Olisi paikallaan, mutta jos ei kiinnosta niin EI SOVITA SITTEN. Hävettääääääääääääääääääääääääääääää!
SOVINTO
6
248
Vastaukset
- kusipääoonsun
haluan sopia,soita mulle. tehdään vanhanaikainen sovinto. tiedät kyllä. Se ei meillä oikein viime aikoina pelannut.Mutta haluan.
Mutta kun en ole varma, että onko tämän viestin takana edes oikea tyyppi.
- kusipääoonsun
Tuu hakeen munt tai soita. voisin antaa lemmikillesi iltaluun.
- siskoni kultainen
Suksi s menemään. Esiinny itsenäsi. Jaa mutta kuka muistaa mikä oikeati olet, kun aina esität.
- ri.l.k.na
Kiitokset sinulle M.... kun jätit sen porukan ja olit niille niin paha . Katsos niillä on NYT vihdoinkin parempi olla ja sinulla tuskin olisi sinne enään pääsyä. Jos olisit toiminut toisin niin se idiootti olisi vieläkin antanut anteeksi. Olen niin iloinen niiden t..töje. takia.
- sivulla ja sielä
Sairasta sairasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033505Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1972232Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02100Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371822Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951098
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5840- 49831
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129773