Vapaa kuvaus

Aloituksia

489

Kommenttia

8309

1. >>> Nyt bushmanni epäilee vahvasti, ettei ihminen edes tekniikan avulla pysty tekemään havaintoja vedessä 10 kilometriin saakka !!! >>>

En minä epäile, vaan tiedän. Maapallon pinta-alasta on merta 70 %.

Mutta kuten kirjoitin, se onnistuu, mutta on sangen ongelmallista.

Merien pohjaa on kartoitettu tällä hetkellä noin 3 %.

Mitä tämä kertoo Antille?

Kaikkein syvimpien merialueiden pohjaa on tällä hetkellä tutkittu noin jalkapallokenttää vastaava alue.

http://ec.europa.eu/research/leaflets/marine_sciences/article_2551_fi.html

"Merien ja valtamerien syvänteet ovat planeettamme huonoimmin tunnettuja alueita. Pelkästään niiden tutkimiseen tarvittavien työkalujen kehittämiseen on tarvittu vuosikymmenten tutkimustyö. "

http://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/syvanmeren+pohjalla+on+tuntemattomien+eliolajien+koti/a350992

"Syvänmeren pohja on monin tavoin huonommin tunnettu kuin aurinkokuntamme vieraat planeetat. Siitä on tutkittu kunnolla vain jalkapallokentän kokoinen alue. Tutkimus on kallista ja teknisesti hankalaa, monin tavoin verrattavissa avaruustutkimukseen. "

Joten....
  2. >>> Merihirviö oli ja on ja kuulemma tuleva on - lainatakseni tiede-bushmannin linkittämää tieteellistä fakta-artikkelia. >>>

Rakas Antti. Sinä kerroit juuri toisessa viestissä olleesi lipevien adventistijohtajien jalkain juuressa nöyristelemässä ja siellä olet ilmeisesti oppinut lisää valehtelemisen kultaista taitoa, joka onkin näiden amerikkalaisten höpölahkojen ainoa koossa pitävä voima.

Missä minä olen linkittänyt tänne tieteellistä fakta-artikkelia merihirviöistä?

Kerropa se nyt minulle!

Tarkoittanet tätä ketjua:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9988320

Vastaveto buskajussille, aloittanut nimimerkki HEHEHE!, joka lienee arvoisa nimimerkki Pyh!.

Minä yritin kysyä, että kukahan mahtaa olla tämä herra Paxton, jota linkissä lainataan, mutta vastausta en saanut.

Sinä sen sijaan, rakas Antti, teit herra Paxtonista jonkin huipputiedemiehen ja pistit minut tukemaan hänen höperöjä lausuntojaan.

Jos minä tuon tänne tieteellisen uutisen, niin minä EN todellakaan lainaa silloin Iltalehden "Hullu Maailma" -palstaa, etkö sinä sitä ole jo huomannut.

"Hullu Maailma" ei ole todellakaan tieteellinen missään määrin vaan siellä kerrotaan kaikenlaisia höpöjuttuja, kaikesta mahdollisesta, kuten yritin viesteissäni kertoa.

SInä taas teet sitä, minkä amerikkalaisia höpölahkoja kannustava tekee, eli valehtelet minkä ehdit ja se tehtävä sopiikin sinulle kuin nakutettu, sillä sen sinä osaat.

Valehteleminen on hyvä piirre ihmisessä jos aikoo liehitellä näitä amerikkalaisia höpölahkoja, niin jatka sinä sitä vain, sillä se on tätä nykyä ainoa asia, jossa olet hyvä.
  3. >>> Kylläpä tuosta Bushmannin aiheesta täytyy todeta, että kylläpä on liha mädäntynyt. Kuinkahan tuosta saisi suolaista?

EI MITENKÄÄN, Buhsmannin puheet ovat suolattomia puheita.

Kuka on samaa mieltä?

Mutta Herran sana on suolaista. Se vie parannukseen, mutta ei tuollainen Bushmanpuhe, joka on mädäntynyttä tietoa. >>>

Voi kun haisoo kristillisyys sinun tekstistäsi.

Olisivatpa kaikki kuten sinä. Niin kristillistä, niin kristillistä. On se hyvä, että parempia kristittyjä on keskuudessamme. Onneksi olkoon sinulle!