Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8

1. AIKUISTEN MENOPAIKAT?

Olen tulossa lähiaikoina Tampereelle viikonlopun viettoon, joten haluaisin tietää, mitä ravintoloita on tarjolla nelikym
    Tampere
    12
    5579
  2. LINDA LOIKKANEN

Muutama vuosi sitten tuli telkkarista muistaakseni Sinitaivas-konsertti, jossa oli mukana myös Linda Loikkanen. Hän esit
    Kenen biisi?
    4
    569
  3. ISOJA KOKOJA TAMPEREELTA

Hei, onko Tampereella naisten vaateliikettä, jossa on (myös) isoja kokoja? Tarkoitan ehdottomasti nuorekkaita, trendikkä
    8
    565
  4. Kuka tuntee Ilpon?

Luulen, että aika harva tietää, että täällä (tai netissä ylipäätään) on Etsintäkuulutus-palsta, jossa voi huhuilla kadon
    Tampere
    5
    297
  5. ILPO TAMPEREELTA?

Minulta on hukassa Ilpo, n. viisikymppinen, atk-alalla työskentelevä ja moottoripyöräilyä harrastava tamperelainen mies.
    Etsintäkuulutus
    0
    273
  6. HOME INSTEAD SENIORIHOIVA

Onko jollakulla kokemuksia kyseisestä yksityisestä hoivapalvelusta, etenkin työntekijän näkökulmasta? Myös asiakkaan näk
    Yhteiskunta
    0
    252
  7. REMINGTON/GHD -SUORISTUSRAUDAT?

Moiks, Mulla on todella paksu, pitkähkö ja helposti karvaiseksi jäävä luonnonkihara tukka. Haluaisin nyt ostaa HYVÄN su
    Hiukset
    2
    228
  8. AMERIKKALAINEN NUOTIOLAULU?

Isäni lauloi surullisen kaunista nuotiolaulua, jonka sanat menivät jotenkin niin, että "istun nuotiolla yksinäin..., nyt
    Kenen biisi?
    0
    171
  9. AMERIKKALAINEN NUOTIOLAULU?

Isäni lauloi surullisen kaunista nuotiolaulua, jonka sanat menivät jotenkin niin, että "istun nuotiolla yksinäin..., nyt
    Gospel-musiikki
    0
    153