Vapaa kuvaus

Aloituksia

489

Kommenttia

8309

1. No+nythän+ollaan+pitkästä+aikaa+olennaisten+kysymysten+äärellä,+joten+tässäpä+minun+versioni:>>+1.+Jumala+on+joku+muu+kuin+Jeesus,+mutta+kuka?+Jumala+askarteli+maailman+ja+ihmiset,+mutta+Jeesus+tuli+mukaan+kuvioihin+vasta+myöhemmin.+>>VT+ei+todellakaan+kerro+mitään+että+Jahvella+olisi+poika.Se,+että+Jeesus+on+Jahven+poika,+on+luopio-juutalaisten+sekoilun+syy,+eli+kun+Jeesus+eli,+niin+määrätty+osa+juutalaisista+oletti,+että+Jeesus+on+vihdoin+ja+viimein+juutalaisten+odottama+Messias.+No+eipä+ollut,+kuten+jokainen+historiaan+perehtynyt+tietää,+mutta+osa+juutalaisista+ei+tätä+kyennyt+hyväksymään,+vaan+he+satuilivat+uuden+uskonnon,+jossa+Jahve+lähetti+poikansa+tänne+murhattavaksi,+jotta+olisi+saanut+omat+hölmöilynsä+sovitettua+kanssamme.Jeesus+muuttuikin+Jahven+pojaksi,+jotta+nämä+uskoonsa+pettyneet+juutalaiset+saivat+pidettyä+omituiset+fantasiansa+hengissä.>>+2.+Miksi+Jeesus+nousi+kuolleista+vasta+kolmentena+päivänä?+Miksi+piti+mädäntyä+ensin+muutama+päivä+ja+vasta+sitten+nousi+kuolleista?+Miksi+ylösnousemus+viivästyi?+>>>No+ei+kai+tällaiset+epäloogisuudet+nyt+saduissa+kovin+ihmeellisiä+ole.Jos+minä+olisin+ollut+jonkin+mahtavan+Jumalan+poika,+niin+minähän+olisin+ylösnoussut+sellaisella+rytinällä+ja+paukkeella+saman+tien,+että+ei+olisi+tyhmimmällekään+kamelikuskille+jäänyt+epäselvyyttä+siitä,+että+kuka+on+jumalan+poika+ja+kuka+ei+ole.>>>+3.+Onko+Jeesus+tehnyt+jotain+merkittävää+sen+jälkeen+kun+hän+nousi+kuolleista?+Jos+ei+ole+niin+voisiko+hän+olla+oikeasti+todella+kuollut?+>>>No+onhan+se+Jeesus+tehnyt+vaikka+mitä+ihmeellistä.+Jehovan+todistajien+mukaan+Jeesus+on+jo+salaa+käppäillyt+täällä+monta+kertaa+ja+adventtikirkon+mielestä+parasta+mihin+kaikkivaltias+pystyy+kuolemansa+jälkeen+on+se,+että+Jeesus+toikkaroi+taivaassa+toisesta+teltasta+toiseen+lokakuussa+vuonna+1844.Riittääkö+tämä+todisteeksi+erään+jumalan+pojan+mahtavista+taikavoimista?+Hän+on+siis+käynyt+täällä+niin,+että+kukaan+ei+ole+huomannut+mitään+ja+hän+on+toikkaroinut+eräässä+taivaallisessa+teltassa+tuolla+jossain.+Sitäkään+ei+ollut+kukaan+näkemässä,+mutta+adventtikirkossa+näin+julistetaan,+että+näin+ihmeellinen+heidän+taivaallinen+taikaukkonsa+on,+eli+maagista,+maagista.>>>+4.+Miksi+ihmiset+edes+uskovat+että+Jeesus+nousi+kuolleista+vasta+kolmantena+päivänä,+eikä+ensimmäisenä+tai+toisena+päivänä?+Jos+kolmas+päivä+oli+hyvä+niin+miksi+ei+neljäs+tai+viides+jos+ensimmäinen+mahdollinen+hetki+ei+kelvannut?