ramipussinen

Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
ANTEEKSI, ETTÄ SUUTUTIN SINUT
Voin käydä luonasi vastedes kaverina. Ja löydän kyllä aina itselleni majapaikan. Tiedän että haluaisit vetää turpaan. Ni0411- 1409
- 0409
MICROSOFT COMPUTERILTA
Tuli käymään Suomessa. Tapaamisella oli tietysti asiaan kuuluvat pullakahvit. Engalnninkielellä siinä sitten keskustelti2404SUOMALANEN, RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpainivat siitä, kuka ajaa autolla kovinta vauhtia seinää kohti? Norjalainen ajoi 180 km/h. Ja loukkaantui pahasti tör3404LAIHIALAINEN POTILAS
Tervehti lääkäriä: Päivää tässä minä taas olen! Läkäri kyseli vaivoista ja sanoi sitten. Jatketaan tällä lääkityksellä.0401MIKÄ ON MAAILMAN KIEROIN ELÄIN?
Käärme. Miten niin? No kun se kiertyy kerälle jopa paistatellessaan päivää.0401ELÄMÄNI SURKEIN AUTOKAUPPA
Ostin kerran auton, mutta en pystynytkään pitämään sitä ja nyt se on romutettu.0398- 2397
SÄRKYMÄTÖN TAVARA
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kilpailivat siitä, kenellä on särkymätön tavara. Ruotsalainen heitti parvekkeel3396VÄÄPELI OJENSI ALOKKAITA
Huomenna tulee sitten presidentti tännä. Sinulta hän saattaa kysyä, että kauanko olet ollut täällä? 3 kuukautta herra vä2395- 0395
SAVOLAINEN MENI JUNALLA TAMPEREELLE
Asemella tuli vastaan taperelainen: Onks sulla tupakkia myyrä? Onkos sinulla rahhoo näätä?0395KALLEN VELI PERUSTI ASIANAJOTOIMISTON
Mitä asiakaspalvelu teillä maksaa? Kysyi asiakas. 100€/kysymys. Mutta eikös se ole aika kallista. Onhan se. Mitä vielä h0395TOHTORILLE SOITETAAN YÖLLÄ
Mistä puhutaan? Hän vastaa. Munasta. Ilmoittaa tartunnan saanut mies. Perkle siit oo ennekää puhuttu. KILK!0394KOIRAT KINASIVAT SIITÄ
Kumpi miustaa kuivemman kesän. Muistan kun puiton puut huusivat vettä. Minä taas muistan, kun lyhtypylväät suorastaan hu0394- 1393
LIISA JA KALLE PERUSTIVAT PERHEEN.
Kun ensimmäinen lapsi oli jo 2v. tuli toinen ja parin vuoden päästä vielä yksi, mutta neljättä lasta Liisa ei enää suost3393- 0389
- 4388