Bushmanni. lle.... ihmisääntä, ihanaa.

tiedettä perusteelli

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Bht96voReEo#at=46

Eikös ole mukavaa, kun ihminen on keksinyt äänen ja laulun.

Sitä se tiede tekee, ei Jumala ole pystynyt tähän, ihanaa tiede.

Ollaanko kavereita, yhtä viisaita kun tieteen edustajat on ja voitokkaita keksinnöissään luomaan elämää ja "elotiikkaa", huutetaan yhtessä hallelujaa.

Kun tuota katselet, niin esityksesi on samalla viivalla.

Sitten kun katsot luomakuntaa kaikessa, niin tyhjästä on paukahtanut, vai mitä?

Ei olisi luotua, ellei ihminen sitä tekisi ja varsinkin sen selvitysteorioiden syntyä rakentaisi.

Totta, ymmärrän syvästi ajatuksiasi tämän jälkeen, miksi siihen ei kuulu Adam ja Eva, se lumistapaus on lällärikamaa tämän rinnalla.

Kun Sana kertoo luomistapahtuman, niin insinöörin aivoissa,, eikun opetajan aivoissa valo välähtää ja sanoo, ei tämän rinnalla, ei... se on satua ja tarua.

4

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ## Ei olisi luotua, ellei ihminen sitä tekisi ja varsinkin sen selvitysteorioiden syntyä rakentaisi. ##

Aivan. Alussa oli ihminen. Alussa ihminen loi. Eihän peltojakaan ollut ennenkuin ihminen ne korvesta loi. Mutta metsät on tietenkin luonut merihirviö, alkueläin.
      Merihirviö oli ja on ja kuulemma tuleva on - lainatakseni tiede-bushmannin linkittämää tieteellistä fakta-artikkelia.

Mutta kristityt uskovat hullutukseen ...

Ilm. 1:4
      Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä,

Ilm. 1:8
      "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.

Ilm. 3:10
      Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

Ilm. 4:8
      Ja niillä neljällä olennolla oli kullakin kuusi siipeä, ja ne olivat yltympäri ja sisältä silmiä täynnä. Ja ne sanoivat lakkaamatta yötä päivää: "Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, joka oli ja joka on ja joka tuleva on".

==================================================
      Kaikkien aikojen jumaliset ovat olleet Kristus-uskossa, tosin ennen Golgatan tapahtumia he eivät tienneet, että se Jumala johon he uskoivat oli Kristus.

1. Kor. 10:4
      ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

Job oli niitä harvoja, jotka tiesivät, ja Daavid:

Job 19:25

Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Ps. 19:14 (19:15)
      Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani.

Niin jumaliset. Sensijaan jumalattomat ovat aina uskoneet itseensä ja tieteen luomisvoimaan ja enenn muuta itseään kiitelleet, eikä Taivaan Herraa ...

Luuk. 18:11
      Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.

Luuk. 12:18
      Ja hän sanoi: 'Tämän minä teen: minä revin maahan aittani ja rakennan suuremmat ja kokoan niihin kaiken eloni ja hyvyyteni;

MUTTA - he heräävät, tosin liian myöhään . . .

Luuk. 16:23
      Kun hän tuonelan tuskissa kohotti katseensa, hän näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen rintaansa vasten.
      24
      Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.'

25 Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa. [Job 21:13; Ps. 17:14; Luuk. 6:24]
      26 Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.'
      27 Rikas mies sanoi: 'Isä, minä pyydän, lähetä hänet sitten vanhempieni taloon.
      28 Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.'
      29 Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.' [Jes. 8:20]
      30 'Ei, isä Abraham', mies sanoi, 'mutta jos joku kuolleiden joukosta menisi heidän luokseen, he kääntyisivät.'
      31 Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Onhan se hyvä että kantaa huolta suvustaan, mutta miksei sitä tahdota tehdä itse, vaan pyydetään lähettämään joku muu valistamaan omaisia?

========== ! ================= ! =====================

• AI NIIN - SIITÄ HULLUTUKSESTA PITI KERTOMAN . . .

1. Kor. 1:21
        Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,

ALUSSA OLI HÄN . . .

JOH. 1. http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Joh. 1:1&rnd=1310680198396

LOPUN ALKUA HÄN TULI VALMISELEMAAN . . .