+>>>No+näiden+taikauskoisten+kamelikuskien+harrastama+numeromagia+vaati,+että+kolmas+päivä+sen+pitää+olla,+koska+kolmonen+on+tuolla+päin+maaginen+numero,+oikein+jumalallinen+numero+ja+kun+monet+muut+jumalat+olivat+ennen+Jeesusta+nousseet+taivaaseen+kolmantena+päivänä,+niin+eihän+toki+Jeesus+voi+olla+muita+jumalia+oudompi+tuoss+asiassa+ja+valita+jotain+toista+päivää.>>+5.+Jos+Jeesus+oli+Jumala+ja+Jeesus+kuoli+ristillä+niin+miten+hän+kuolleena+onnistui+herättämään+itsensä+kuolleista+jos+oli+kuollut.+Oikeasti+kuollut+eikä+vain+leikisti+kuollut.+>>No+eipä+tällaiset+jutut+ole+uskonnoissa+mitenkään+omituisia.+Nämä+jumalat+nyt+vaan+on+sellaisia+taikaveijareita,+että+ne+tappavat+itsensä+ja+sitten+kun+ovat+muka+kuolleita,+niin+ne+taikovat+itsensä+takaisin+eloon.+Eihän+näissä+tarinoissa+ole+järjen+hiventä+ja+siksi+ne+ovatkin+uskontoja,+eli+uskokoon+ken+tahtoo+ja+eipä+näitä+enää+tahdo+löytyä,+jotka+näitä+jumalien+törttöilyitä+selvinpäin+uskovat.>>+6.+Jos+Jeesus+oli+leikisti+kuollut+eikä+oikeasti+niin+sovittiko+Jeesus+leikkikuolemallaan+yhtään+mitään?+>>Erittäin+hyvä+kysymys!+Suorastaan+loistava+kysymys.+Eihän+se+mikään+sovitus+ollut,+kun+Jeesus+taiottiin+takaisin+eläväksi,+eli+huijausta+ja+huonoa+näytelmää+koko+sovitus+jos+tarkkoja+ollaan.Sittenhän+se+olisi+ollut+sovitus,+jos+Jeesus+olisi+pysynyt+kuolleena+ja+toki+sitten+tarinakin+olisi+hieman+loogisempi.
  2. >>>+Tämä+ei+sovi+kaikille,+sillä+on+paljon+heitä,+joille+ei+ole+tärkeää+se+mikä+on+totta.Tärkeämpää+on+se+mikä+tuntuu+hyvältä.++>>>No+eiköhän+kaikki+uskonnot+perustu+juuri+tähän,+eli+siihen,+minkä+ihmiset+haluaisivat+olevan+totta,+eikä+siihen,+että+miten+asiat+ovat+oikeasti.Olisihan+se+lupsakka+ajatus,+että+jossain+tuolla+pilvissä+elää+taikaukko,+joka+kyttää+kaikkea+tekemistämme+ja+kirjoittelee+siellä+ylös,+että+mitä+kukakin+on+tehnyt,+sanonut+jne,+ja+sitten+kuoleman+jälkeen+tuo+ne+esiin+ja+joko+palkitsee+keksillä+tai+sitten+ei+palkitse,+vaan+tarjolla+on+jotain+muuta.>>>+Yksi+keino+päästä+pois+fundamentalismista+on+alkaa+ajatella+omilla+aivoillaan.+>>>Tästä+voisin+ottaa+esimerkin+aloitusviestini+perusteella.On+uskovainen,+joka+miettii,+että+voiko+paaston+aikana+ottaa+nenään+tippoja,+koska+se+voi+mennä+mahalaukkuun+ja+paaston+aikana+ei+saisi+mennä+mahalaukkuun+mitään,+koska+ei+saisi+syödä.Fundamentalisti+ajattelee,+että+mahalaukkuun+ei+saa+mennä+mitään,+koska+se+on+kielletty,+siispä+en+ota+nenätippoja,+vaikka+sairauteni+pikaisemman+parantumisen+johdosta+minun+pitäisi+ottaa+niitä.