 %.
Mitä tämä kertoo Antille?
Kaikkein syvimpien merialueiden pohjaa on tällä hetkellä tutkittu noin jalkapallokenttää vastaava alue.
http://ec.europa.eu/research/leaflets/marine_sciences/article_2551_fi.html
"Merien ja valtamerien syvänteet ovat planeettamme huonoimmin tunnettuja alueita. Pelkästään niiden tutkimiseen tarvittavien työkalujen kehittämiseen on tarvittu vuosikymmenten tutkimustyö. "
http://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/syvanmeren+pohjalla+on+tuntemattomien+eliolajien+koti/a350992
"Syvänmeren pohja on monin tavoin huonommin tunnettu kuin aurinkokuntamme vieraat planeetat. Siitä on tutkittu kunnolla vain jalkapallokentän kokoinen alue. Tutkimus on kallista ja teknisesti hankalaa, monin tavoin verrattavissa avaruustutkimukseen. "
Joten....
15.07.2011 17:18
Ja rakas Antti jatkaa valhetelmista joka ketjussa, joka ei minua yllätä:
>>> Tässä AJATUS, jota bushmanni nyt on alkanut puolustaa henkeen ja vereen: - Ajatus siitä, että nämä lajit (merihirviöt) vielä odottavat tulla löydetyksi, on itse asiassa hyvin uskottava. " >>>
Minä en puolusta tällaista ajatusta, koska se on suhteellisen hölmö. Merissä on kylläkin paljon lajeja, joita ei ole löydetty, koska ihmisen havaitovälineiden pääseminen esimerkiksi 10 kilometrin syvyyteen on hyvin rajallista, miltei mahdotonta, mutta silti en usko sieltä mitään hirviöitä löydettävän.
Se, että jokin uusi laji voi olla meistä oudon näköinen, ei tee siitä hirviötä, rakas Antti.
Mikäli minä tuon tänne tiedeuutisen, niin sen lähde ei ole Iltalehden Hullu Maailma -palsta.
Mutta jatka vain valehtelemista, sillä se sopii sinulle oikein hyvin, kun pyörit nykyään niissä piireissä, jossa valehtelemisen kultaista taitoa pidetään arvossaan, eli amerikkalaisissa höpölahkoissa.
15.07.2011 10:45
>>> Merihirviö oli ja on ja kuulemma tuleva on - lainatakseni tiede-bushmannin linkittämää tieteellistä fakta-artikkelia. >>>
Rakas Antti. Sinä kerroit juuri toisessa viestissä olleesi lipevien adventistijohtajien jalkain juuressa nöyristelemässä ja siellä olet ilmeisesti oppinut lisää valehtelemisen kultaista taitoa, joka onkin näiden amerikkalaisten höpölahkojen ainoa koossa pitävä voima.
Missä minä olen linkittänyt tänne tieteellistä fakta-artikkelia merihirviöistä?
Kerropa se nyt minulle!
Tarkoittanet tätä ketjua:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9988320
Vastaveto buskajussille, aloittanut nimimerkki HEHEHE!, joka lienee arvoisa nimimerkki Pyh!.
Minä yritin kysyä, että kukahan mahtaa olla tämä herra Paxton, jota linkissä lainataan, mutta vastausta en saanut.
Sinä sen sijaan, rakas Antti, teit herra Paxtonista jonkin huipputiedemiehen ja pistit minut tukemaan hänen höperöjä lausuntojaan.
Jos minä tuon tänne tieteellisen uutisen, niin minä EN todellakaan lainaa silloin Iltalehden "Hullu Maailma" -palstaa, etkö sinä sitä ole jo huomannut.
"Hullu Maailma" ei ole todellakaan tieteellinen missään määrin vaan siellä kerrotaan kaikenlaisia höpöjuttuja, kaikesta mahdollisesta, kuten yritin viesteissäni kertoa.
SInä taas teet sitä, minkä amerikkalaisia höpölahkoja kannustava tekee, eli valehtelet minkä ehdit ja se tehtävä sopiikin sinulle kuin nakutettu, sillä sen sinä osaat.
Valehteleminen on hyvä piirre ihmisessä jos aikoo liehitellä näitä amerikkalaisia höpölahkoja, niin jatka sinä sitä vain, sillä se on tätä nykyä ainoa asia, jossa olet hyvä.
15.07.2011 10:39
>>> kun suuri ja kaikkitietävä buskajussi ei ole kuullut Paxtonista, niin Paxtonin täytyy olla pösilö.... >>>
Kerropa meille, että kuka on tämä Paxton?
>>> mutta ole sinä vain muita herjaava jumalaton räksyttäjä. sillähän sinusta eroon pääsee viimeisellä tuomiolla takuuvarmasti. >>>
Juu juu. Se partaniekka joka loi maan 6000 vuotta sitten. Siinä on tuomiota kerrakseen.
