ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
ONKO TÄMÄ TAVALLISTA?
Jos se alkaa työpaikalta ja jatkuu ihan muutenkin niin onko se silloin ihan normaalia ja tavallista?0540LENTÄJÄ SAAPUI
Kallen kotikylälle. Kalle meni kyytiin. Kaarteli huimasti sinnetänne, mutta Kalle ei ollut moksiskaan. Lopulta lentäjä h1540KALLEN ISÄ PÄÄTTI TAPPAA ITSENSÄ
Mitä sä teet? Itsaria. IDIOOTTI, laita se köysi kaulas ympärille. Niin mä aluks laitoinki, mut mienasin hirttyä.5540- 0539
SINÄHÄN VALEHTELET!
Liisa huusi Kalle. Enkä valehtele, minä oli työmatakalla Helmikuun 2 viimeisenä päivänä. SENKIN VALEHTELIJA. Ei Helmikuu0539- 2539
- 2538
MIKSI ROUTSALISILLA ON HÖRÖKORVAT?
Kun sanot ruotsalaiselle jotakin, hän nostaa korvalehtensä ylös ja karjaisee: TÄH!0536TÄYSIN KUNNOSSA
En ole joutunut onnettomuuteen ja silti tuntuu, että saan kynsinhampain pysytellä pallonreunalla. Keskipakoisvoimakin on0535TYÖPAIKKA HYVÄ STARTTI
Toivottavasti onnistun yrityksessäni. Jännittää kyllä vähän, kun otan silti ihan samperinmoisen rsiki enkä tiedä onko hä4534- 0533
KALLE TULI URHEILUOSASTOLLE
Saako täällä pyöriä? Pyöri vaan niin paljon kuin tykkäät.1532TOIMIIKO SILMÄNISKU?
Jos esim. työkaverista tahtoo muutakin kuin"työkaverin". Kyllä mä ainakin olettaisin et se toimii.8531- 2530
MIK' ON VAATIVIN URHEILULAJI?
Temppuilu. Siinä pitää tarkalleen tietää mitä temppua on tekemässä.1529- 1527
AMMATTIOPISO LUOVI
EI OLE sen kummempi, kuin muutkaan ammattikoulut. Tosin Luovi on erityisoppilaitos. Mutta se ei tee LUOVIA yhtään huono2526POTILAS
Oli jo siinä kunnossa, että lääkäri kyseli tämän viimeistä toivetta. Ei minusta enää paljon mihinkään taida olla, mutta2525MITÄ EROA ON HAMMAS JA TAVALLISELLA
Lääkärillä? Hammalääkäri hoitaa vain hampaasi ja tavallinen lääkäri muut paikkasi.5525TURISTI OLI ARABIASSA
Ja halusi vukorata kamelin. Beduiini neuvoi: Kun sanot "huh", kameli lähtee liikkeelle, kun sanot"huh huh" se menee nope0524