+Jumala+suuttuu+minulle,+jos+en+noudata+minulle+annettuja+simppeleitä+ohjeita,+niin+koska+mahaan+ei+saa+päästä+mitään,+ei+sinne+mene+myöskään+nenätippoja+ja+koska+on+vaikea+ottaa+nenätippaa+ilman+että+jokin+menee+kurkun+kautta+mahalaukkuun,+en+ota,+niin+olen+varma,+että+noudatan+jumalan+ohjeita.Hieman+fiksumpi+ajattelee,+että+haluaako+minun+jumalani+todella,+että+minun+parantumiseni+viivästyy,+eli+onko+jumalani+ohjeet+puolellani,+vai+minua+vastaan?Jos+jumalani+on+tehnyt+ohjeita,+jotka+ovat+minua+ja+terveyttäni+vastaan,+niin+kannattaako+sellaista+jumalaa+palvoa?Jos+jumalani+haluaa+jo+täällä+maanpäällä+minulle+pahaa+ja+vaikkapa+pitkitetyn+sairauden,+niin+mikähän+minua+mahtaa+odottaa+siellä+taivaassa?Joten+liberaali+ajattelee,+että+ei+suinkaan,+jumalani+ei+varmaan+tarkoittanut+kieltäessään+paastona+syömästä+sitä,+että+lääkkeenä+otettu+nenätipan+osanen+mahassa+olisi+kiellettyä,+vaan+hän+ajattelee+järkevästi,+että+kyllä+se+on+ruoka,+mikä+on+kielletty+joutumasta+paastona+mahaan,+eikä+suinkaan+jonkin+lääketipan+osanen.Tästähän+voisi+vetää+aasinsillan+sapattiin.+Fundamentalisti+ajattelee,+että+sapattina+ei+saa+tehdä+työtä,+niin+en+tee+työtä+ja+piste,+jotta+jumalani+ei+vain+vedä+hernettä+nenään+ja+jos+näin+käy,+jumala+voi+syytttää+minua+siitä,+että+jumala+itse+joutui+tekemään+sapattina+työtä,+eli+tonkimaan+hernettä+nenästä+ja+tästä+tuli+jumalalle+paha+mieli,+joka+on+siis+minun+syytäni,+koska+jumala+joutui+työntekoon+minusta+johtuen.Hieman+liberaalimpi+ajattelee,+että+haluaako+jumala+todella+lähimmäisilleni+hyvää+vai+pahaa?Liberaali+on+töissä+sähköyhtiössä+ja+miettii,+että+jos+kieltäydyn+sapattina+töistä,+niin+aika+moni+ihminen+kärsisi+tästä,+eli+jumalani+sääntö+aiheuttaisi+heille+ongelmia+ja+haluaako+jumala+todella+muille+hankaluuksia?Onko+sellainen+kaikkien+ihmisten+jumala,+joka+haluaa+osalle+hankaluuksia,+eli+vaikkapa+että+he+eivät+voi+tehdä+ruokaa,+koska+töpselistä+ei+tule+sähköä+tai+että+heidän+pitää+olla+vuorokausi+pimeässä,+koska+valot+eivät+toimi.Minä+voin+elää+sapatin+ilman+sähköä+ja+vettä,+miettii+liberaali,+koska+näin+se+jumalamme+on+määrännyt,+mutta+voinko+minä+kieltää+sen+muilta,+niin+en+minä+voi,+koska+minä+haluan+lähimmäisilleni+hyvää+ja+jumalani+myös.+Ei+muiden+pidä+kärsiä+ohjeista,+jotka+on+vain+meille+annettu.Jos+minä+palvon+sellaista+jumalaa,+joka+haluaa+muille+kuin+minulle+ja+kavereilleni+hankaluuksia,+niin+kannattaako+sellaista+jumalaa+palvoa?Tarkoittiko+jumala+todellakin+tuhansia+vuosia+sitten,+että+vuonna+2017+sähkövoimalaa+ei+saa+pitää+toiminnassa+sapattina,+vaikka+ulkona+on+30+astetta+pakkasta,+vaan+että+työtä+ei+saa+tehdä+missään+tilanteessa,+koska+näin+on+määrätty+tuhansia+vuosia+sitten?Liberaali+tulee+siihen+tulokseen,