ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KALLE MNEI LOPULTAKIN NAIMISIIN
Sitten liisa tuli raskaaksi ja meni synnyttämään, kun aika koitti. Mutta nuori äiti ei arvannu, että synnytys vaatisi ni0253AINUT TAPA
Varmistua siitä, että voi sanoa naiselle viimeisen sanan, on opettella sanomaan: Kyllä rakkaani.0252AMERIIKALAISRAVINTOLASSA
Oli ruotsalainen asiaksa. Kohta tarjoilija tulin kysymään: Mitäs otatte? Ruotsalainen: Lanttuva, kurkkuva, amerikanherkk0252PERINTÄMAKSU ULOSOTTOON
Niin. Puhelinlaskua oli 1448€ ja sitten se meni perintään ja sitä teitä ulosottoon. Ihmetyttää kyllä, kun se ei ole menn0252KYLLÄ JÄREN KANSA PÄRJEVVÄÄ
Pohjois-Karjalan murteelle kääntänyt Rami Pussinen. Nyt tulloo tämmönen pläijäys: Sano huolellisesti "silleesä" ja sitte0252ATEISTI
Vietti hijaista päivää kalastaen, kun yhtäkkiä kauhea Loch Nessin hirviö hyökkäsi hänen kimppuunsa. 1 heitolla se viskas1252TAMPERELAINEN
Savolaiselle rautatieasella: Onks sulla tupakkia myyrä? Savolainen: Onko sinulla rahhoo näätä?3252- 1252
KIRKKOHERRA KUULI
Miten kova Kalle on kiroilemaan ja turoi. Mitä mummosikin ja jos kuulisi millaista kieltä käytät? Ilahtuisi varmaan. Häv0251- 0251
- 0251
- 3250
- 0250
- 0250
LEVOTON LANTIO, HERÄTYS!
Mistähän se mahtaa johtua? "Aamuseisokki" on aina. Enkä osaa selittää sitä itse.1250JATKUU
Nyt tänne tullo resitenttihi. MIE OON HÖLÖMÖ. Moe, mie oon Rauno. Tojellinen kuningas. Se siitä. LUONNONHELEMASSA Työ j0250- 0250
- 0250
MISSÄ TÄYTYY LÄÄKÄRIN POLIISIN
Presidentin ja jopa kuninkaan ottaa hattu pois päästä? Parturissa.0250MITKÄ OLIVAT JUICE LESKISEN VIIMEISET SANAT
Hämäläisen Jyrkille? Jyrki- byo, Jyrki-boy: tyylis sun vain uppoo mun pikkusiskoon.2249