janjarvinen
![]()
Aloituksia
23
Kommenttia
2
Windows-pelit Linuxille
Moi! Voisko joku ystävällinen sielu laittaa simmpelin ohjeen Windows-pelien pelaaminen Linuxilla? Onn vasta siirtynyt k3121Runo
Pelkään yksinäisyytta, mutten rakasta sinua siksi. Vihaan itseäni ajaessani sinua pois ja aina. En rakasta sinua siksi,192Sitä kesää ei koskaan tullut
Sitä kesää ei koskaan tullut, ei muistoja jotka kirjoittaisin ja mihin: Tuuleen, veteen, lintujen häviäviin varjoihin,1135Kävin hakemassa viiniä
Kävin hakemassa viiniä, juustoja. Mietin miltä paikoilta lumien sulaessa eniten löytäisin kolikkoja. Niiden alle on nime055Aforismi/miete
Aivot ja avaruus ovat identtiset. Todellisuuksien määrä on ihmisten määrä hetkessä.040- 031
- 026
Kolme tummaa miestä
Kolme tummaa miestä: Yksi, joka näkee itsensä. Toinen katsoo häntä istsenä itsensä nähden, itsensä tähden. Ja kolmas on166Kuka olin minä
Kuka olin minä, jonka kadotin, kun tuuli oli nuori ja me tuulen alla, ja aurinko, suutelimmekin. Hauraita päiviä hauraa041- 061
- 182
- 1125
- 187
Kävin hakemassa
Kävin hakemassa viiniä, juustoja. Mietin miltä pakoilta lumien sulaessa eniten löytäisin kolikkoja. Niiden alle on nime030Kuka olin minä
Kuka olin minä, jonka kadotin, kun tuuli oli nuori ja me tuule alla ja aurinko, suutelimmekin. Hauraita päiviä hauraass054- 064
Söin lunta
Söin lunta ja mätäneviä sisäelimiä, en myönnä mahdotonta. Ja jätin meidät kieppuville portaille.052- 076
- 2128
Kolme tummaa miestä
Kolme tummaa miestä: Yksi, joka näkee itsensä. Toinen katsoo häntä itsensä nähden, itsensä tähden. Ja kolmas on hiljaa i269