+että+sellainen+on+ilkeä+jumala,+joka+haluaa+muille+onnettomuuksia+ja+sellaista+jumalaa+hän+ei+halua+palvoa,+joten+on+ilmiselvää,+että+jumalani+haluaisi+minun+tekevän+sapattina+sähköä,+jos+ulkona+on+30+pakkasta,+koska+jumalani+haluaa+kaikille+ihmisille+hyvää,+niillekin,+jotka+eivät+vielä+tiedä+hänestä+tai+eivät+vielä+halua+rakastaa+häntä.Koska+jos+ihmiseltä+menee+sähköt+poikki+sapattina+kun+on+30+astetta+pakkasta,+niin+todennäköisesti+sitten+ainakaan+hän+ei+rakasta+tällaista+jumalaa,+joka+on+näin+määrännyt,+joten+se+olisi+jumalalleni+ikävä+juttu,+joten+tietenkin+haluan+että+jumalaani+rakastetaan+ja+hänestä+pidettäisiin,+joten+menen+sapattina+tekemään+ihmiselle+sähköä,+koska+se+on+tarpeen+vuonna+2017.
  3. >>>+Muiden+kristittyjen+olisi+varmaankin+helpompi+kääntyä+Messiaanisiksi+kuin+adventisteiksi.+Kristittyjen+ei+sitten+tarvitsisi+enää+riidellä+keskenään+eikä+opiskella+korvausteologioitansa.++>>>Aika+hyvä.+Oletko+koskaan+tutustunut+historiaan,+siis+sellaiseen,+joka+on+oikeasti+tapahtunut,+eikä+jonkin+hourupään+visioita+siitä+mitä+hän+olisi+halunnut+historiassa+tapahtuneen?Katsos+kun+minulla+ei+tule+mieleen+edes+yhtä+esimerkkiä+siitä,+että+jokin+toinen+uskonnollinen+yhteisö+olisi+alkanut+kannattaa+jonkin+toisen+uskonnollisen+yhteisön+ajatuksia+ja+olisi+jopa+liittynyt+sopuisasti+toiseen+yhteisöön,+koska+ovat+huomanneet+toisen+yhteisön+paljon+paremmaksi+kuin+omansa.Tuhannet+ja+taas+tuhannet+kristinuskon+lahkot+ovat+esimerkki+siitä,+että+uskonto+ei+koskaan+lisää+sopuisuutta,+vaan+lisää+epäsopua,+koska+kun+laitetaan+enemmän+kuin+yksi+uskova+saman+pöydään+ääreen,+ei+mene+kovin+kauaa,+kun+he+huomaavat+olevansa+eri+mieltä+useammista+asioista,+kuin+että+olisivat+samaa+mieltä.Uskonnot+jakavat+ihmisiä+meihin+ja+muihin,+ei+suinkaan+meihin+ja+meihin.Uskonnot+aiheuttavat+riitoja,+eivät+korjaa+niitä.+Koska+jokainen+ryhmä+haluaa+tietenkin+olla+oman+jumalansa+silmäterä,+jota+vain+ja+ainoastaan+jumala+rakastaa+ja+muut+ryhmät+eivät+kuulu+tähän+tai+että+jumala+rakastaisi+heitä.Siksi+meillä+on+katolinen+kirkko,+luterilainen+kirkko,+mormonikirkko,+adventtikirkko,+Jehovan+todistavat,+babtistit,+helluntalaiset+jne+jne+jne+jne+jne+ja+taas+tuhansia+ja+tuhansia+uusia+kuppikuntia,+joita+syntyy+tänäkin+päivänä+monta+lisää+ja+ne+syntyvät+riitelyn+ja+epäsovun+kautta,+ei+sen+kautta,+että+koetaan+että+ollaan+sopuisia+ja+että+muilla+olisi+meille+jotain+annettavaa.Uskonto+ei+koskaan+yhdistä,+se+aina+toimii+erottavana+asiana.+Jopa+saman+uskonnon+sisällä,+josta+tuhannet+ja+taas+tuhannet+lahkot+ovat+äärettömän+hyvä+esimerkki.