14.07.2011 23:14
Ja arvoisa pyh pistelee taas parasta osaamistaan:
> tutkijoiden mukaan heidän oman skenaarionsa fossiileista on pielessä ja pahasti >>>
Niinkö siellä kirjoitettiin. Luin pätkän monta kertaa ja ei siellä noin lukenut, vaan näin:
"- JOS esihistoriallisia eläimiä on edelleen elossa, NIIN SILLOIN ymmärryksessämme fossiilien suhteen on jotain todella pahasti vialla, Paxton sanoi. "
Koetin googlettaa tohtori Paxtonia, mutta hänestä en selvää saanut, mutta tohtori Paxton on tainnut puhua mitä sattuu, tai sitten toimittaja on ymmärtänyt väärin, sillä esihistoriallisia eläimiä on elossa useitakin lajeja, kuten Latimeria:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Latimeria
Latimeria on säilynyt miljoonia vuosia muuttumattomana, koska mitään valintapainetta ei ole esiintynyt. Ei mikään luonnontieteellinen teoria vaadi, että eläimen on pakko kuolla sukupuuttoon jossain välissä.
Sitten on Australiankeuhkokala:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Australiankeuhkokala
Ja monia muita, joten kyllä esihistoriallisia eläimiä miljoonien vuosien takaa on elossa yhä tänä päivänä, etenkin tuolla vedessä, eikä tuo mikään uutinen edes ole. Keuhkokaloilla on sekä keuhkot että kidukset, joten ne ovat sangen erikoisia kaloja.
14.07.2011 14:57
Heh heh, todellakin. Vain Pyhin kaltainen suuri nero voi keksiä Iltalehden hullu maailma -jutusta jotain näin typerää.
Mielenkiintoista, että paranormaali-blogi oli toinen paikka, josta uutinen löytyy. Paranormaaliblogin seuraajat uskovat siihen, että kuolleet ottavat meihin yhteyttä, spiritismiin, ufoihin ja salattuihin merihirviöihin ynnä ties mihin muuhun typerään.
Pyhille kymmenen pistettä, eli olipa oikein vastavetojen kuningas tämä löytösi.
Kuka muuten on Charles Paxton, kun en ole koskaan kuullut moisesta?
Jos joulupukki on oikeasti elossa, niin entäpä se sitten?
Tai jos yksisarvinen?
Tai tontut?
Tai maahiset?
Tai järkevä amerikkalainen lahko?
13.07.2011 22:48
>>> Niinhän ne heittelee "asiantuntijoitten" ikäarviot. Minultakin eräs tietokonealan asiantuntija kysäisi: Vieläkö sinulla on tuo 200 vuotta vanha kone?
Mitä siitä voi päätellä muuta kuin, että tietskareita oli jo 1800-luvun alussa, "todistettavasti". >>>
Tällaista se höpölahkojen jäsenten "aukoton" logiikka tahtoo olla, että pysyy oma hutera korttitalo edes jotenkin kasassa.
Mutta hyvä että tuot esille sen, mihin sinun onneton maailmankuvasi perustuu.
13.07.2011 11:16
>>> Ajattelen että esimerkiksi tänä päivänä Italian Berlusdvoni (lue: Rooma) on laittamassa Eurooppaa polvilleen eurokriisinsä kautta. Puuttuu vain että paavi kupsahtaa ja tilalle tulee valituksi italialainen paavi, niin siinäkin meillä voisi olla antikristus >>>
Vai olet Raamattua tutkinut, ihan seitsemän päivää ja sen perusteella höpiset tuollaisia? Olet tainnut lukea "Seiska" -nimistä laatujulkaisua!
Sinä olet ollut adventistien aivopesussa ja sen näkee noin idioottimaisista jupinoista välittömästi.
Kohta on Antinkin entisestään sekavat viestit pelkkää sunnuntaita, paavia ja sapattia, kuten perusadventistilla on tapana höpistä, päivästä toiseen ja viikosta seuraavaan. Seura tekee kaltaisekseen, ikävä kyllä.
11.07.2011 22:47
>>> eepu: Kerro, onko adventismi mielestäsi ollut aina sitä, siis alusta (v.1860) alkaenko jo ”höpölahko”? >>>
Kyllä. Adventtikirkko syntyi kuten kaikki muutkin toivottomat uskonnolliset viritykset asioista pihalla olevien ihmisten suurista virheistä, sekä onnettomista väärinkäsityksistä.
