ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
PAHANHAJUINEN HENGITYS
On erittäin yleinen ongelmo, josta useimmat ihmiset eivät edes tiedä kärsivänsä. Eivätkä he teidä sitäkään, että pahanha6447KÄRPÄNEN KÄVELEE KEITOSSANI.
Tarjoilija tulee paikalle kärpäslätkän kanssa ja LÄTS, ei kävele enää.0447POIKA VEI TYTÖN KONSERTTIIN
Kesken esityksen pojan alkoi tehdä mieli ja niinpä hän otti esiin oman tahtipuikkonsa. Tyttö tarttui peliin estelläkseen2447SANOTAAN ETTÄ
Valo on nopeinta maailmassa, mutta kyllä minun mielestäni sperma on nopeampaa.0446- 2445
ELÄIMET PELASIVAT KORTTIA
Ja sitten niiden rahat loppuivat. Karhu ja jänis alkoivat kinata siitä, kumpi käy pankissa. Sovitaan, että minä käyn. Eh0444NYT TÄMÄ SAA RIITTÄÄ
Siis 30000 nuorta pudonnut kelkasta! Sehän tarkoittaa, että tyttömiä tulee tuon tuostakin. Pitäisiköhän asiaa ruveta aja0444- 0444
MILLAINEN ON REHELLINEN ASIANAJAJA?
Kertokaa ihmeessä minullekin, jos jostakin sellaisen löydätte!0443KARHU KOHTASI KALLEN
Ne alkoivat painai. Kalle meinasi voittaa, joten karhu sanoi: Lopeta jo minä luovutan. Mutta eiväthän karhut puhu, Kalle0442KALLE PALELI JUNAMTAKALLA
Mikähän täällä vetä näin kovasti? Veturi varmaankin. Vastasi erä kanssamatkustaja0442- 0442
JOS ARMEIJASSA OLISI NAISIA
Niin joku varmasti kysyisi: Mikä niistä? Kun kersantti komentaisi: ASENTO.0441- 0438
MIHIN TÄNÄ PÄIVÄNÄ
Tarvitaan tietokonetta, jos kerran puhelimellakin pääsee nettiin? No kattoppa. Kun sä kytket nettilaitteen teitokoneese5438JOS
Joku syntyy kuurona, hänet saadan kyllä kuulemaan tekemällä kuuloimplanttileikkus, mutta voidaanko sokeana syntynelle te1436KALANPOIKA UI ISÄNSÄ KANSSA KOTIJÄRVESSÄ
Kun yhtäkkiä ohi kiitää Rapalan uistin. Isä, mikä tuo on? Se on kigolo. Mikä on kigolo? Äitisi lähti eilen tuollaisen0431KAUPPINEN-NIMINEN KAUPPIAS
Muutti Savoon Länsi-Suomesta. Savossa hän muuttui Kaappiseksi, mutta eipä ole lopputuloksessakaan kehumista. Nyt se on K2426- 2425
VITSINMURJAISUN TAITO
Teemu Selänne oli kullut vanhan amerikkailaisen sanonnan, jonka mukaan miehen on tehtävä mikä miehen on tehtävä. Vaimons0425