minkula
Vapaa kuvaus
Aloituksia
9
Kommenttia
8
AIKUISTEN MENOPAIKAT?
Olen tulossa lähiaikoina Tampereelle viikonlopun viettoon, joten haluaisin tietää, mitä ravintoloita on tarjolla nelikym115094ISOJA KOKOJA TAMPEREELTA
Hei, onko Tampereella naisten vaateliikettä, jossa on (myös) isoja kokoja? Tarkoitan ehdottomasti nuorekkaita, trendikkä8480LINDA LOIKKANEN
Muutama vuosi sitten tuli telkkarista muistaakseni Sinitaivas-konsertti, jossa oli mukana myös Linda Loikkanen. Hän esit4297Kuka tuntee Ilpon?
Luulen, että aika harva tietää, että täällä (tai netissä ylipäätään) on Etsintäkuulutus-palsta, jossa voi huhuilla kadon5208HOME INSTEAD SENIORIHOIVA
Onko jollakulla kokemuksia kyseisestä yksityisestä hoivapalvelusta, etenkin työntekijän näkökulmasta? Myös asiakkaan näk0176ILPO TAMPEREELTA?
Minulta on hukassa Ilpo, n. viisikymppinen, atk-alalla työskentelevä ja moottoripyöräilyä harrastava tamperelainen mies.0173REMINGTON/GHD -SUORISTUSRAUDAT?
Moiks, Mulla on todella paksu, pitkähkö ja helposti karvaiseksi jäävä luonnonkihara tukka. Haluaisin nyt ostaa HYVÄN su2137AMERIKKALAINEN NUOTIOLAULU?
Isäni lauloi surullisen kaunista nuotiolaulua, jonka sanat menivät jotenkin niin, että "istun nuotiolla yksinäin..., nyt0131AMERIKKALAINEN NUOTIOLAULU?
Isäni lauloi surullisen kaunista nuotiolaulua, jonka sanat menivät jotenkin niin, että "istun nuotiolla yksinäin..., nyt0101