ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
LOM- TAPAUS
Mitä autoliikkeen henkilökunta tarkoittaa puhuessaan sellaisesta? Sitä tietenkin, että asiakas Luuli Ostaneensa Mersun.0487MIKSEI MUA NUKUTA?
En saanut unta enää ja päätin kysellä jos vaikka löytäisin apua täältä. En kyllä haluaisi valvoakaan. Ja juuri nyt kun o4485- 2484
POIKA VEI TYTÖN KONSERTTIIN
Kesken esityksen pojan alkoi tehdä mieli ja niinpä hän otti esiin oman tahtipuikkonsa. Tyttö tarttui peliin estelläkseen2483- 2482
KARHU KOHTASI KALLEN
Ne alkoivat painai. Kalle meinasi voittaa, joten karhu sanoi: Lopeta jo minä luovutan. Mutta eiväthän karhut puhu, Kalle0481MIKSI NAISPUOLISILLAKIN JÄÄKEIKKOILIJOILLA
Tulee olla lannesuoja? Siksi tietenkin, ettei tuomarin tarvitse ihmietellä minne vittuun se kiekko katosi.0479KALLE
Haluatko ruveta Jehovan todistajaksi? Miksi? Enhän minä ole nähnhyt koko onnettomuutta.0479KALANPOIKA UI ISÄNSÄ KANSSA KOTIJÄRVESSÄ
Kun yhtäkkiä ohi kiitää Rapalan uistin. Isä, mikä tuo on? Se on kigolo. Mikä on kigolo? Äitisi lähti eilen tuollaisen0477- 0476
- 0475
- 0475
KÄRPÄNEN KÄVELEE KEITOSSANI.
Tarjoilija tulee paikalle kärpäslätkän kanssa ja LÄTS, ei kävele enää.0474ELÄIMET PELASIVAT KORTTIA
Ja sitten niiden rahat loppuivat. Karhu ja jänis alkoivat kinata siitä, kumpi käy pankissa. Sovitaan, että minä käyn. Eh0473PARAS HAMMASLÄÄKÄRIVITSI IKINÄ
Hän sai yrmeän potilaan. Keventääkseen tilannetta hammaslääkäri kysyi: tiedätkö miten näitä suojakäsineitä tehdään? No?0473MIKÄ ON NOPEUDEN HUIPPU?
Pudottaa pallon 10. kerroksesta. Juoksee 5. kerrokseen ja antaa pallolle vauhtia. Sitten juoksee vielä alas ja ottaa kop2473MILLAINEN ON REHELLINEN ASIANAJAJA?
Kertokaa ihmeessä minullekin, jos jostakin sellaisen löydätte!0472JOS ARMEIJASSA OLISI NAISIA
Niin joku varmasti kysyisi: Mikä niistä? Kun kersantti komentaisi: ASENTO.0469KALLE PALELI JUNAMTAKALLA
Mikähän täällä vetä näin kovasti? Veturi varmaankin. Vastasi erä kanssamatkustaja0467- 0467