Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jasy64
jasy64
jasy64
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kyllä+se+onnistuu.Hankalaa+mutta+onnistuu.
20.03.2017 21:22
Sehän on oikeastaan vaan puhallin eikä mikään ilmastointilaite.Onhan niitä 12v ropelleja mut ehkä ne puhaltaa vähemmän mitä tämä.sen takia siihen innostuin kun mulla aurinkosähkö vaan käytössä.mut eipä taida kannattaa ostaa..
01.08.2014 16:18
Turha ruikuttaa kanarian lämpötiloista jos se on jonkun mielestä liian vähän niin sit kannattaa lähteä sinne rusinan paskantajien paratiisiin (Thaimaa).Ne kenelle riittää kanarian lämpötila eikä halua istua puolta vuorokautta koneessa niin miks lähteä kauemmas.Kaikki eivät pysty järjestämään kahta viikkoa lomaa ja kinuski maahan on turha viikoksi lähteä.Jokainen taaplaa tyylillään ja ihmiset hakevat eri asioita ja lämpötiloja.
14.02.2012 20:35
aika hyvin oli sanottu.oltiin 28-5.2.2012 las palmasissa ja lämpötila päivisin varjossa n,+20 ja suomessa samaan aikaan -20 eli ei valittamista.Tuuli tosin aika kylmä koska atlantin valtameri on vieressä.pari pivistä päivää oli ja viikon aikana satoi tunnin verran.Minulle ilmasto oli aivan loistava koska en kaipaa +30 astetta ja kasvihuoneen kosteutta.
12.02.2012 00:55
Oltiin las palmasissa 28.1-5.2.2012 ja keskimäärin lämpötila varjossa n. 20 . Suomessa samaa aikaan -20 niin kyllä se meikäläistä ainakin lä,mmitti.Minua ei +30 astetta ja kasvihuoneen kosteus edes kiinnosta koska matkalla on muutakin tekemistä kun grillata nahkaansa rannalla.Las palmasissa on ranta ja kaupunkilomaa, molempia .eli täydellinen paikka sille joka ei halua viikko rannalla maata.ps.Satoi n.1 tunnin koko viikon aikana. tosin aika tuulista ja välillä pilvistä mutta siloin voi tutustua kaupunkiin.
12.02.2012 00:26
1 / 1