  4. >>>+Tuo+kertoo+kaiken+oleellisen+sinusta+vastenmielisenä+iljetyksenä.++>>>Niinkö?Tuliko+sinulle+yllätyksenä,+että+tavalliset,+normaalit+ihmiset+eivät+pidä+uskonnollisista+fundamentalisteista+ja+muusta+roskaväestä?Nuoren+maan+kreationisti+tai+muu+pölvästi+saa+peruskansalaisessa+aikaan+inhotusreaktion+vuonna+2017+ja+heistä+ei+pidetä,+koska+he+ovat+aivan+samanlaisia+kuin+pommia+kantava+fundamentalisti+islamissa+tai+vaikka+klux+klux+klanin+jäsen.+Hekin+olivat+oikein+autuita+kristittyjä+jokainen.
  5. >>>+Jonkin+aikaa+sitten+Bushmanni+herätti+keskustelua+muiden+aurinkokuntien+planeettojen+asukkaiden+suhdetta+uskontoon.+Tämä+eläimiin+suhtautuminen+liippaa+hyvin+läheltä+samoja+pohdintoja.+>>>Asia+lienee+kristitylle+hankala+siksi,+koska+raamattu+ei+anna+asiasta+oikeastaan+yhtään+järkevää+lausetta+tai+edes+aihiota+järkevään+pohdiskeluun.Juutalaisuus+kehittyi+ympäristössä,+jossa+eläimien+tappaminen+oli+ainoa+keino+pitää+jumalat+ja+muu+taikamaaginen+väki+tyytyväisenä+ja+sitä+samaa+VT+on+täynnä.Samaan+aikaan+toisella+mantereella,+eli+Etelä-Amerikassa+harrastettiin+samaa,+mutta+myös+ihmisuhreja+ja+sehän+oli+suurin+kunnia+päästä+päättämään+päivänsä+tapettuna+jonkin+jumalan+pitämiseksi+edes+pieni+hetki+tyytyväisenä.Vanhaa+testamenttia+lukiessa+tulee+mieleen+väistämättä+ajatus,+että+Jahve+taikoi+eläimet+planeetalle+vain+siksi,+että+ne+voidaan+tappaa+Jahven+pitämiseksi+tyytyväisenä.Ajatelkaas+vaikka+tämän+raamatun+ensimmäisen+alkoholistin,+Nooan,+"abiristelyä"+mittavan+eläinkokoelman+kanssa,+niin+osa+eläimistä+pelastettiin+vain+siksi,+että+ne+sitten+voitiin+heti+tappaa+Jahvelle,+kun+jännittävä+vesiseikkailu+päättyi.Täysin+järjetöntä+itsessään+ja+jo+yksin+tuon+typeryyden+takia+on+erittäin+hyvä+olla+olematta+kristitty+ja+olla+uskomatta+sen+jumalaan.Kristinusko+on+ollut+vieläpä+kauheassa+roolissa+eläinten+vertauskuvallistamisessa,+eli+vaikkapa+sika,+käärme+ja+koira+ovat+eläinlajeina+saaneet+kärsiä+paljonkin+raamattuun+piilotetuista+vihapuheista+kyseisiä+eläimiä+kohtaan,+vaikkakin+vertauskuvallisina.Jeesuskin+ajoi+pahat+henget+sikoihin+ja+sitten+siat+alas+kuolemaan+jyrkänteeltä,+niin+ei+se+sitten+maagisilla+taikavoimillaan+olisi+kyennyt+tekemään+sitä+ilman+viattomien+ja+syyttömien+eläinparkojen+sotkemista+asiaan.Mutta+ilmeisesti+jumalien+maagiset+taikavoimatkaan+eivät+ole+aivan+rajattomat.
