Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8

1. AIKUISTEN MENOPAIKAT?

Olen tulossa lähiaikoina Tampereelle viikonlopun viettoon, joten haluaisin tietää, mitä ravintoloita on tarjolla nelikym
    Tampere
    11
    5094
  2. ISOJA KOKOJA TAMPEREELTA

Hei, onko Tampereella naisten vaateliikettä, jossa on (myös) isoja kokoja? Tarkoitan ehdottomasti nuorekkaita, trendikkä
    8
    480
  3. LINDA LOIKKANEN

Muutama vuosi sitten tuli telkkarista muistaakseni Sinitaivas-konsertti, jossa oli mukana myös Linda Loikkanen. Hän esit
    Kenen biisi?
    4
    297
  4. Kuka tuntee Ilpon?

Luulen, että aika harva tietää, että täällä (tai netissä ylipäätään) on Etsintäkuulutus-palsta, jossa voi huhuilla kadon
    Tampere
    5
    208
  5. HOME INSTEAD SENIORIHOIVA

Onko jollakulla kokemuksia kyseisestä yksityisestä hoivapalvelusta, etenkin työntekijän näkökulmasta? Myös asiakkaan näk
    Yhteiskunta
    0
    176
  6. ILPO TAMPEREELTA?

Minulta on hukassa Ilpo, n. viisikymppinen, atk-alalla työskentelevä ja moottoripyöräilyä harrastava tamperelainen mies.
    Etsintäkuulutus
    0
    173
  7. REMINGTON/GHD -SUORISTUSRAUDAT?

Moiks, Mulla on todella paksu, pitkähkö ja helposti karvaiseksi jäävä luonnonkihara tukka. Haluaisin nyt ostaa HYVÄN su
    Hiukset
    2
    137
  8. AMERIKKALAINEN NUOTIOLAULU?

Isäni lauloi surullisen kaunista nuotiolaulua, jonka sanat menivät jotenkin niin, että "istun nuotiolla yksinäin..., nyt
    Kenen biisi?
    0
    131
  9. AMERIKKALAINEN NUOTIOLAULU?

Isäni lauloi surullisen kaunista nuotiolaulua, jonka sanat menivät jotenkin niin, että "istun nuotiolla yksinäin..., nyt
    Gospel-musiikki
    0
    101