Vapaa kuvaus

Aloituksia

1519

Kommenttia

2000

  1. KALLE VOITTI VUOHEN ARPAJAISISTA

    Tietysti se piti tuoda kotiin. Äiti: Missi meinaat pitää sitä? Kalle: Sisällä tietenkin. Äiti: Entäs tuo haju? Kalle: Ka
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    192
  2. ALPERTTI

    Pyrki aittaan. ÄLÄ HÄTÄILE. Tullaan kun keritään. KYLLÄ SE KERIHTEMÄTTÄHI KELPAA.
    Seksivitsit
    0
    191
  3. KUKA SITTEN KEKSI LIMBO-TANSSIN?

    Eräs laihialainen, joka yritti päästä ilmaiseksi maksulliseen weccaan.
    Julkkisvitsit
    0
    191
  4. TUNNISTAMINEN TERFFEILLÄ

    Jos treffikumppanilla ei ole silmälaseja niin vaatteet ovat paras tuntomerkki.
    Treffeillä
    0
    191
  5. ISRAELISSA KÄYDESSÄÄN

    Kalle tuli Genesaretin järven rannalle. Satamalairurissa oli veneitä ja niiden vieressä kyltti: Venevuokra 100€/tunti. A
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    190
  6. TÄÄLLÄHÄN KESKUSTELLAAN NÄÖSTÄ

    Jos olet likinäköinen, tarvitset pinentävät lasit. (koverat linssit) Jos taas pitkänäköinen, suurentavat. (kuperat linss
    Näkö
    0
    190
  7. TAMPERELAINE HÄÄPARI

    Tuli nääs vossikkakyyrillä kirkosta. Heppa rupes vikuroittee. Miäs huusi: EKA VAROTUS. Mentiin pikkusemmatkaa ja taas h
    Tamperelaisvitsit
    0
    190
  8. VIIMEKSI KUN SUOMALAINEN RUOTSALAINEN

    Ja norjalainen ottivat keskenään kisan, hehän kilpailivat kylmiössä olemisesta. Ny he kilpailivat samasta asiasta pakast
    Suomalainen
    0
    190
  9. VIKAA JALOISSA?

    Onko mun jaloissa jotakin vikaa? Kantapäissä pahat verirakkulat. Jalat melkein kokoajan ihan kehvetin kippeenä. Kynsisie
    0
    189
  10. KALLE NAAMA

    Oli ihan rasvainen, jolloin mummo nuhteli: Voisit pestä sen naamas. Mitä mulle mitään komennat, kun omakin naamas on vie
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    189
  11. MITEN SUOMEN ARMEIJA EROAA ROUTSIN ARMEIJASTA?

    Kun ruotsalaissotilas saa ylennyksen, hän siirtyy nukkumaan yläpetille.
    Armeijavitsit
    2
    189
  12. VOIKO SÄRKYNYT SYDÄN EHEYTYÄ?

    Tuntuu minittäin, että olen jo päässyt yli pahimmasta, vaikka kudunkin mokaani. Mutta jokatapauksessa en ole enää särkyn
    Särkynyt sydän
    1
    189
  13. 2 LAPPILAISAKKAA

    Joutui kerran oikueteen baaritappelusta. Lappilaisukko oli todistajana ja tuomari kysyi häneltä: Miten se tapahtui? Ukko
    Humalaisvitsit
    2
    189
  14. ENSIN KALLE SAUNOI

    Isän kanssa: Mikä toi o? Tarzan. Sitten äidin kanssa: Mitkä noi o? Kahvikupit. Mikä toi o? Viidakko. Illalla saunan jälk
    Pikku-Kalle-vitsit
    2
    189
  15. MIKSI RUOTSALAINEN OLUT

    Kusettaa kaikkein nopeite? Sen ei tarvitse muuttaa edes makua..
    Ruotsalaisvitsit
    0
    189
  16. PERJANTAI 23. MARRASKUUTA

    Nyt minun täytyy sitten viikoloppu olla ilman puhelinta, sillä olen hyvin tarkka rahoistani. Pistetään onnistumaan. On
    Rakas päiväkirja
    0
    189
  17. MITÄ TAPAHTUI

    Kun Marco Bjurström tuli Joensuuhun? Joe tukehtui.
    Julkkisvitsit
    0
    188
  18. ONKO ÄITI KOTONA?

    Ei ole. No sano että Pennasen täti: 0407576127. Miten kirjoitetaan Pennanen? P niin kuin Pentti E niin kuin Erkki N niin
    Koululaisvitsit
    0
    187
  19. KUKA ON KIINAN PARAS RALLIKUSKI?

    No hänhän tietenkin on Kaa-Hai-Lee.
    Kiinalaisvitsit
    1
    187
  20. MILLAI MANSELAINEN SAARA HULLUKS?

    Viärää pyäreesee hauneesee, sanotaa et tua nurkasa o Janssoninkuisausta. Ja sitte pistetää ovi lukkoo.
    Tamperelaisvitsit
    5
    186