  6. >>>+No,+eikö+tämä+kiinnosta+vai+onko+kysymys+liian+vaikea?+>>>Tokihan+tämä+kiinnostava+kysymys+on,+mutta+veikkaan,+että+perususkovaiselle+aivan+liian+vaikea,+eikä+hän+edes+ymmärrä,+että+mitä+tässä+oikein+koetetaan+kysyä.Tottahan+toki+Jeesus+on+historiallinen+henkilö+ja+tottahan+toki+hän+taikoi+kuolleita+taas+eläviksi+ja+tottahan+toki+Jeesus+taikoi+kaloja+ja+leipiä+usemmaksi+kuin+mitä+niitä+oli,+lienee+yleispätevä+vastaus+uskovan+suusta,+eli+ei+vastaa+yhtään+siihen+että+mitä+kysyttiin.>>+Onko+kristinuskon+arvo+riippuvainen+siitä,+että+Jeesus+oli+ja+eli+evankeliumien+kuvaamalla+tavalla+maan+päällä?+>>>Buddhalaisuus+vs+kristinusko+esittämäsi+ongelman+suhteen+lienee+kohtuuttoman+vaativa+kristitylle+siitä+syystä,+että+buddhalaisuus+on+käytännössä+ateistinen+uskonto,+eli+keskiössä+on+Buddhan+opetukset+ja+lähinnä+zenin+oivaltaminen+yms+asiat.Buddha+ei+koskaan+pitänyt+itseään+jumalana+tai+muuna+ylempänä+olentona,+joten+tällainen+yliluonnollinen+tuuba,+jota+kristinusko+on+täynnä,+puuttuu+hyvin+vahvasti+buddhalaisuudesta+ja+se+on+enemmän+filosofiaa.+Toki+siellä+on+yliluonnollisia+elementtejä,+mutta+toisin+kuin+kristinuskossa,+kvanttifysiikan+kehityshän+suorastaan+tukee+buddhalaisia+aika-,+paikka+ja+liikekäsityksiä,+eli+juuri+päin+vastoin+kuin+kristinuskossa,+jossa+tieteen+kehitys+on+tehnyt+kaikesta+epäuskottavaa,+taikauskoista+satua.Mutta+kun+menemme+kristinuskoon,+niin+sehän+lepää+sisään+keksityn+kuoleman+jälkeisen+palkinnon+varassa+aika+pitkälti,+eli+jos+tottelet+ja+elät+kuin+jokin+jumala+on+päättänyt,+saat+keksin+ja+pääset+palkinnoksi+palvomaan+sitä+jumalaa+ikuisuudeksi+sen+jumalan+taivaaseen.Jos+Jeesus+on+satuolento,+niin+koko+kulissi+romahtaa+ja+ei+ole+enää+palkintoa+kuoleman+jälkeen,+vaikka+kuinka+koetat+jumalia+lepytellä+ja+toki+se+on+turhaa,+jos+uskonnon+jumala+on+satuolento.Kristinusko+ei+ole+löysä+filosofia,+kuten+buddhalaisuus+vaan+se+on+tarkasti+käsikirjoitettu+näytelmä+ja+jos+sen+näytelmän+päähenkilö+ei+saavu+esittämään+rooliaan,+koko+näytelmä+joutaa+roskiin.Erityisen+ongelmallinen+asia+lienee+fundamentalisteille+ja+muulle+uskonnolliselle+roskaväelle,+mutta+luulisin+että+liberaalit+ovat+jo+tajunneet+pelin+juonen+ja+heille+Jeesuksen+historiallisuus+on+täysin+yhdentekevää,+koska+he+tietävät+jo,+että