Sitten näitä virheitä ja väärinkäsityksiä koetettiin selitellä näyttämään joltain muulta kuin virheiltä ja väärinkäsityksiltä ja näin syntyi uusi uskonnollinen yhteisö. Koko pohja on pelkkää huttua ja kun epätoivoisen väärinkäsityksen perustalle rakentaa jotain, sitä sanotaan yleensä kusetukseksi.
Samoin syntyi mormonikirkko ja Jehovan todistajat, kaikki Made in USA. Ja jokainen väittää olevansa yksi ja ainoa oikea kirkko.
10.07.2011 22:32
>>> PS. Muuten kaiken tuon kirjoittelusi/valhettelusi takaa huomaan, että sinä se todella kärsit pahasta olostasi ja syyttelet meitä. No yritän auttaa sinua Taivastielle takaisin – sopiiko? >>>
Että sellainen henkilö auttaisi taivastielle, joka itse kuuluu amerikkalaiseen höpölahkoon tai jopa kulttiin? Ei kiitos, vaikka sinällään kaunis ajatus.
Minun olossani ei ole pahaa, ei kärsimystä, joten sen suhteen elä huoletonna.
Amerikkalaisilla lahkoilla on yksi päämäärä ja se ei ole taivas. Sen päämäärän nimi on lompakko ja se on teillä jokaisella, osalla paksumpi, osalla ohuempi. Siihen he haluavat päästä käsiksi, sillä uskonto on USA:ssa raaka bisnes, jossa vain kovat ja härskit pärjäävät.
Uskonta on siitä hyvä bisnes, että kun asiakas huomaa tulleensa huijatuksi, on jo muutama metri multaa päällä ja valitukset eivät kuulu kenellekään. Ruumiit ovat huonoja valittamaan siitä, että kusetettiin ja rankasti.
10.07.2011 14:51
väärin arvattu -persoonalle.
Mikä on näiden ylettömän sekavien, suorastaan sairaalloisen höperöiden juttujesi pointti?
Onko sinulla jokin mielikuvitusmaailma, josta ammennat väkivaltaisia, sairaita perversioita, vai mistä kenkä puristaa?
Mutta edelleen olen sitä mieltä, että sinun sekavia, sairaita höpöjuttuja lukemalla pääsee käsiksi niin sanotun paremman kristityn ajatusmaailmaan käsiksi.
Jatka vain samaa linjaa, mutta koeta olla ymmärrettävämpi.
09.07.2011 11:51
>>> eepu:Toki niin on sinulla, mutta meillä; "Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi."
Joten mieluummin minä kilvoittelen hyvän
uskonkilvoituksen ja kärsin >>>
Vaikka Suomi24-palstan anti ei kovin mairitteleva ole, soisi kyllä, että päättäjätkin sitä seuraisivat.
Voisivat myös huomata sen karun todellisuuden, johon mielenterveyspalvelujen kurjistaminen on maamme osin johtanut.
Mutta onneksi meillä on amerikkalaisia lahkoja, jotka pitävät huolta avohoitopotilaista, sillä muuten heidän osansa olisi karu.
Kärsi sinä veikkonen jos sillä kirkkaamman kruunun luulet saavasi. Minä nautin mieluummin elämästä, kun se on kovin lyhyt, niin se kannattaa käyttää nauttimiseen ja luonnon ihmeiden ihmettelemiseen, kuin kärsimiseen ja ruikuttamiseen.
Adventtikirkko on hyvä paikka jos tykkää kärsiä. Siellä sitä kärsimystä riittää.
09.07.2011 09:17
Vastaus mätänee ja haisee -henkilölle.
On se vaan hieno asia, että kaltaisiasi syvästi kristillisiä henkilöitä on tässä amerikkalaisessa uskonnollisessa bisnesyrityksessä, jota jotkut kutsuvat adventtiikirkoksi.
Sinusta oikein huokuu kristillinen ajattelu, jota näissä lahkoissa opetetaan. Lähimmäisenrakkaus ja Jeesuksen opetukset eivät selkeästi ole sinulle vieraita, vaan sinä hehkut ympäristöösi positiivista energiaa.
Adventtikirkko kaipaa minustaa lisää sinun kaltaisia henkilöitä huomiinsa. Jokainen laillasi ajatteleva on uusi, värikäs lisä joukkoonne.
Jatka vain valitsemmallasi linjalla, niin annat hyvän kuvan lahkosi nykytilasta.
09.07.2011 09:06
>>> Kylläpä tuosta Bushmannin aiheesta täytyy todeta, että kylläpä on liha mädäntynyt. Kuinkahan tuosta saisi suolaista?
EI MITENKÄÄN, Buhsmannin puheet ovat suolattomia puheita.
Kuka on samaa mieltä?
Mutta Herran sana on suolaista. Se vie parannukseen, mutta ei tuollainen Bushmanpuhe, joka on mädäntynyttä tietoa. >>>
Voi kun haisoo kristillisyys sinun tekstistäsi.