Matt. 27:50
        Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä.
        51 Ja katso, temppelin esirippu repesi kahtia ylhäältä alas asti, ja maa järisi, ja kalliot halkesivat,
        52 ja haudat aukenivat, ja monta nukkuneiden pyhien ruumista nousi ylös.
        53 Ja he lähtivät haudoistaan ja tulivat hänen ylösnousemisensa jälkeen pyhään kaupunkiin ja ilmestyivät monelle.
        54 Mutta kun sadanpäämies ja ne, jotka hänen kanssaan vartioitsivat Jeesusta, näkivät maanjäristyksen ja mitä muuta tapahtui, peljästyivät he suuresti ja sanoivat: "Totisesti tämä oli Jumalan Poika".

LOPUSSA HÄN ON JA PYSYY - IÄISYYS ON LOPUTON . . . . . . . 7777777

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm. 22:1&rnd=1310681132524

Raportin kirjoitti:
        antti

• >>> Merihirviö oli ja on ja kuulemma tuleva on - lainatakseni tiede-bushmannin linkittämää tieteellistä fakta-artikkelia. >>>

Rakas Antti. Sinä kerroit juuri toisessa viestissä olleesi lipevien adventistijohtajien jalkain juuressa nöyristelemässä ja siellä olet ilmeisesti oppinut lisää valehtelemisen kultaista taitoa, joka onkin näiden amerikkalaisten höpölahkojen ainoa koossa pitävä voima.

Missä minä olen linkittänyt tänne tieteellistä fakta-artikkelia merihirviöistä?

Kerropa se nyt minulle!

Tarkoittanet tätä ketjua:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9988320

Vastaveto buskajussille, aloittanut nimimerkki HEHEHE!, joka lienee arvoisa nimimerkki Pyh!.

Minä yritin kysyä, että kukahan mahtaa olla tämä herra Paxton, jota linkissä lainataan, mutta vastausta en saanut.

Sinä sen sijaan, rakas Antti, teit herra Paxtonista jonkin huipputiedemiehen ja pistit minut tukemaan hänen höperöjä lausuntojaan.

Jos minä tuon tänne tieteellisen uutisen, niin minä EN todellakaan lainaa silloin Iltalehden "Hullu Maailma" -palstaa, etkö sinä sitä ole jo huomannut.

"Hullu Maailma" ei ole todellakaan tieteellinen missään määrin vaan siellä kerrotaan kaikenlaisia höpöjuttuja, kaikesta mahdollisesta, kuten yritin viesteissäni kertoa.

SInä taas teet sitä, minkä amerikkalaisia höpölahkoja kannustava tekee, eli valehtelet minkä ehdit ja se tehtävä sopiikin sinulle kuin nakutettu, sillä sen sinä osaat.

Valehteleminen on hyvä piirre ihmisessä jos aikoo liehitellä näitä amerikkalaisia höpölahkoja, niin jatka sinä sitä vain, sillä se on tätä nykyä ainoa asia, jossa olet hyvä.

• >>>Valehteleminen on hyvä piirre ihmisessä jos aikoo liehitellä näitä amerikkalaisia höpölahkoja, niin jatka sinä sitä vain, sillä se on tätä nykyä ainoa asia, jossa olet hyvä. >>>

Sitä olen jo pitkään miettinyt, voiko Antin enimmäkseen sekavia kirjoituksia kutsua valehteluksi, vai olisiko jokin toinen sana parempi kuvaamaan sitä, mitä ihminen kognitiivisen dissonanssin takia pää pyörällä ollessaan suustaan ja/tai näppäimistöstään julki päästää.

On sitä niin merkillisiä asioita adventistipappienkin suusta vuosikymmenien varrella tullut kuulluksi, että jos ne kaikki merkillisyydet olisi tullut paperille kirjatuksi ja tällä palstalla toistetuksi,

valehtelijaksihan minut oikopäätä leimattaisiin.

Minusta tuntuu, ettei Antti aina tiedä valehtelevansa, kun hän toistaa kuulemiaan ja uskomiaan perättömyyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      45
      5851
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      48
      5346
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3675
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      96
      3346
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57