+ei+tule+toista+mahdollisuutta,+joten+heille+kristinuskon+suurin+anti+on+jossain+muualla+kuin+Jeesuksen+historiallisuudessa+ja+siinä,+että+he+päätyisivät+Jeesusta+palvomaan+24/7+johonkin+taikamaaagiseen+paikkaan.Välihuomiona+tietenkin+sellainen,+että+se+hiukan+uskovaisissa+ihmetyttää,+että+he+sinne+taivaaseen+sen+jumalan+kanssa+hinkuvat,+koska+jos+se+paikka+ja+jumala+on+yhtään+sellainen,+mitä+raamattu+kuvailee,+niin+veikkaisin+että+ensimmäiset+ovat+jo+alle+puolen+vuoden+siellä+oltuaan+etsimässä+kiivaasti+Exit-kylttiä,+sitä+tietenkään+löytämättä.
  7. >>>>Tuo+Bushmannin+linkkaama+juttu+on+vuodelta+1990.+Ei+ihan+tätä+päivää+kuitenkaan+enää.+Toisaalta,+se+on+edelleen+nähtävänä+virallisten+lausuntojen+joukossa.+>>>>Näinpä+näin,+mutta+siellä+se+yhä+on+ja+ohjeistaa+adventisteja+siitä,+kuinka+Saturnusta+juhlitaan+niin+että+Jahvella+ei+mene+aamukahvi+väärään+kurkkuun,+eikä+herneet+nenään.Vastaavasti+nekin+adventtikirkon+ihmeelliset+opinkohtien+selitykset+ovat+yhä+Suomen+adventtikirkon+virallisilla+sivuilla,+vaikka+jo+vuosia+sitten+Kai_A+on+ilmoittanut,+että+ne+eivät+ole+pätevät,+eikä+niitä+pidä+ottaa+tosissaan.https://kirjasto.adventist.fi/28-opinkohtaa-tulemusEsimerkiksi+tämä+kohta,+joka+on+ollut+adventtikirkon+sivuilla+jo+varmaan+vuosikymmeniä,+on+siellä+yhä,+vaikka+se+ei+ole+pitänyt+koskaan+paikkaansa:>>>+Kaikkialla+maailmassa+rikollisuus+on+ryöstäytymässä+hallinnasta.+"Kuten+Yhdysvalloissa,+rikollisuus+on+lisääntymässä+lähes+kaikissa+maissa+ympäri+maapallon."+>>>Pelkkää+valhetta+ja+pelottelua,+mutta+eipä+tuo+tunnu+noita+kuukausipalkkaisia+tyyppejä+siellä+paljoa+häiritsevän,+eli+todellisuus:http://yle.fi/uutiset/3-8976206>>+Poliisin+tietoon+tulleiden+rikosten+määrä+on+vähentynyt+1990-luvun+alusta+lähtien.++>>>>>>+Seksuaalinen+vallankumous+on+johtanut+avioerojen+hätkähdyttävään+yleistymiseen,+>>http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002901373.htmlEli+todellisuus:Avioerojen+määrä+on+pysynyt+samana+peräti+20+vuotta.Mutta+mitäpä+pienistä,+kun+kyseessä+on+amerikkalaisten+liikemiesten+ja+huijarien+johtama+lahko,+jonka+ainoa+tarkoitus+on+viedä+hölmöjen+rahat+ja+omaisuus.Jos+minua+huijattaisiin+noin+jokaisessa+asiassa,+niin+en+kyllä+keksisi+yhtään+syytä+olla+mukana+moisessa+huijareiden+pesässä.