Olisivatpa kaikki kuten sinä. Niin kristillistä, niin kristillistä. On se hyvä, että parempia kristittyjä on keskuudessamme. Onneksi olkoon sinulle!
08.07.2011 23:17
>> Parempi kuolla kuin tuhlata yhteiskunnan varoja >>
No tästä olemme samaa mieltä, mutta kuitenkin sinä elät edelleen ja tuhlaat yhteiskunnan varoja.
Useasti elävät kuolleet ovat niitä, jotka haluavat välttämättä liittyä amerikkalaisiin höpölahkoihin ja tukea niiden höpöoppeja.
>>> Ja kärsimystähän tämä elämä on nytkin >>>
Ei minulla ole ollenkaan, vaan elämä on hauskaa ja ihanaa. Se on tuo amerikkalainen höpölahko höpöoppeineen, joka ihmistä usein masentaa.
Koeta piristyä, Eepu ja häivy noista hölmöistä kuvioista, niin alkaa elämäkin maistua.
Mutta et sinä siihen kykene, vaan mieluummin odotat ankeaa kuolemaa kärsimyksentäyteisessä elämässäsi.... Siinä olet varmaan todella hyvä, joten onhan sinullakin siis paikkasi yhteiskunnassa.
08.07.2011 21:37
>>> Minä en ainakaan tuollaista poikaa haluaisi itelleni. >>>
Ja käsi pystyyn, jotka haluavat Pyhin kaltaisen! Löytyykö vapaaehtoisia?
On se vaan hienoa, miten kykenette keskustelemaan annetusta aiheesta. Ilmankos oletkin adventisti.
08.07.2011 21:32
>> Me odotamme Kristuksen paluuta! >>
No eikös sitä olisi mukavampi odotella elossa, kuin kuolleena?
Tietenkin höpölahkoissa on se vaara, että odottavan ajasta tulee liian pitkä, niin ehkäpä kuolema normaalissa iässä on heille parempi vaihtoehto, niin ei pääse luja luottamus omaan höpöoppiin kokemaan kolausta, kuten saattaisi käydä, jos eläisi muutaman sata vuotta kauemmin.
08.07.2011 16:40
voi sinua Alex. Kuten kirjoitin, syytellä sinä osaat ja vetää keskusteluun sellaista, joka ei siihen kuulu. Sinä olet säälittävä, mutta sellaiset näissä höpölahkoissa tai niiden ympärillä yleensä pörräävät, kuin kärpäset paskakasan ympärillä. Koeta jo miehistyä.
07.07.2011 16:23
>> Tee parannus - hanki itsellesi oma elämä niin ei tarvitse pilkata muita. Hanki itsellesi vaikka työpaikka niin jää vähemmän aikaa näille sepustuksillesi. >>
Samoin vastaan sinulle, rakas Alex.
Mutta syytellä sinä osaat, joten olet sentään jossain hyvä! ;)
07.07.2011 13:11
Ja Alex on kömpinyt luolastaan esille, ja uskaltaa kirjoittaa vaihteeksi omalla nimimerkillään ;)
Mutta älä Alex huoli, sillä olet jo liian vanha, että lääketiede ehtisi sinua auttaa tuottamaan vaikkapa 100-400 vuotta lisää elämää, nyt aluksi.
Mutta eikö olisi mukava katsella lapsenlapsien elämää hengissä, virkeänä, kuin maata matojen syötävänä pimeässä maakuopassa?
Voi olla, että sinun lapsenlapsesi elää jo 150-200 vuotta ja heidän lapsensa toisen mokoman lisää.
>>> En jaksanut tuota linkin kirjoitusta lukea oikein kunnolla >>>
Vaikka olisit lukenutkin, niin en oikein jaksa uskoa, että olisit ymmärtänyt lukemasi sisällön, joten älä huoli tuostakaan.
Mutta jos lääketiede kykenee tulevaisuudessa pidentämään ihmisen elinikää radikaalisti, niin ovathan näiden höpölahkojen höpöopit entistäkin ahtaammalla.
Kantasoluhoidot pystyvät kohta tuottamaan ihmiselle uusia varaosia ja mielenkiintoista on se, että juuri protestanttiset höpölahkot USA:ssa vastustavat kovasti kantasoluhoitojen tutkimusta.
Miksi ihmeessä?
Eivätkö he toivo jäsenistölleen hyvää terveyttä ja pitkää ikää?
>>> Tosiasiassa se auttaa yhtä vähän kuin jos alkaisi hokemaan "olen käpy olen käpy". >>>
Eikä sekään auta, että adventistit hokevat kuorossa "meillä on paras oppi, meillä on paras oppi."
07.07.2011 10:28
360 / 416