Kun toista ei tunnu kiinnostavan. olemme olleet samalla Kansalaisopiston kurssilla ja nyt en enää saa häntä mielestäni. Olen lähettänyt hänelle jo vaikka miten monta sähköpostia, mutten saa vastausta. Mitä mä nyt teen?
MITÄ TEHDÄ?
6
262
Vastaukset
- malumma
Häntä ei kiinnosta, uskoisit jo. Hänellä on varmasti joku eli älä häiriköi varattua.
En mahda tälle mitään. Tietysti siinä on se riski, että hän saattaa seurustella. Mutta en silti aijo luovuttaa. Minä jos kuka olen taistelija. PAM PAM!
- Stalkkeria neuvomass
Seuraavaksi listallahan ovat puhelintietojen urkinta, yölliset puhelut, hänen seuraaminen, asunnon kyttääminen yms.
Se ettei hän vastaa on vain merkki siitä että hän on niin ihastunut ettei saa tekstiä näppäiltyä vastausmailiinsa! :D
Yleensä se menee niin että se hevosen hakkaaminen loppuu viimeistään sitten kun yrjö lentää kaakin kuolleen ruhon lemusta. Ehkä sulla ei ole hajuaistia? Näkis vaan jossain.
- yx neuvo
Vedä ittes pytystä. Ei se tollasta luuseria huoli :D :D :D
Ja mistäs sinä tiedät olenko luuseri, kun et edes tunne minua. Kannattas miettii mitä kellekin sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693